Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Funfftzigste/ Phil. 4, 13.Jch vermag oder kan alles/ durch den/ der mich mächtig ma-chet/ Christus/ spricht St. Paulus/ quantae fiduciae vox est! facit Chri- stus omnipotentes, qui in se sperant: schreibt Bernhardus über diese Wort: das ist/ O ein starck Glaubens wort! Christus machet die jenigen Allmäch- Ps. 140, 8.tig die ihme vertrauen. HErr/ HErr meine starcke Hülffe/ Du beschirmest mein Haupt zur zeit deß Streits. So wenig als die fein- de die Feste deß Himmels stürmen können/ so wenig können mein heil hindern vnd mir nemmen/ Christus ist die Feste vnsers Heils/ gleich wie Gott die welt mit der Feste deß Himmels beschlossen/ also hat Gott eine andere Geistliche Festung vmb seine Kirch gemacht/ in welcher er als in einem Himmel/ seine Kirche beschlossen. Firmamentum salutis est in Christo, in Christo ist die Feste deß Heils wider Sünde/ Todt/ Teuffel vnd Höll. Gleich wie im Streit durch ein Helm das Haupt eines Kriegsmanns für den pfeilen be- wahret wird/ also bedeckestu mein Haupt/ daß mich die Pfeile deß Feindes nicht treffen/ wie der 91. Psalm spricht/ Für den Pfeilen die deß Tages fliegen: Also kan Gott solche Pfeile abwenden/ Mord-pfeile/ Lugen-pfei- le/ derer viel täglich nach einem geschossen werden. Das ist Luthers feste Burg/ so bißher vngestürmet geblieben; darvon zagen/
Die Funfftzigſte/ Phil. 4, 13.Jch vermag oder kan alles/ durch den/ der mich mächtig ma-chet/ Chriſtus/ ſpricht St. Paulus/ quantæ fiduciæ vox eſt! facit Chri- ſtus omnipotentes, qui in ſe ſperant: ſchreibt Bernhardus uͤber dieſe Wort: das iſt/ O ein ſtarck Glaubens wort! Chriſtus machet die jenigen Allmaͤch- Pſ. 140, 8.tig die ihme vertrauen. HErr/ HErr meine ſtarcke Huͤlffe/ Du beſchirmeſt mein Haupt zur zeit deß Streits. So wenig als die fein- de die Feſte deß Him̃els ſtuͤrmen koͤnnen/ ſo wenig koͤnnen mein heil hindern vnd mir nem̃en/ Chriſtus iſt die Feſte vnſers Heils/ gleich wie Gott die welt mit der Feſte deß Himmels beſchloſſen/ alſo hat Gott eine andere Geiſtliche Feſtung vmb ſeine Kirch gemacht/ in welcher er als in einem Himmel/ ſeine Kirche beſchloſſen. Firmamentum ſalutis eſt in Chriſto, in Chriſto iſt die Feſte deß Heils wider Suͤnde/ Todt/ Teuffel vnd Hoͤll. Gleich wie im Streit durch ein Helm das Haupt eines Kriegsmanns fuͤr den pfeilen be- wahret wird/ alſo bedeckeſtu mein Haupt/ daß mich die Pfeile deß Feindes nicht treffen/ wie der 91. Pſalm ſpricht/ Fuͤr den Pfeilen die deß Tages fliegen: Alſo kan Gott ſolche Pfeile abwenden/ Mord-pfeile/ Lugen-pfei- le/ derer viel taͤglich nach einem geſchoſſen werden. Das iſt Luthers feſte Burg/ ſo bißher vngeſtuͤrmet geblieben; darvon zagen/
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Die Funfftzigſte/
Jch vermag oder kan alles/ durch den/ der mich mächtig ma-
chet/ Chriſtus/ ſpricht St. Paulus/ quantæ fiduciæ vox eſt! facit Chri-
ſtus omnipotentes, qui in ſe ſperant: ſchreibt Bernhardus uͤber dieſe Wort:
das iſt/ O ein ſtarck Glaubens wort! Chriſtus machet die jenigen Allmaͤch-
tig die ihme vertrauen. HErr/ HErr meine ſtarcke Huͤlffe/ Du
beſchirmeſt mein Haupt zur zeit deß Streits. So wenig als die fein-
de die Feſte deß Him̃els ſtuͤrmen koͤnnen/ ſo wenig koͤnnen mein heil hindern
vnd mir nem̃en/ Chriſtus iſt die Feſte vnſers Heils/ gleich wie Gott die welt
mit der Feſte deß Himmels beſchloſſen/ alſo hat Gott eine andere Geiſtliche
Feſtung vmb ſeine Kirch gemacht/ in welcher er als in einem Himmel/ ſeine
Kirche beſchloſſen. Firmamentum ſalutis eſt in Chriſto, in Chriſto iſt die
Feſte deß Heils wider Suͤnde/ Todt/ Teuffel vnd Hoͤll. Gleich wie im
Streit durch ein Helm das Haupt eines Kriegsmanns fuͤr den pfeilen be-
wahret wird/ alſo bedeckeſtu mein Haupt/ daß mich die Pfeile deß Feindes
nicht treffen/ wie der 91. Pſalm ſpricht/ Fuͤr den Pfeilen die deß Tages
fliegen: Alſo kan Gott ſolche Pfeile abwenden/ Mord-pfeile/ Lugen-pfei-
le/ derer viel taͤglich nach einem geſchoſſen werden.
Phil. 4, 13.
Pſ. 140, 8.
Das iſt Luthers feſte Burg/ ſo bißher vngeſtuͤrmet geblieben; darvon
wir ſingen: Ein feſte Burg iſt vnſer Gott! Ein gute Wehr vnd
Waffen; Er hilfft vns frey auß aller Noth/ die vns ietzt hat be-
troffen! Der alte böſe feind/ mit ernſt ers ietzt meint/ groß Macht
vnd viel Liſt/ ſein grauſam ruͤſtung iſt/ auff Erden iſt nicht ſeins
gleichen ꝛc. Der HErr iſt ſeiner Glaubigen Huͤlff vnd Schild/
ſtehet zum drittenmal Pſalm. 115. Jſrael hoffe auff den HErrn/ der iſt
ihr Huͤlffe vnd Schild! das Hauß Aaron hoffe auff den HErrn/
der iſt ihr Huͤlffe vnd Schild! die den HErrn foͤrchten/ hoffen
auff den HErrn/ der iſt ihr Huͤlffe vnd Schild! Huͤlffe in noͤthen/
dann Chriſtus iſt kein vnmaͤchtiger Koͤnig/ wie Joram/ der weder von der
Kaͤlter noch Taͤnnen helffen konte. Schild in Verfolgung. Ein ieglicher
ſterblicher Menſch hat zweyerley Wolthaten Gottes zum hoͤchſten von noͤ-
then/ eine/ wegen ſeiner eygenen ſchwachheit/ die ander wegen ſeiner vielen
Feind/ vnd widerwertigkeit. wegen vnſer Schwachheit muͤſſen wir Huͤlffe/
ſtaͤrcke vnd krafft auß dem lebendigen ſtarcken Gott haben/ der vnſer Liecht/
vnſer leben/ heil vnd vnſers lebens krafft iſt/ Gott muß vnſer Liecht ſeyn/ daß
wir ſehen/ vnſer Leben/ daß wir nicht ſterben/ vnſer Heil/ daß wir nicht ver-
zagen/
2. Reg. 6,
27.
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