Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Zwey vnd funfftzigste 5. Petr. 4, 7.Iacob. 5, 8. 1. Ioh. 2, 18.können: Es ist nahe herbey kommen das ende aller Dinge. Vnd St. Jacobus/ Die Zukunfft deß HErrn ist nahe/ sonderlich Johan- nes/ Liebe Kindlein es ist die letzte Stunde. Wie viel mehr mögen wir sagen: Ja es ist das letzte Viertheil in der letzten Stund/ das facit kom- Marc. 13, 29met herauß/ oti eg[fremdsprachliches Material - Zeichen fehlt]us esin emera, dann deß HErrn Tag ist nahe. Dann es ist ja die Sicherheit der ersten Welt/ deß Sathans zorniges wüten in den höchsten Grad gestiegen. Lutheri particular-Propheceyung/ so mit sei- ner eygenen Hand geschrieben/ hinder ihm nach seinem seligen ableiben in seiner Bibliothec auff Churfürstl. Befelch gesucht vnd gefunden worden/ die lautet von Worten zu vnserm teutschen also/ Die Zeit ist da/ davon zu- vor gesagt worden/ daß nach der Offenbahrung deß Widerchrists/ Leuthe in der Welt seyn vnd leben werden/ die ohne Gott ein ieder nach seinem Wahn/ Lust vnd Muthwillen leben. Der Papst wolte über GOTT seyn: Jetzt werden diese ohne Gott seyn wollen/ vnd nach dem sie von dem Päp- stischen Satzungen befreyet/ werden sie auch von Gottes Satzungen frey seyn wollen/ vnd nur nach der Politic vnd Weltlauff sich richten. Biß hie- her Lutherus. Welche Sage der rohen/ Epicurischen/ gottlosen Weltsage entgegen Orten
Die Zwey vnd funfftzigſte 5. Petr. 4, 7.Iacob. 5, 8. 1. Ioh. 2, 18.koͤnnen: Es iſt nahe herbey kommen das ende aller Dinge. Vnd St. Jacobus/ Die Zukunfft deß HErrn iſt nahe/ ſonderlich Johan- nes/ Liebe Kindlein es iſt die letzte Stunde. Wie viel mehr moͤgen wir ſagen: Ja es iſt das letzte Viertheil in der letzten Stund/ das facit kom- Marc. 13, 29met herauß/ ὅτι ἐγ[fremdsprachliches Material – Zeichen fehlt]ὺς ἐςιν ἡμέϱα, dann deß HErrn Tag iſt nahe. Dann es iſt ja die Sicherheit der erſten Welt/ deß Sathans zorniges wuͤten in den hoͤchſten Grad geſtiegen. Lutheri particular-Propheceyung/ ſo mit ſei- ner eygenen Hand geſchrieben/ hinder ihm nach ſeinem ſeligen ableiben in ſeiner Bibliothec auff Churfuͤrſtl. Befelch geſucht vnd gefunden worden/ die lautet von Worten zu vnſerm teutſchen alſo/ Die Zeit iſt da/ davon zu- vor geſagt worden/ daß nach der Offenbahrung deß Widerchriſts/ Leuthe in der Welt ſeyn vnd leben werden/ die ohne Gott ein ieder nach ſeinem Wahn/ Luſt vnd Muthwillen leben. Der Papſt wolte uͤber GOTT ſeyn: Jetzt werden dieſe ohne Gott ſeyn wollen/ vnd nach dem ſie von dem Paͤp- ſtiſchen Satzungen befreyet/ werden ſie auch von Gottes Satzungen frey ſeyn wollen/ vnd nur nach der Politic vnd Weltlauff ſich richten. Biß hie- her Lutherus. Welche Sage der rohen/ Epicuriſchen/ gottloſen Weltſage entgegen Orten
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Die Zwey vnd funfftzigſte
koͤnnen: Es iſt nahe herbey kommen das ende aller Dinge. Vnd
St. Jacobus/ Die Zukunfft deß HErrn iſt nahe/ ſonderlich Johan-
nes/ Liebe Kindlein es iſt die letzte Stunde. Wie viel mehr moͤgen
wir ſagen: Ja es iſt das letzte Viertheil in der letzten Stund/ das facit kom-
met herauß/ ὅτι ἐγ_ ὺς ἐςιν ἡμέϱα, dann deß HErrn Tag iſt nahe. Dann
es iſt ja die Sicherheit der erſten Welt/ deß Sathans zorniges wuͤten in
den hoͤchſten Grad geſtiegen. Lutheri particular-Propheceyung/ ſo mit ſei-
ner eygenen Hand geſchrieben/ hinder ihm nach ſeinem ſeligen ableiben in
ſeiner Bibliothec auff Churfuͤrſtl. Befelch geſucht vnd gefunden worden/
die lautet von Worten zu vnſerm teutſchen alſo/ Die Zeit iſt da/ davon zu-
vor geſagt worden/ daß nach der Offenbahrung deß Widerchriſts/ Leuthe
in der Welt ſeyn vnd leben werden/ die ohne Gott ein ieder nach ſeinem
Wahn/ Luſt vnd Muthwillen leben. Der Papſt wolte uͤber GOTT ſeyn:
Jetzt werden dieſe ohne Gott ſeyn wollen/ vnd nach dem ſie von dem Paͤp-
ſtiſchen Satzungen befreyet/ werden ſie auch von Gottes Satzungen frey
ſeyn wollen/ vnd nur nach der Politic vnd Weltlauff ſich richten. Biß hie-
her Lutherus.
5. Petr. 4, 7.
Iacob. 5, 8.
1. Ioh. 2, 18.
Marc. 13, 29
Welche Sage der rohen/ Epicuriſchen/ gottloſen Weltſage entgegen
geſetzt/ ja eine figurliche/ verbluͤmte Sage/ in welcher St. Paulus die
weltliche Sage/ vnd letz-verſtandene/ uͤbel außgelegte Zeitung vom Frieden/
gleichſam als eine Kuplerin vnd vnſelige Werberin/ darſtellet/ nach dero
auſſag die edele/ hochgeborne vnd holdſelige Jungfrau (*) Irene werde einẽ
garſtigen Schandvogel vnd wuͤſten Vnflat/ der da heiſſet ἀσφαλὴς, das iſt/
Hanß Ohnſorg von ohn Gefahr/ verkuplen/ den werde ſie annem-
men/ ſich von ſeinem Namen nennen vnd ſchreiben laſſen Aſphalia, vnd
nach dem ſie von ihm geſchwaͤngert worden vnd empfangen/ werde ſie ſich
uͤberrechnen/ das Ziel allzuweit hinauß ſetzen/ einen weg als den andern (wie
dergleichen leichtfertige Schandpecken zuthun pflegen) den Ehren- vnd
Jungfrauen-krantz auffſetzen/ auff allen Hoppelreyen erſcheinen/ tantzen/
ſpringen/ luſtig vnd guter Ding ſeyn; Wann es aber am beſten/ vnd die
Freude am groͤſten ſeyn wuͤrde/ ſo werde ſie von den vnvermeidenlichen
Geburts-ſchmertzen vnd Wehetagen/ denen nicht zuentfliehen/ ſchnell/ vn-
verſehens/ vrploͤtzlich uͤberfallen werden. Was werde ſie aber gebaͤren?
Ein Ottergezicht vnd Mutter-moͤrderin/ die da heiſſet ὄλεθϱος mit dem Zu-
namen ἀπώλεια Verderben vnd Verdamnuß. Es iſt nunmehr das
Roͤmiſche Reich auff die neige kommen/ der Roͤmiſche Adler ſo zerzauſet/
daß er faſt weder Federn noch Fluͤgel mehr hat/ der Coloſſus kracht an allen
Orten
* Irene vff
teutſch Fri-
de.
1. Tim. 6, 9.
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