Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Zwölffte die mittheilung der eygenschafften. Die Sonn erleuchtet die Wolcken/machet dieselbe fruchtbar/ sie machets/ daß gleichsam ein Sonnen-spiegel darauß wird: Also erleuchtet auch Christus die Sonne der Gerechtigkeit/ Matth. 17, 2, Actor. 9, 3. Ioh. 17, 5.vnd verkläret auch/ seinen außerwehlten Leib mit himmlischer Klarheit/ welche er zum theil auff dem Heyligen Berg dreyen von seinen Jüngern/ zum theil auff dem Wege nach Damasco dem Verfolger Paulo in die Au- gen leuchten lassen: vmb dero völligen/ vnauffhörlichen/ beständigen brauch er auch kurtz vor seinem Leyden seinen himmlischen Vatter gebetten vnd an- gesprochen. Wohin dann VI. auch gehöret die mittheilung der wurckun- Diese mittheilung der würckungen/ oder die Ampts-mit- SO ist nun abermahl vnser fürhabendes pünctlein ge- sondern
Die Zwoͤlffte die mittheilung der eygenſchafften. Die Soñ erleuchtet die Wolcken/machet dieſelbe fruchtbar/ ſie machets/ daß gleichſam ein Sonnen-ſpiegel darauß wird: Alſo erleuchtet auch Chriſtus die Sonne der Gerechtigkeit/ Matth. 17, 2, Actor. 9, 3. Ioh. 17, 5.vnd verklaͤret auch/ ſeinen außerwehlten Leib mit himmliſcher Klarheit/ welche er zum theil auff dem Heyligen Berg dreyen von ſeinen Juͤngern/ zum theil auff dem Wege nach Damaſco dem Verfolger Paulo in die Au- gen leuchten laſſen: vmb dero voͤlligen/ vnauffhoͤrlichen/ beſtaͤndigen brauch er auch kurtz vor ſeinem Leyden ſeinen himmliſchen Vatter gebetten vnd an- geſprochen. Wohin dann VI. auch gehoͤret die mittheilung der wůrckun- Dieſe mittheilung der wuͤrckungen/ oder die Ampts-mit- SO iſt nun abermahl vnſer fuͤrhabendes puͤnctlein ge- ſondern
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Die Zwoͤlffte
die mittheilung der eygenſchafften. Die Soñ erleuchtet die Wolcken/
machet dieſelbe fruchtbar/ ſie machets/ daß gleichſam ein Sonnen-ſpiegel
darauß wird: Alſo erleuchtet auch Chriſtus die Sonne der Gerechtigkeit/
vnd verklaͤret auch/ ſeinen außerwehlten Leib mit himmliſcher Klarheit/
welche er zum theil auff dem Heyligen Berg dreyen von ſeinen Juͤngern/
zum theil auff dem Wege nach Damaſco dem Verfolger Paulo in die Au-
gen leuchten laſſen: vmb dero voͤlligen/ vnauffhoͤrlichen/ beſtaͤndigen brauch
er auch kurtz vor ſeinem Leyden ſeinen himmliſchen Vatter gebetten vnd an-
geſprochen.
Matth. 17,
2,
Actor. 9, 3.
Ioh. 17, 5.
Wohin dann VI. auch gehoͤret die mittheilung der wůrckun-
gen/ oder die allerſeligſte/ allerheyligſte/ ſegenreicheſte mit-
wuͤrckungen der beeden Naturen in Chriſto/ als Geiſt-ehelichen
Ehegemahlen. Die Sonn iſt im Regenbogen nicht muͤſſig/ ſondern
ſcheinet/ macht ſchoͤn Wetter/ nach dem Regen bringet er Segen/ macht
die Baͤum vnd Kraͤuter wolriechend/ fuͤrnemblich entſpringen auß demſel-
ben andere mehr Regenbogen herfuͤr/ offt zwey/ drey: Alſo ſcheinet auch
Chriſtus mit ſeinem Gnaden-glantz in ſeiner holdſeligen/ angenommenen
Menſchheit/ vnd leuchtet als ein Liecht voller Gnad vnd Warheit/ erwecket
den edelſten/ lieblichſten geruch deß Evangelij in den Hertzen ſeiner glaubi-
gen/ erziehlet nicht nur zwey oder drey andere Regenboͤgen/ ſondern vnzeh-
lich viel wie der Thaw auß der Morgenroͤthe/ welche von jhm das Liecht/ die
Gnad/ den Namen vnd das Geſchlecht ſchoͤpffen.
vid. Plin. l.
12, 24. Plu-
tarch. ſym-
poſ. 4. q. 2.
Dieſe mittheilung der wuͤrckungen/ oder die Ampts-mit-
wuͤrckung/ Geiſt-eheliche beywohnung vnd Haußhaltung Chri-
ſti/ inn/ mit vnd nach ſeinen beyden Naturen (ſonſt in den Schu-
len genennet tertium genus communicationis idiomatum) iſt dißmahl
das argument, ſo vns der Ordnung nach abzuhandlen fuͤrkom̃et/ zuhoͤren/
wie vnſer zweyſtaͤmmige Held Chriſtus JEſus/ die Sonn der
Gerechtigkeit herauß gehet als ein Braͤutigam auß ſeiner Cam-
mer vnd ſich frewet/ als ein Held/ zu lauffen den wege. Der
Allerhoͤheſte erfuͤlle vnſere Hertzen gantz mit ſeinem himmliſchen Gnaden-
glantz/ Amen.
Malach. 4,
2.
Pſal. 19, 6.
SO iſt nun abermahl vnſer fuͤrhabendes puͤnctlein ge-
gruͤndet 1. Jn dem Namen JEſus/ welcher ſeinem Ampt
nach iſt ein Hoherprieſter/ Koͤnig vnd Prophet/ nicht muͤſſig/
ſondern
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