Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Predigt. auffthut/ was kan dann bey ihm für Vnfriede oder fauer sehen seyn? Jstdoch nichts darinnen/ dann eitel heilsame/ lebendige/ liebliche vnd frö- liche Wort/ warumb solt ich mich dann für ihm entsetzen/ oder fagen/ daß er mich wölle von sich stossen vnd wegwerffen? deßgleichen auch in dem heiligen Sacrament/ da gibt er mir ja keinen Gifft noch Todt/ sondern eitel heilsame/ süsse/ lebendige Speiß vnd Tranck. Jtem/ beydes auff der Cantzel vnd in der Absolution lässt er mir nichts anders predigen/ dann sein eigen Wort: Also hat Gott die Welt geliebet/ daß er seinenIoh. 3, 16. eingebornen Sohn gab/ auff daß wer an ihn glaubet/ nicht verlohren werde/ sondern das ewige Leben habe/ etc. Was kan da für Zorn oder Schröcken seyn? gibt er mir doch selbs seinen einigen Sohn/ vnd darzu/ daß ich ja gewiß sey/ daß er nicht will mich verlohren lassen wer- den. Das heisset ja nicht anders/ dann Friede gelassen vnd gegeben. Darumb können wir frölich rühmen/ gleich wie es die Apostel auß deß lich
Predigt. auffthut/ was kan dann bey ihm fuͤr Vnfriede oder fauer ſehen ſeyn? Jſtdoch nichts darinnen/ dann eitel heilſame/ lebendige/ liebliche vnd froͤ- liche Wort/ warumb ſolt ich mich dann fuͤr ihm entſetzen/ oder fagen/ daß er mich woͤlle von ſich ſtoſſen vnd wegwerffen? deßgleichen auch in dem heiligen Sacrament/ da gibt er mir ja keinen Gifft noch Todt/ ſondern eitel heilſame/ ſuͤſſe/ lebendige Speiß vnd Tranck. Jtem/ beydes auff der Cantzel vnd in der Abſolution laͤſſt er mir nichts anders predigen/ dann ſein eigen Wort: Alſo hat Gott die Welt geliebet/ daß er ſeinenIoh. 3, 16. eingebornen Sohn gab/ auff daß wer an ihn glaubet/ nicht verlohren werde/ ſondern das ewige Leben habe/ ꝛc. Was kan da fuͤr Zorn oder Schroͤcken ſeyn? gibt er mir doch ſelbs ſeinen einigen Sohn/ vnd darzu/ daß ich ja gewiß ſey/ daß er nicht will mich verlohren laſſen wer- den. Das heiſſet ja nicht anders/ dann Friede gelaſſen vnd gegeben. Darumb koͤnnen wir froͤlich ruͤhmen/ gleich wie es die Apoſtel auß deß lich
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Predigt.
auffthut/ was kan dann bey ihm fuͤr Vnfriede oder fauer ſehen ſeyn? Jſt
doch nichts darinnen/ dann eitel heilſame/ lebendige/ liebliche vnd froͤ-
liche Wort/ warumb ſolt ich mich dann fuͤr ihm entſetzen/ oder fagen/
daß er mich woͤlle von ſich ſtoſſen vnd wegwerffen? deßgleichen auch in
dem heiligen Sacrament/ da gibt er mir ja keinen Gifft noch Todt/ ſondern
eitel heilſame/ ſuͤſſe/ lebendige Speiß vnd Tranck. Jtem/ beydes auff der
Cantzel vnd in der Abſolution laͤſſt er mir nichts anders predigen/ dann
ſein eigen Wort: Alſo hat Gott die Welt geliebet/ daß er ſeinen
eingebornen Sohn gab/ auff daß wer an ihn glaubet/ nicht
verlohren werde/ ſondern das ewige Leben habe/ ꝛc. Was kan da
fuͤr Zorn oder Schroͤcken ſeyn? gibt er mir doch ſelbs ſeinen einigen Sohn/
vnd darzu/ daß ich ja gewiß ſey/ daß er nicht will mich verlohren laſſen wer-
den. Das heiſſet ja nicht anders/ dann Friede gelaſſen vnd gegeben.
Ioh. 3, 16.
Darumb koͤnnen wir froͤlich ruͤhmen/ gleich wie es die Apoſtel auß deß
Herrn Chriſti Munde perſoͤnlich vnd gegenwaͤrtiglich ſelbs gehoͤret ha-
ben: Alſo haben wirs durch die Apoſtel vnd durch ihre Nachkommen vnd
vnſere Vaͤtter behalten/ die vns alſo fuͤrpredigen/ gleich wie ſie gepredi-
get/ vnd ſelbs von Chriſto empfangen haben/ daß wir eben dieſelbige Gna-
de/ Liebe vnd Freude haben/ ſo er ruͤhmet ihnen zu laſſen zu geben. Dann
er iſt wol leiblich von ihnen geſchieden/ daß er nicht mehr geſehen wird/ doch
hat er den Frieden der gantzen Chriſtenheit hinderſich gelaſſen; Wo da?
nirgend/ dann in ſeiner Tauffe/ Sacrament vnd Predigampt; Jch will
ſchweigen die andere Gaben vnd Guͤter/ ſo er vns (auch leiblich) gibet:
Vatter vnd Mutter/ Obrigkeit/ Regiment/ zeitlichen Frieden ꝛc. Wie zor-
nig kan er ſeyn/ ſo er vns laͤſſet taͤglich die liebe Sonne auffgehen? vnd gut
Wetter gibet/ allerley Gewaͤchs/ Fruͤchte vnd Nahrung auß der Erden?
geſunden Leib vnd Gliedmaſſen? Daß wir muͤſſen fagen/ wann wirs koͤn-
ten recht anſehen/ er hat vns doch einen trefflichen Schatz gelaſſen; erſtlich
eitel Fried vnd Freude gegen ihm/ vnd darzu auff Erden auch leiblich aller-
ley Wolthat/ daß wir ſollen ſehen vnd greiffen/ daß er gnaͤdig iſt/ vnd gerne
helffen will. Darumb ſolten wir ja lernen nicht erſchroͤcken/ noch verzagt
ſeyn fuͤr ihm/ er will vns ja nichts boͤſes thun/ ſonſt wuͤrde er ſein Wort/
Tauffe vnd Sacrament nit gegeben haben. Laß die erſchroͤcken vnd klagen/
die ſolches nicht haben/ wie dann kein ſchroͤcklicher Zorn vnd Plage iſt/
dann wo daſſelbige nicht iſt/ oder weggenommen wird; Widerumb aber/
wann man ſolches hat/ ſo hat man das gewiſſeſte Warzeichen ſeiner hoͤch-
ſten Gnade/ Liebe vnd Friedens/ wer es nur alſo kan anſehen/ vnd gewiß-
lich
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