Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Sechs vnd viertzigste ne Sünden/ meine Schwachheit vnd seine Stärcke/ vnd wird alles ge-mein: Was mein ist/ das wird sein/ vnd was sein ist/ das hab ich auch/ das ist eine hohe vnaußsprechliche Gnade/ davon das Hertz muß frölich vnd muthig werden. Das ists/ daß wir singen/ Jch bin ein Glied an dei- nem Leib/ deß tröst ich mich von Hertzen; Von dir ich vngeschei- den bleib/ in Todes-noth vnd Schmertzen: wann ich gleich sterb so sterb ich dir/ ein ewiges Leben hastu mir/ mit deinem Todt er- worben. Jtem/ Jch bin dein/ vnd du bist mein/ vnd wo ich bleib/ da soltu seyn/ vns soll der Feind nicht scheiden. Darumb auch wann wir sonst singen/ Er ist bey vns wol auff dem Plan/ mit seinem Geist vnd Gaben etc. so sagen vnd singen wir/ nicht also/ Er ist bey vns wol auff dem Plan/ nur/ mit seinem Geist vnd Gaben/ vnd nicht nach vnd mit seiner menschlichen Natur. Jetziger zeit dencket vnser Fleisch vnd Blut/ Lieber kan es wahr seyn/ nur
Die Sechs vnd viertzigſte ne Suͤnden/ meine Schwachheit vnd ſeine Staͤrcke/ vnd wird alles ge-mein: Was mein iſt/ das wird ſein/ vnd was ſein iſt/ das hab ich auch/ das iſt eine hohe vnaußſprechliche Gnade/ davon das Hertz muß froͤlich vnd muthig werden. Das iſts/ daß wir ſingen/ Jch bin ein Glied an dei- nem Leib/ deß troͤſt ich mich von Hertzen; Von dir ich vngeſchei- den bleib/ in Todes-noth vnd Schmertzen: wann ich gleich ſterb ſo ſterb ich dir/ ein ewiges Leben haſtu mir/ mit deinem Todt er- worben. Jtem/ Jch bin dein/ vnd du biſt mein/ vnd wo ich bleib/ da ſoltu ſeyn/ vns ſoll der Feind nicht ſcheiden. Darumb auch wann wir ſonſt ſingen/ Er iſt bey vns wol auff dem Plan/ mit ſeinem Geiſt vnd Gaben ꝛc. ſo ſagen vnd ſingen wir/ nicht alſo/ Er iſt bey vns wol auff dem Plan/ nur/ mit ſeinem Geiſt vnd Gaben/ vnd nicht nach vnd mit ſeiner menſchlichen Natur. Jetziger zeit dencket vnſer Fleiſch vnd Blut/ Lieber kan es wahr ſeyn/ nur
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Die Sechs vnd viertzigſte
ne Suͤnden/ meine Schwachheit vnd ſeine Staͤrcke/ vnd wird alles ge-
mein: Was mein iſt/ das wird ſein/ vnd was ſein iſt/ das hab ich auch/ das
iſt eine hohe vnaußſprechliche Gnade/ davon das Hertz muß froͤlich vnd
muthig werden. Das iſts/ daß wir ſingen/ Jch bin ein Glied an dei-
nem Leib/ deß troͤſt ich mich von Hertzen; Von dir ich vngeſchei-
den bleib/ in Todes-noth vnd Schmertzen: wann ich gleich ſterb
ſo ſterb ich dir/ ein ewiges Leben haſtu mir/ mit deinem Todt er-
worben. Jtem/ Jch bin dein/ vnd du biſt mein/ vnd wo ich
bleib/ da ſoltu ſeyn/ vns ſoll der Feind nicht ſcheiden. Darumb
auch wann wir ſonſt ſingen/ Er iſt bey vns wol auff dem Plan/ mit
ſeinem Geiſt vnd Gaben ꝛc. ſo ſagen vnd ſingen wir/ nicht alſo/ Er
iſt bey vns wol auff dem Plan/ nur/ mit ſeinem Geiſt vnd Gaben/ vnd
nicht nach vnd mit ſeiner menſchlichen Natur.
Jetziger zeit dencket vnſer Fleiſch vnd Blut/ Lieber kan es wahr ſeyn/
daß deß Menſchen Sohn Jeſus Chriſtus nicht allein droben im Himmel/
ſondern auch allenthalben durch die ſtreitende Chriſtenheit auff Erden/ ſich
gegenwertig erzeige? Es iſt eine ſtinckende ubiquitaͤt/ ſchreyen beyde die
Calviniſten vnd Jeſuiter: Aber die Schafe der Weyde Chriſti keren ſich an
der fleiſchlichen Vernunfft vnd der ſpoͤttiſchen Widerſacher Einrede vnd
hoͤniſche Stichworte nicht/ ſondern ſprechen: es iſt ein Articul deß Glau-
bens/ vnd nicht ein Lehrpunckt der Adamiſchen Vernunfft/ wir faſſens ietzt
im dunckeln Wort/ vnd glauben der Stimme Chriſti: Wann der Tag/ der
letzten Poſaunen anbricht/ ſo werden wirs erkennen/ vnd die gantze Gele-
genheit dieſes tieffen Geheimnuſſes/ nach vnſers himliſchen Jmmanuels
worten/ durch deß Heiligen Geiſtes vollwuͤrckende Krafft vnd Erleuch-
tung vollkoͤm̃lich verſtehen. Darumb wir auch verwerffen allen widrigen
Schwarm der Flader-geiſter/ dort der Enthuſiaſten/ Wigeliſten vnd Stif-
feliſten/ die da lehren/ daß Chriſtus alſo weſentlich in vns wohne/ daß wir/
denen Gott ſeine Goͤttliche Natur mitgetheilet habe/ weſentlich neugebor-
ne Kinder Gottes/ auch allmaͤchtig vnd allwiſſend/ vnd ohn alle Suͤnde/ ja
Gott-menſch ſeyen/ vnd zur Rechten Hand Gottes ſitzen/ auch nicht durch
die/ durch den glauben vns zugerechnete Gerechtigkeit deß gehorſams Chri-
ſti fuͤr Gott gerecht wuͤrden/ ſondern durch dieſe weſentliche Einwohnung
Gottes gerecht/ uͤber das auch weſentliche Glieder deß Leibes Chriſti/ vnd
ein Fleiſch vnd Blut mit ihm/ ſeyen. Wir glauben vnd bekennen/ daß
Chriſtus Gott vnd Menſch/ in Einigkeit ſeiner vnzertrenten Perſon/ nicht
nur
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