Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Sieben vnd viertzigste Art gekleidet/ ihme fürgestellet/ vnd gefraget/ er solt sagen/ ob diese lauterBüblin oder lauter Mägdlin/ vnd welches vnter denselben die Knäblin vnd welches die Mägdlin? Das habe Salomon errathen. Sind aber wie gesagt lappalia. III. Felicissima. Es war aber endlich diese Königin nicht ge Jahr
Die Sieben vnd viertzigſte Art gekleidet/ ihme fuͤrgeſtellet/ vnd gefraget/ er ſolt ſagen/ ob dieſe lauterBuͤblin oder lauter Maͤgdlin/ vnd welches vnter denſelben die Knaͤblin vnd welches die Maͤgdlin? Das habe Salomon errathen. Sind aber wie geſagt lappalia. III. Feliciſſima. Es war aber endlich dieſe Koͤnigin nicht ge Jahr
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Die Sieben vnd viertzigſte
Art gekleidet/ ihme fuͤrgeſtellet/ vnd gefraget/ er ſolt ſagen/ ob dieſe lauter
Buͤblin oder lauter Maͤgdlin/ vnd welches vnter denſelben die Knaͤblin
vnd welches die Maͤgdlin? Das habe Salomon errathen. Sind aber wie
geſagt lappalia.
III. Feliciſſima. Es war aber endlich dieſe Koͤnigin nicht
nur gluͤckſeliger als andere gemeine Koͤnigin/ ſondern die gluͤckſeeligſte/
ob philoſophiam divinam & religionis ſincerę ſtudium & venatũ, in dem
ſie ſonderlich getrachtet nach der him̃liſchen Weißheit/ die wah-
re ſeligmachende Religion zur Außbeuthe vnd Reiß-kram mit
ſich gebracht; die Heydniſche Welt Weißheit wolte ihr nicht eine genuͤge
thun/ ſie wolte keinen Stich halten in Gewiſſens-angſt vnd Noth; ſie war
keine gewiſſen- vnd ſorgloſe vnverſtaͤndige Naͤrrin/ die ſich beredet/ ihre
heydniſche vaͤtterliche Religion/ darinnen ſie geboren vnd aufferzogen/ ſeye
die beſte: man ſolle anderswo nicht hinziehen/ keine frembde Buͤcher le-
ſen/ nichts diſputiren/ wie ein Menſch falle/ ſo ſoll er in der Religion blei-
ben/ wie die Mahometiſten/ Moſcoviten/ Papiſten in der tollen vnd
gefaͤhrlichen Meinung begriffen: ſondern ſie zeucht daher _ _
im Namen deß HErrn/ ſie zeucht wider zuruck im Namen vnd Segen
des Gottes Jſrael/ ſie ſagt/ gelobet ſey der HErꝛ dein Gott/ der zu dir
luſt hat/ daß er dich auff den Stuhl Jſrael geſetzt hat/ darumb/
daß der HErr Jſrael lieb hat ewiglich/ vnd dich zum Koͤnige ge-
ſetzt hat/ daß du Gericht vnd Recht halteſt. Das ſind Wort/ die
keine Religions-feindin von ſich hoͤren laſſet/ ſondern ſie flieſſen auß wah-
rem Glauben vnd inniglicher affection, zu der damal wahren ſeligmachen-
den Juͤdiſchen Religion vnd Glaubensbekantnuß/ ſie bekennet/ daß Salo-
mons Gott ſey der Jehova vñ wahre/ weſentliche einige Gott/ er ſey die quell
alles Segens/ er liebe Jſrael als ſein außerwehltes/ ewiges volck/ liebe ſie nit
nur zeitlich/ ſondern ewiglich. Wir laſſen Baronii coniectur dahin geſtellet
ſeyn/ verwerffen ſie nicht. Welcher dafuͤr haͤlt/ daß dieſe Koͤnigin ſeye durch
deß Propheten Bileams Weiſſagung dahin bewogen dieſe Reiſe auff ſich
zu nehmen/ gleich wie man ſtarck darfuͤr haͤlt/ daß die Weyſen/ welche auch
auß dieſer Koͤnigin Gebluͤt entſprungen/ durch obgemelte Weiſſagung an-
gefriſchet worden/ durch ſo einen fernen Weg zu Chriſto zu reiſen. Es
ſcheinet aber nicht vnglaublich/ als wann dieſe Koͤnigin darfuͤr gehalten
haͤtte/ Salomon waͤre der verſprochene Meſſias/ auff welchen man ſo lan-
ge Jahr
1. Reg. 10, 9
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