Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Acht vnd dreysigste zu einem Bruder haben/ das haben die Brüder Joseph etlicher massen em-pfunden vnd genossen; Aber Christi deß grossen Himmels-Königs Brü- derschafft ist über alles. Was dieselbe eygentlich sey/ vnd welche selig- ste Früchte sie gebäre/ können wir hie vollkommlich nicht außreden; Jener Tag/ der ewige Tag wirds eröffnen. Darauß entspringet nun der fünffte Ostersegen; auß dem Auß welcher Oster-freude entspringet der sechste Ostersegen/ ein
Die Acht vnd dreyſigſte zu einem Bruder haben/ das haben die Bruͤder Joſeph etlicher maſſen em-pfunden vnd genoſſen; Aber Chriſti deß groſſen Himmels-Koͤnigs Bruͤ- derſchafft iſt uͤber alles. Was dieſelbe eygentlich ſey/ vnd welche ſelig- ſte Fruͤchte ſie gebaͤre/ koͤnnen wir hie vollkom̃lich nicht außreden; Jener Tag/ der ewige Tag wirds eroͤffnen. Darauß entſpringet nun der fuͤnffte Oſterſegen; auß dem Auß welcher Oſter-freude entſpringet der ſechſte Oſterſegen/ ein
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Die Acht vnd dreyſigſte
zu einem Bruder haben/ das haben die Bruͤder Joſeph etlicher maſſen em-
pfunden vnd genoſſen; Aber Chriſti deß groſſen Himmels-Koͤnigs Bruͤ-
derſchafft iſt uͤber alles. Was dieſelbe eygentlich ſey/ vnd welche ſelig-
ſte Fruͤchte ſie gebaͤre/ koͤnnen wir hie vollkom̃lich nicht außreden; Jener
Tag/ der ewige Tag wirds eroͤffnen.
Darauß entſpringet nun der fuͤnffte Oſterſegen; auß dem
Friede die Freude.
Matth. 28,
9.
Auß welcher Oſter-freude entſpringet der ſechſte Oſterſegen/
ſpes viva, die lebendige Hoffnung; darvon St. Petrus ruͤhmet vnd
ſpricht: Gelobet ſey Gott vnd der Vatter vnſers HErrn Jeſu
Chriſti/ der vns nach ſeiner groſſen Barmhertzigkeit widerge-
boren hat zu einer lebendigẽ Hoffnung/ durch die Aufferſtehung
Jeſu Chriſti von den Todten/ ſo dann die Hoffnung vnſerer
Aufferſtehung/ Davon troͤſtet Chriſtus ſeine Juͤnger alſo: Es iſt noch
vmb ein kleines/ ſo wird mich die Welt nicht mehr ſehen; Jhr
aber ſolt mich ſehen/ dann ich lebe/ vnd ihr ſollet auch leben.
Sintemal Chriſtus hat dem Tode die Macht genommen/ vnd
das Leben/ vnd ein vnvergaͤnglich Weſen ans Liecht bracht
durch das Evangelium. Alſo hat Hiob geglaubet: alſo ſollen auch
wir glauben/ mit dem Propheten Oſea ſprechen: So war Chriſtus nach
dreyen Tagen aufferſtanden/ ſo wahr auch wir: Er macht vns lebendig
nach zweyen Tagen/ das iſt/ nach dem Muͤhe-vnd Arbeits tage in die-
ſem Leben; nach dem Ruhe-tage in dem Grabe; Er wird vns am drit-
ten Tage auffrichten/ daß wir für ihm leben werden. So gewiß
Chriſtus mit dem Leibe/ damit er ins Grab gelegt aufferſtanden; Alſo wer-
den vnd ſollen wir gewißlich auch mit dem Leibe/ den wir ietzo haben/ wider-
umb aufferſtehen. So gewiß Chriſtus ſeine Schlaͤge/ Wunden/ die
Scheutzligkeit ſeines abſcheulichen Leibes im Grabe gelaſſen vnd außgetau-
ſchet mit einem andern him̃liſchen Leibe: Alſo gewißlich werden vnſere Lei-
ber dermal eins am Juͤngſten Tage aufferſtehen ohne Breſten/ Hoffer/
Bruch/ Podagram/ ;c. So gewiß die Seel Jeſu/ da die Zeit vorhanden
geweſt/ mit groſſen Freuden auß dem Paradiß ins Grabe kommen/ vnd in
ihren verklaͤrten Leib eingezogen/ ſo gewiß werden auch vnſere Seelen der-
mal eins widerumb mit vnſern Leibern vereiniget werden. Das laſſe mir
ein
1. Petr. 1, 3.
Ioh. 14, 19.
2. Tim, 1,
10.
Iob. 19, 25.
Oſe. 6, 2.
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