Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Vier vnd viertzigste lich darauß bewiesen vnd geschlossen/ daß die Sonne sey über der Erden/Arthanas. orat. de In- carn. p. 61.schreibet Athanasius: Also sehen wir arme blinde Leuth die Gnaden-sonne Christum Jesum/ so vnter vns täglich auffgehet/ aber seine Krafft/ Wär- me/ Trost/ Heil/ Leben/ Vorschmack der Seligkeit empfinden wir im Her- tzen/ wann sie nur dieselbe lassen wircken/ vnd nicht zuschliessen. So tronst- vnd lieblich 4. epiphaneia parousias, die vollkommene So tröstlich/ sag ich/ vnd lieblich erstermelte Emauß Erschei- Gemelte sehr schöne epiphaneia vnd Erscheinung ist dißmals be- Macht
Die Vier vnd viertzigſte lich darauß bewieſen vnd geſchloſſen/ daß die Sonne ſey uͤber der Erden/Arthanaſ. orat. de In- carn. p. 61.ſchreibet Athanaſius: Alſo ſehen wir arme blinde Leuth die Gnaden-ſonne Chriſtum Jeſum/ ſo vnter vns taͤglich auffgehet/ aber ſeine Krafft/ Waͤr- me/ Troſt/ Heil/ Leben/ Vorſchmack der Seligkeit empfinden wir im Her- tzen/ wann ſie nur dieſelbe laſſen wircken/ vnd nicht zuſchlieſſen. So trõſt- vnd lieblich 4. ἐπιφάνεια παϱουσίας, die vollkommene So troͤſtlich/ ſag ich/ vnd lieblich erſtermelte Emauß Erſchei- Gemelte ſehr ſchoͤne ἐπιφάνεια vnd Erſcheinung iſt dißmals be- Macht
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Die Vier vnd viertzigſte
lich darauß bewieſen vnd geſchloſſen/ daß die Sonne ſey uͤber der Erden/
ſchreibet Athanaſius: Alſo ſehen wir arme blinde Leuth die Gnaden-ſonne
Chriſtum Jeſum/ ſo vnter vns taͤglich auffgehet/ aber ſeine Krafft/ Waͤr-
me/ Troſt/ Heil/ Leben/ Vorſchmack der Seligkeit empfinden wir im Her-
tzen/ wann ſie nur dieſelbe laſſen wircken/ vnd nicht zuſchlieſſen.
Arthanaſ.
orat. de In-
carn. p. 61.
So trõſt- vnd lieblich 4. ἐπιφάνεια παϱουσίας, die vollkommene
Offenbarung vnd Entdeckung/ ſo in der Herberge zu Emaus geſche-
hen/ da ihnen die Augen auffgegangen/ daß ſie ihren allerheiligſten Gefaͤr-
ten von Angeſicht zu Angeſicht geſehen/ durchſchauet vnd erkennet; da das
Spiel ein end genommen/ vnd das rechtſchaffene Weſen ſich erzeiget/ da
waren ſie von hertzen froh; Abermal allen glaubigen Juͤngern Jeſu zum
Troſt/ daß/ wann ſie ihre Wahlfart vollendet/ vnd in die him̃liſche Herberg
durch einen ſeligen Abſchied angelaͤndet/ alsdann die Spiegel-ſchau auff-
hoͤren/ vnd ſie Chriſtum Jeſum in ſeiner Herrligkeit mit proportionierten/
verklaͤrten Augen anſchauen von Angeſicht zu Angeſicht/ wie er iſt/ vnd von
ſolchem Anblick vnaußſprechliche Freude ſchoͤpffen.
So troͤſtlich/ ſag ich/ vnd lieblich erſtermelte Emauß Erſchei-
nung den beyden Juͤngern Jeſu vorkommen/ ſo ſchroͤcklich im Gegen-
theil war die Majeſtätiſche herrliche Erſcheinung vnſers glori-
Koͤnigs deß HErrn Jeſu/ geſchehen/ St. Paulo vnd ſeinen Gefaͤrten/
ſo nacher Damaſco geraſet vnd gereiſet/ als ein ſchnaubender Baͤrwolff
vnd wuͤtender Bluthund/ als ein Vergoͤllter Verfolger der Ketzerey vnd
ein Feind Chriſti vnd ſeiner Braut; Schroͤcklich iſt die Gegenwart
deſſen/ von dem geſchrieben ſtehet: Er will herrſchen mitten vnter ſei-
nen Feinden/ vnd ſie zum ſchemel ſeiner Fuͤſſe niederſchlagen.
Schroͤcklich ſeine Geſtalt/ die ἑτέϱα μοϱφὴ, daruͤber Paulus verblindet.
Schroͤcklich die Empfindung ſeiner Majeſtaͤt im Hertzen/ da es
auch gebrennet/ aber vom Sinaiſchem Geſetz-feuer/ ſo vnleidenlich. Am
allerſchrecklichſten am Jůngſten Tag/ da allen Vnglaubigen vnd
Verdampten der glaube in die haͤnde kommen wird/ die da ſehen werden
mit ach vnd wehe/ in welchen ſie geſtochen.
Pſ. 110, 1. 2.
Gemelte ſehr ſchoͤne ἐπιφάνεια vnd Erſcheinung iſt dißmals be-
liebet worden zu einem Oſter-text/ auß der apologiâ vnd Schutzred Pauli/
vor Feſto vnd Agrippa, zu erwaͤhlen. Vor der Erſcheinung auff dem We-
ge nach Damaſco/ begabe ſich es/ als Paulus dahin reyſete/ mit
Macht
Act. 26, 12.
13. 14. 51.
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