Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Ein vnd Viertzigste tung der Apostolischen Wort St Pauli/ die er an seine Philipper schreibet:Phil. 2, 9. 10Darumb hat ihn Gott erhöhet/ vnd hat ihm einen Namen ge- geben/ der über alle Namen ist/ daß in dem Namen Jesu sich beugen sollen aller der Knie/ die im Himmel/ vnd auff Erden/ vnd vnter der Erden sind. Zwen Vmbstände haben wir allhie vorzu- tragen vnd anzuzeigen: Erstlich die schrifftmässige Warheit; Zum andern/ die Art/ Natur vnd Beschreibung der allerherrlichsten Erhöhung Jesu Christi. Jesus Christus/ der da ist erhöher zur Rech- ten seines himlischen Vatters/ wolle vns von oben herab die Gnaden-ga- ben seines Heiligen Geistes/ mildiglich vmb sein selbst willen verleihen/ A- men. 8. 9. SO ist nun/ gemelte Erhöhung belangend/ derselben warheit wir/
Die Ein vnd Viertzigſte tung der Apoſtoliſchen Wort St Pauli/ die er an ſeine Philipper ſchreibet:Phil. 2, 9. 10Darumb hat ihn Gott erhoͤhet/ vnd hat ihm einen Namen ge- geben/ der uͤber alle Namen iſt/ daß in dem Namen Jeſu ſich beugen ſollen aller der Knie/ die im Him̃el/ vnd auff Erden/ vnd vnter der Erden ſind. Zwen Vmbſtaͤnde haben wir allhie vorzu- tragen vnd anzuzeigen: Erſtlich die ſchrifftmaͤſſige Warheit; Zum andern/ die Art/ Natur vnd Beſchreibung der allerherrlichſten Erhoͤhung Jeſu Chriſti. Jeſus Chriſtus/ der da iſt erhoͤher zur Rech- ten ſeines himliſchen Vatters/ wolle vns von oben herab die Gnaden-ga- ben ſeines Heiligen Geiſtes/ mildiglich vmb ſein ſelbſt willen verleihen/ A- men. 8. 9. SO iſt nun/ gemelte Erhoͤhung belangend/ derſelben warheit wir/
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Die Ein vnd Viertzigſte
tung der Apoſtoliſchen Wort St Pauli/ die er an ſeine Philipper ſchreibet:
Darumb hat ihn Gott erhoͤhet/ vnd hat ihm einen Namen ge-
geben/ der uͤber alle Namen iſt/ daß in dem Namen Jeſu ſich
beugen ſollen aller der Knie/ die im Him̃el/ vnd auff Erden/ vnd
vnter der Erden ſind. Zwen Vmbſtaͤnde haben wir allhie vorzu-
tragen vnd anzuzeigen: Erſtlich die ſchrifftmaͤſſige Warheit; Zum
andern/ die Art/ Natur vnd Beſchreibung der allerherrlichſten
Erhoͤhung Jeſu Chriſti. Jeſus Chriſtus/ der da iſt erhoͤher zur Rech-
ten ſeines himliſchen Vatters/ wolle vns von oben herab die Gnaden-ga-
ben ſeines Heiligen Geiſtes/ mildiglich vmb ſein ſelbſt willen verleihen/ A-
men.
Phil. 2, 9. 10
SO iſt nun/ gemelte Erhoͤhung belangend/ derſelben warheit
1. vor- vnd zugeſagt in den Propheten alten Teſtaments:
was iſt der Menſch/ daß du ſein gedenckſt/ vnd deß Men-
ſchenkind/ daß du dich ſein annim̃eſt? Du wirſt ihn laſſen eine
kleine Zeit von GOTT verlaſſen ſeyn/ Aber mit Ehren vnd
Schmuck wirſtu ihn kroͤnen; Du wirſt ihn zum Herrn machen
uͤber deiner Haͤnde Werck! Alles haſtu vnter ſeine Fuͤſſe gethan/
Schafe vnd Ochſen allzumal/ darzu auch die wilden Thier; die
Voͤgel vnter dem Himmel/ die Fiſche im Meer/ vnd alles was
im Meer gehet! Jn welchen Worten deß Meſſiæ Groß-vatter uͤber ſei-
nes Enckels deß Jeſu von Nazareth vnſaͤgliche groſſe Wuͤrde vnd Herr-
ligkeit im Geiſt ſich erfreuet vnd hoͤchlich verwundert; dann daß von Jeſu
Chriſto daſelbs gehandelt werde/ bezeuget der beſte Interpres, vnd Außleger
dieſer Propheceyung St. Paulus/ der alle erzehlte elogia vnd Lobſpruͤch
auff Jeſum von Nazareth gezogen/ in ſeiner Epiſtel an die Hebreer alſo
ſchreibend: Du haſt ihn/ den HErrn Jeſum/ eine kleine Zeit der
Engel mangeln laſſen/ mit Preiß vnd Ehren haſt du ihn gekrö-
net/ vnd haſt ihn geſetzet uͤber die Werck deiner Haͤnde/ alles
haſtu vnterthan zu ſeinen Fuͤſſen. Jn dem/ daß er ihm alles hat
vnterthan/ hat er nichts gelaſſen/ daß ihm nicht vnterthan ſey.
Jetzt aber ſehen wir noch nicht/ daß ihm alles vnterthan ſey.
Den aber/ der eine kleine Zeit der Engel gemangelt hat/ ſehen
wir/
Hebr. 2, 7.
8. 9.
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