Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Predigt. zagen/ vnsers Lebens Krafft/ daß vns nicht Leib vnd Seel verschmachte/vnd also ist Gott vnser Hülffe/ wegen vnser angebornen Schwachheit. Vnser Schild aber ist er gegen vnsere Feinde/ vnd so mancherley Wider- wertigkeit/ Creutz vnd Trübsal/ vnd wider so mancherley Pfeile deß Teuffels vnd Menschen/ da wider macht sich Gott vns zum Schilde/ vnd fähet sol- che gifftige Geschoß auff/ wendet sie ab/ daß sie nicht schaden können. Es sind in eines Menschen Hertz mancherley wunderliche Gedancken vnd An- schläge/ mancher gedencht/ Ach wer weiß/ ob der liebe Gott an dich geden- cket/ ob er auch vnter so viel tausend Menschen acht auff dich hat/ vnd für dich sorget? Wann solche Gedancken einfallen/ muß man nicht der närri- schen Vernunfft nachhengen/ welche nicht vrtheilet von Gottes Maje- stät/ Gegenwart vnd Vorsorge/ sondern auff Gottes Wort sehen. Ey!Ps. 2, 12. so seye dann der Herr vnser Hülffe vnd Schild! Wol allen denen/ die auff ihn trauen! Jhme dem König aller Könige/ vnd Herrn aller Herren/ sey Ehr vnd ewiges Reich/ Amen. Die Fünffte Predigt. Von dem Glori- vnd Ehren-Reich GEliebte in Christo: Es ist die Weltliche Ehr-Kron- bracht/
Predigt. zagen/ vnſers Lebens Krafft/ daß vns nicht Leib vnd Seel verſchmachte/vnd alſo iſt Gott vnſer Huͤlffe/ wegen vnſer angebornen Schwachheit. Vnſer Schild aber iſt er gegen vnſere Feinde/ vnd ſo mancherley Wider- wertigkeit/ Creutz vnd Truͤbſal/ vnd wider ſo mancherley Pfeile deß Teuffels vnd Menſchen/ da wider macht ſich Gott vns zum Schilde/ vnd faͤhet ſol- che gifftige Geſchoß auff/ wendet ſie ab/ daß ſie nicht ſchaden koͤnnen. Es ſind in eines Menſchen Hertz mancherley wunderliche Gedancken vnd An- ſchlaͤge/ mancher gedencht/ Ach wer weiß/ ob der liebe Gott an dich geden- cket/ ob er auch vnter ſo viel tauſend Menſchen acht auff dich hat/ vnd fuͤr dich ſorget? Wann ſolche Gedancken einfallen/ muß man nicht der naͤrri- ſchen Vernunfft nachhengen/ welche nicht vrtheilet von Gottes Maje- ſtaͤt/ Gegenwart vnd Vorſorge/ ſondern auff Gottes Wort ſehen. Ey!Pſ. 2, 12. ſo ſeye dann der Herr vnſer Huͤlffe vnd Schild! Wol allen denen/ die auff ihn trauen! Jhme dem Koͤnig aller Koͤnige/ vnd Herrn aller Herren/ ſey Ehr vnd ewiges Reich/ Amen. Die Fuͤnffte Predigt. Von dem Glori- vnd Ehren-Reich GEliebte in Chriſto: Es iſt die Weltliche Ehr-Kron- bracht/
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Predigt.
zagen/ vnſers Lebens Krafft/ daß vns nicht Leib vnd Seel verſchmachte/
vnd alſo iſt Gott vnſer Huͤlffe/ wegen vnſer angebornen Schwachheit.
Vnſer Schild aber iſt er gegen vnſere Feinde/ vnd ſo mancherley Wider-
wertigkeit/ Creutz vnd Truͤbſal/ vnd wider ſo mancherley Pfeile deß Teuffels
vnd Menſchen/ da wider macht ſich Gott vns zum Schilde/ vnd faͤhet ſol-
che gifftige Geſchoß auff/ wendet ſie ab/ daß ſie nicht ſchaden koͤnnen. Es
ſind in eines Menſchen Hertz mancherley wunderliche Gedancken vnd An-
ſchlaͤge/ mancher gedencht/ Ach wer weiß/ ob der liebe Gott an dich geden-
cket/ ob er auch vnter ſo viel tauſend Menſchen acht auff dich hat/ vnd fuͤr
dich ſorget? Wann ſolche Gedancken einfallen/ muß man nicht der naͤrri-
ſchen Vernunfft nachhengen/ welche nicht vrtheilet von Gottes Maje-
ſtaͤt/ Gegenwart vnd Vorſorge/ ſondern auff Gottes Wort ſehen. Ey!
ſo ſeye dann der Herr vnſer Huͤlffe vnd Schild! Wol allen denen/ die
auff ihn trauen! Jhme dem Koͤnig aller Koͤnige/ vnd Herrn aller
Herren/ ſey Ehr vnd ewiges Reich/ Amen.
Pſ. 2, 12.
Die Fuͤnffte Predigt.
Von dem Glori- vnd Ehren-Reich
Jeſu Chriſti.
GEliebte in Chriſto: Es iſt die Weltliche Ehr-Kron-
Thron-Reich- vnd Regier-ſucht eine zwar gemeine/ aber ſchad- vnd
boßhafftige-thoͤrichte vnd vnſinnige Sucht oder Seuch: Gemein/
weil ſie vns allen angeboren/ wir haben ſie nicht geſtohlen/ ſondern von vn-
ſern erſten Eltern geerbet denen iſt die οἰκοουμένη der Erdboden nicht genug
geweſt; Es war Adam damit nicht geſaͤttiget/ daß er Rex terræ & beſtia-
rum, der Erd- vnd Thier-Koͤnig ſeye; Er trachtete nach hoͤhern Wuͤrden/ er
were gern Rex cœli, Him̃els-Koͤnig geweſt/ der uͤber die Engliſche vnd him̃-
liſche Creaturen zugebieten haͤtte/ ja daß er dem Koͤnig aller Koͤnige/ Gott
im Himmel gleich ſeyn moͤchte. Dieſe Seuch hat er vns allen angehaucht/
vnd thut dieſelbe ſich bey einem mehr herfuͤr/ als bey dem andern/ auch die
Heiligen nicht außgenommen/ denen dieſe Schwachheit angeklebet/ der
Mutter der Kinder Zebedei/ die haͤtte ihre Soͤhne gerne hoch ans Brett ge-
bracht/
Matth. 20,
21.
Matth. 18. 1
& 20, 24.
Luc. 22, 24
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