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Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.

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Die Vier vnd viertzigste
c. 5. p. 130.hat/ daß Christus mit seinem Leib ietzund nicht mehr auff Erden sey/ so ists
vnmüglich/ daß es könne anders seyn.

Jst abermal kein heil- vnd trostloser Schulzanck/ sondern ein trostrei-
che Lehre/ darüber wir billich kämpffen; Auß welchen St. Paulus ei-
nen locum communem formiret/ Phil. 4, 5. O grosser Trost! Dominus
1. Petr. 1, 18
19.
prope, Der HErr ist nahe! der HErr/ sagt er/ nemlich/ der HErr/
der vns
so theuer zu seinem Eigenthumb nicht mit Gold oder Silber/
1. Cor. 7,
23.
Rom.
14, 9.
sondern mit seinem vnschuldigen theuren Blut erkaufft vnd er-
worben hat/
dessen wir sind eygen/ wir leben oder sterben; Der darzu
gestorben/ aufferstanden/ lebendig worden/
Der da ist dieser Epistel
Phil. 1, 2.an die Philipper A vnd O. von dem der Apostel seine Epistel anstimmet/
vnd seinen Apostolischen Gruß anmeldet; Gnade sey mit euch/ vnd Friede/
von Gott vnserm Vatter vnd dem Herrn Jesu Christo/ damit er auch
Phil. 4, 23.
ib.
2, 11.
seinen Sendbrieff versiegelt: Die Gnade vnsers HErrn Jesu Chri-
sti seye mit euch allen/ dem der Vatter einen Namen gegeben/
daß alle Knie sich beugen sollen/ vnd alle Zungen bekennen/ daß
Jesus Christus der HErr sey zur Ehre Gottes deß Vatters
;
c. 3, 8.Von dem St. Paulus in kurtz vorhergehenden Worten gerühmet/ Er
achte alles für schaden gegen der überschwenglichen Erkäntnuß

v. 20.Christi Jesu seines HErrn/ vnd bald darauff/ Vnser Wandel ist
im Himmel/ von welchem wir auch warten deß Heylandes Jesu
Christi deß HErrn/ welcher vnsern nichtigen Leib verklären

Phil. 4, 4.wird/ etc. mit dem er vnsere Wort angestimmet: Frewet euch im HEr-
ren allwege/
das ist/ vmb deß Herrn willen/ der da ist die Brunnquell
aller Freude/ der vns die ewige Freude wider zuwegen gebracht/ der Zweck
aller vnser Freude/ das a vnd o. So wissen wir nun/ wer der Herr sey/
Jesus Christus/ Gottes vnd Marien Sohn/ den wir bekennen im andern
Articul vnsers Catechismi.

Was rühmet der Apostel von dem Herrn? to eggus, Er sey nahe!
das Griechische Wort hat gar einen nachdencklichen/ weit-außsehenden
Verstand/ heisset eygentlich einen solchen Bluts-freund/ der als ein
Bürge/
dem jenigen/ für den er sich verbürget/ nahe an der Seiten
stehet/ für ihn außzahlt/ vnd für ihn sich würgen lasset/ als ein genau-
vnd nechst-verwanter Hertzens-freund/ auff den man sich gewiß vnd vn-

fehlbar

Die Vier vnd viertzigſte
c. 5. p. 130.hat/ daß Chriſtus mit ſeinem Leib ietzund nicht mehr auff Erden ſey/ ſo iſts
vnmuͤglich/ daß es koͤnne anders ſeyn.

Jſt abermal kein heil- vnd troſtloſer Schulzanck/ ſondern ein troſtrei-
che Lehre/ daruͤber wir billich kaͤmpffen; Auß welchen St. Paulus ei-
nen locum communem formiret/ Phil. 4, 5. O groſſer Troſt! Dominus
1. Petr. 1, 18
19.
prope, Der HErr iſt nahe! der HErr/ ſagt er/ nemlich/ der HErr/
der vns
ſo theuer zu ſeinem Eigenthumb nicht mit Gold oder Silber/
1. Cor. 7,
23.
Rom.
14, 9.
ſondern mit ſeinem vnſchuldigen theuren Blut erkaufft vnd er-
worben hat/
deſſen wir ſind eygen/ wir leben oder ſterben; Der darzu
geſtorben/ aufferſtanden/ lebendig worden/
Der da iſt dieſer Epiſtel
Phil. 1, 2.an die Philipper Α vnd Ω. von dem der Apoſtel ſeine Epiſtel anſtimmet/
vnd ſeinen Apoſtoliſchen Gruß anmeldet; Gnade ſey mit euch/ vnd Friede/
von Gott vnſerm Vatter vnd dem Herrn Jeſu Chriſto/ damit er auch
Phil. 4, 23.
ib.
2, 11.
ſeinen Sendbrieff verſiegelt: Die Gnade vnſers HErrn Jeſu Chri-
ſti ſeye mit euch allen/ dem der Vatter einen Namen gegeben/
daß alle Knie ſich beugen ſollen/ vnd alle Zungen bekennen/ daß
Jeſus Chriſtus der HErr ſey zur Ehre Gottes deß Vatters
;
c. 3, 8.Von dem St. Paulus in kurtz vorhergehenden Worten geruͤhmet/ Er
achte alles für ſchaden gegen der uͤberſchwenglichen Erkaͤntnuß

v. 20.Chriſti Jeſu ſeines HErrn/ vnd bald darauff/ Vnſer Wandel iſt
im Himmel/ von welchem wir auch warten deß Heylandes Jeſu
Chriſti deß HErrn/ welcher vnſern nichtigen Leib verklären

Phil. 4, 4.wird/ ꝛc. mit dem er vnſere Wort angeſtimmet: Frewet euch im HEr-
ren allwege/
das iſt/ vmb deß Herrn willen/ der da iſt die Brunnquell
aller Freude/ der vns die ewige Freude wider zuwegen gebracht/ der Zweck
aller vnſer Freude/ das α vnd ω. So wiſſen wir nun/ wer der Herr ſey/
Jeſus Chriſtus/ Gottes vnd Marien Sohn/ den wir bekennen im andern
Articul vnſers Catechiſmi.

Was ruͤhmet der Apoſtel von dem Herrn? τὸ ἐγγῦς, Er ſey nahe!
das Griechiſche Wort hat gar einen nachdencklichen/ weit-außſehenden
Verſtand/ heiſſet eygentlich einen ſolchen Bluts-freund/ der als ein
Buͤrge/
dem jenigen/ fuͤr den er ſich verbuͤrget/ nahe an der Seiten
ſtehet/ fuͤr ihn außzahlt/ vnd fuͤr ihn ſich wuͤrgen laſſet/ als ein genau-
vnd nechſt-verwanter Hertzens-freund/ auff den man ſich gewiß vnd vn-

fehlbar
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[1172/0656] Die Vier vnd viertzigſte hat/ daß Chriſtus mit ſeinem Leib ietzund nicht mehr auff Erden ſey/ ſo iſts vnmuͤglich/ daß es koͤnne anders ſeyn. c. 5. p. 130. Jſt abermal kein heil- vnd troſtloſer Schulzanck/ ſondern ein troſtrei- che Lehre/ daruͤber wir billich kaͤmpffen; Auß welchen St. Paulus ei- nen locum communem formiret/ Phil. 4, 5. O groſſer Troſt! Dominus prope, Der HErr iſt nahe! der HErr/ ſagt er/ nemlich/ der HErr/ der vns ſo theuer zu ſeinem Eigenthumb nicht mit Gold oder Silber/ ſondern mit ſeinem vnſchuldigen theuren Blut erkaufft vnd er- worben hat/ deſſen wir ſind eygen/ wir leben oder ſterben; Der darzu geſtorben/ aufferſtanden/ lebendig worden/ Der da iſt dieſer Epiſtel an die Philipper Α vnd Ω. von dem der Apoſtel ſeine Epiſtel anſtimmet/ vnd ſeinen Apoſtoliſchen Gruß anmeldet; Gnade ſey mit euch/ vnd Friede/ von Gott vnſerm Vatter vnd dem Herrn Jeſu Chriſto/ damit er auch ſeinen Sendbrieff verſiegelt: Die Gnade vnſers HErrn Jeſu Chri- ſti ſeye mit euch allen/ dem der Vatter einen Namen gegeben/ daß alle Knie ſich beugen ſollen/ vnd alle Zungen bekennen/ daß Jeſus Chriſtus der HErr ſey zur Ehre Gottes deß Vatters; Von dem St. Paulus in kurtz vorhergehenden Worten geruͤhmet/ Er achte alles für ſchaden gegen der uͤberſchwenglichen Erkaͤntnuß Chriſti Jeſu ſeines HErrn/ vnd bald darauff/ Vnſer Wandel iſt im Himmel/ von welchem wir auch warten deß Heylandes Jeſu Chriſti deß HErrn/ welcher vnſern nichtigen Leib verklären wird/ ꝛc. mit dem er vnſere Wort angeſtimmet: Frewet euch im HEr- ren allwege/ das iſt/ vmb deß Herrn willen/ der da iſt die Brunnquell aller Freude/ der vns die ewige Freude wider zuwegen gebracht/ der Zweck aller vnſer Freude/ das α vnd ω. So wiſſen wir nun/ wer der Herr ſey/ Jeſus Chriſtus/ Gottes vnd Marien Sohn/ den wir bekennen im andern Articul vnſers Catechiſmi. 1. Petr. 1, 18 19. 1. Cor. 7, 23. Rom. 14, 9. Phil. 1, 2. Phil. 4, 23. ib. 2, 11. c. 3, 8. v. 20. Phil. 4, 4. Was ruͤhmet der Apoſtel von dem Herrn? τὸ ἐγγῦς, Er ſey nahe! das Griechiſche Wort hat gar einen nachdencklichen/ weit-außſehenden Verſtand/ heiſſet eygentlich einen ſolchen Bluts-freund/ der als ein Buͤrge/ dem jenigen/ fuͤr den er ſich verbuͤrget/ nahe an der Seiten ſtehet/ fuͤr ihn außzahlt/ vnd fuͤr ihn ſich wuͤrgen laſſet/ als ein genau- vnd nechſt-verwanter Hertzens-freund/ auff den man ſich gewiß vnd vn- fehlbar

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Zitationshilfe: Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654, S. 1172. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus05_1654/656>, abgerufen am 22.11.2024.