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Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.

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Die Zwölffte
die mittheilung der eygenschafften. Die Sonn erleuchtet die Wolcken/
machet dieselbe fruchtbar/ sie machets/ daß gleichsam ein Sonnen-spiegel
darauß wird: Also erleuchtet auch Christus die Sonne der Gerechtigkeit/
Matth. 17,
2,
Actor. 9, 3.
Ioh.
17, 5.
vnd verkläret auch/ seinen außerwehlten Leib mit himmlischer Klarheit/
welche er zum theil auff dem Heyligen Berg dreyen von seinen Jüngern/
zum theil auff dem Wege nach Damasco dem Verfolger Paulo in die Au-
gen leuchten lassen: vmb dero völligen/ vnauffhörlichen/ beständigen brauch
er auch kurtz vor seinem Leyden seinen himmlischen Vatter gebetten vnd an-
gesprochen.

Wohin dann VI. auch gehöret die mittheilung der wurckun-
gen/
oder die allerseligste/ allerheyligste/ segenreicheste mit-
würckungen der beeden Naturen in Christo/
als Geist-ehelichen
Ehegemahlen. Die Sonn ist im Regenbogen nicht müssig/ sondern
vid. Plin. l.
12, 24. Plu-
tarch. sym-
pos. 4. q.
2.
scheinet/ macht schön Wetter/ nach dem Regen bringet er Segen/ macht
die Bäum vnd Kräuter wolriechend/ fürnemblich entspringen auß demsel-
ben andere mehr Regenbogen herfür/ offt zwey/ drey: Also scheinet auch
Christus mit seinem Gnaden-glantz in seiner holdseligen/ angenommenen
Menschheit/ vnd leuchtet als ein Liecht voller Gnad vnd Warheit/ erwecket
den edelsten/ lieblichsten geruch deß Evangelij in den Hertzen seiner glaubi-
gen/ erziehlet nicht nur zwey oder drey andere Regenbögen/ sondern vnzeh-
lich viel wie der Thaw auß der Morgenröthe/ welche von jhm das Liecht/ die
Gnad/ den Namen vnd das Geschlecht schöpffen.

Diese mittheilung der würckungen/ oder die Ampts-mit-
würckung/ Geist-eheliche beywohnung vnd Haußhaltung Chri-
sti/ inn/ mit vnd nach seinen beyden Naturen
(sonst in den Schu-
len genennet tertium genus communicationis idiomatum) ist dißmahl
das argument, so vns der Ordnung nach abzuhandlen fürkommet/ zuhören/
Malach. 4,
2.
Psal.
19, 6.
wie vnser zweystämmige Held Christus JEsus/ die Sonn der
Gerechtigkeit herauß gehet als ein Bräutigam auß seiner Cam-
mer vnd sich frewet/ als ein Held/ zu lauffen den wege.
Der
Allerhöheste erfülle vnsere Hertzen gantz mit seinem himmlischen Gnaden-
glantz/ Amen.

SO ist nun abermahl vnser fürhabendes pünctlein ge-
gründet 1. Jn dem Namen JEsus/ welcher seinem Ampt
nach ist ein Hoherpriester/ König vnd Prophet/ nicht müssig/

sondern

Die Zwoͤlffte
die mittheilung der eygenſchafften. Die Soñ erleuchtet die Wolcken/
machet dieſelbe fruchtbar/ ſie machets/ daß gleichſam ein Sonnen-ſpiegel
darauß wird: Alſo erleuchtet auch Chriſtus die Sonne der Gerechtigkeit/
Matth. 17,
2,
Actor. 9, 3.
Ioh.
17, 5.
vnd verklaͤret auch/ ſeinen außerwehlten Leib mit himmliſcher Klarheit/
welche er zum theil auff dem Heyligen Berg dreyen von ſeinen Juͤngern/
zum theil auff dem Wege nach Damaſco dem Verfolger Paulo in die Au-
gen leuchten laſſen: vmb dero voͤlligen/ vnauffhoͤrlichen/ beſtaͤndigen brauch
er auch kurtz vor ſeinem Leyden ſeinen himmliſchen Vatter gebetten vnd an-
geſprochen.

Wohin dann VI. auch gehoͤret die mittheilung der wůrckun-
gen/
oder die allerſeligſte/ allerheyligſte/ ſegenreicheſte mit-
wuͤrckungen der beeden Naturen in Chriſto/
als Geiſt-ehelichen
Ehegemahlen. Die Sonn iſt im Regenbogen nicht muͤſſig/ ſondern
vid. Plin. l.
12, 24. Plu-
tarch. ſym-
poſ. 4. q.
2.
ſcheinet/ macht ſchoͤn Wetter/ nach dem Regen bringet er Segen/ macht
die Baͤum vnd Kraͤuter wolriechend/ fuͤrnemblich entſpringen auß demſel-
ben andere mehr Regenbogen herfuͤr/ offt zwey/ drey: Alſo ſcheinet auch
Chriſtus mit ſeinem Gnaden-glantz in ſeiner holdſeligen/ angenommenen
Menſchheit/ vnd leuchtet als ein Liecht voller Gnad vnd Warheit/ erwecket
den edelſten/ lieblichſten geruch deß Evangelij in den Hertzen ſeiner glaubi-
gen/ erziehlet nicht nur zwey oder drey andere Regenboͤgen/ ſondern vnzeh-
lich viel wie der Thaw auß der Morgenroͤthe/ welche von jhm das Liecht/ die
Gnad/ den Namen vnd das Geſchlecht ſchoͤpffen.

Dieſe mittheilung der wuͤrckungen/ oder die Ampts-mit-
wuͤrckung/ Geiſt-eheliche beywohnung vnd Haußhaltung Chri-
ſti/ inn/ mit vnd nach ſeinen beyden Naturen
(ſonſt in den Schu-
len genennet tertium genus communicationis idiomatum) iſt dißmahl
das argument, ſo vns der Ordnung nach abzuhandlen fuͤrkom̃et/ zuhoͤren/
Malach. 4,
2.
Pſal.
19, 6.
wie vnſer zweyſtaͤmmige Held Chriſtus JEſus/ die Sonn der
Gerechtigkeit herauß gehet als ein Braͤutigam auß ſeiner Cam-
mer vnd ſich frewet/ als ein Held/ zu lauffen den wege.
Der
Allerhoͤheſte erfuͤlle vnſere Hertzen gantz mit ſeinem himmliſchen Gnaden-
glantz/ Amen.

SO iſt nun abermahl vnſer fuͤrhabendes puͤnctlein ge-
gruͤndet 1. Jn dem Namen JEſus/ welcher ſeinem Ampt
nach iſt ein Hoherprieſter/ Koͤnig vnd Prophet/ nicht muͤſſig/

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[726/0210] Die Zwoͤlffte die mittheilung der eygenſchafften. Die Soñ erleuchtet die Wolcken/ machet dieſelbe fruchtbar/ ſie machets/ daß gleichſam ein Sonnen-ſpiegel darauß wird: Alſo erleuchtet auch Chriſtus die Sonne der Gerechtigkeit/ vnd verklaͤret auch/ ſeinen außerwehlten Leib mit himmliſcher Klarheit/ welche er zum theil auff dem Heyligen Berg dreyen von ſeinen Juͤngern/ zum theil auff dem Wege nach Damaſco dem Verfolger Paulo in die Au- gen leuchten laſſen: vmb dero voͤlligen/ vnauffhoͤrlichen/ beſtaͤndigen brauch er auch kurtz vor ſeinem Leyden ſeinen himmliſchen Vatter gebetten vnd an- geſprochen. Matth. 17, 2, Actor. 9, 3. Ioh. 17, 5. Wohin dann VI. auch gehoͤret die mittheilung der wůrckun- gen/ oder die allerſeligſte/ allerheyligſte/ ſegenreicheſte mit- wuͤrckungen der beeden Naturen in Chriſto/ als Geiſt-ehelichen Ehegemahlen. Die Sonn iſt im Regenbogen nicht muͤſſig/ ſondern ſcheinet/ macht ſchoͤn Wetter/ nach dem Regen bringet er Segen/ macht die Baͤum vnd Kraͤuter wolriechend/ fuͤrnemblich entſpringen auß demſel- ben andere mehr Regenbogen herfuͤr/ offt zwey/ drey: Alſo ſcheinet auch Chriſtus mit ſeinem Gnaden-glantz in ſeiner holdſeligen/ angenommenen Menſchheit/ vnd leuchtet als ein Liecht voller Gnad vnd Warheit/ erwecket den edelſten/ lieblichſten geruch deß Evangelij in den Hertzen ſeiner glaubi- gen/ erziehlet nicht nur zwey oder drey andere Regenboͤgen/ ſondern vnzeh- lich viel wie der Thaw auß der Morgenroͤthe/ welche von jhm das Liecht/ die Gnad/ den Namen vnd das Geſchlecht ſchoͤpffen. vid. Plin. l. 12, 24. Plu- tarch. ſym- poſ. 4. q. 2. Dieſe mittheilung der wuͤrckungen/ oder die Ampts-mit- wuͤrckung/ Geiſt-eheliche beywohnung vnd Haußhaltung Chri- ſti/ inn/ mit vnd nach ſeinen beyden Naturen (ſonſt in den Schu- len genennet tertium genus communicationis idiomatum) iſt dißmahl das argument, ſo vns der Ordnung nach abzuhandlen fuͤrkom̃et/ zuhoͤren/ wie vnſer zweyſtaͤmmige Held Chriſtus JEſus/ die Sonn der Gerechtigkeit herauß gehet als ein Braͤutigam auß ſeiner Cam- mer vnd ſich frewet/ als ein Held/ zu lauffen den wege. Der Allerhoͤheſte erfuͤlle vnſere Hertzen gantz mit ſeinem himmliſchen Gnaden- glantz/ Amen. Malach. 4, 2. Pſal. 19, 6. SO iſt nun abermahl vnſer fuͤrhabendes puͤnctlein ge- gruͤndet 1. Jn dem Namen JEſus/ welcher ſeinem Ampt nach iſt ein Hoherprieſter/ Koͤnig vnd Prophet/ nicht muͤſſig/ ſondern

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Zitationshilfe: Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654, S. 726. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus05_1654/210>, abgerufen am 27.11.2024.