Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Zwölffte jhrer genossen: Also werde ich auch leuchten/ Ehr vnd Herrligkeit haben/vnder den außerwehlten in Christi meines Bräutigams/ als deß ewigen Vatters reich/ vnd spricht eine glaubige Seele billich mit Chrysostomo: touto pollakis eis noun ego labon ezisamai: Wann ich offtmals hieran ge- dencke/ werde ich entzücket/ ich weiß schier nicht wie mir geschicht. GOtt geb vns die vollkommene entzückung vnd verklärte Augen nach den augen deß glaubens/ daß wir vnfern Heyland auff dem hohen Himmels-berg/ da es gut ist wohnen vnd Hütten bawen/ schawen vnd von solchem Anblick gantze Ströhme aller himmlischen Wollüst schöpffen mögen/ Amen. Die Zwölffte Predigt. Von der persönlichen Geist-Ehelichen beywohnung/ c. 4, 3. GEliebte in Christo: Daß Christus sich mit dem Regen- II. Ein Bunds- vnd gnaden zeichen/ welches Gott der Herr in
Die Zwoͤlffte jhrer genoſſen: Alſo werde ich auch leuchten/ Ehr vnd Herꝛligkeit haben/vnder den außerwehlten in Chriſti meines Braͤutigams/ als deß ewigen Vatters reich/ vnd ſpricht eine glaubige Seele billich mit Chryſoſtomo: τοῦτο πολλάκις ἐις νοῦν ἐγὼ λαβὼν ἐζίςαμαι: Wann ich offtmals hieran ge- dencke/ werde ich entzuͤcket/ ich weiß ſchier nicht wie mir geſchicht. GOtt geb vns die vollkommene entzuͤckung vnd verklaͤrte Augen nach den augen deß glaubens/ daß wir vnfern Heyland auff dem hohen Himmels-berg/ da es gut iſt wohnen vnd Huͤtten bawen/ ſchawen vnd von ſolchem Anblick gantze Stroͤhme aller himmliſchen Wolluͤſt ſchoͤpffen moͤgen/ Amen. Die Zwoͤlffte Predigt. Von der perſoͤnlichen Geiſt-Ehelichen beywohnung/ c. 4, 3. GEliebte in Chriſto: Daß Chriſtus ſich mit dem Regen- II. Ein Bunds- vnd gnaden zeichen/ welches Gott der Herꝛ in
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Die Zwoͤlffte
jhrer genoſſen: Alſo werde ich auch leuchten/ Ehr vnd Herꝛligkeit haben/
vnder den außerwehlten in Chriſti meines Braͤutigams/ als deß ewigen
Vatters reich/ vnd ſpricht eine glaubige Seele billich mit Chryſoſtomo:
τοῦτο πολλάκις ἐις νοῦν ἐγὼ λαβὼν ἐζίςαμαι: Wann ich offtmals hieran ge-
dencke/ werde ich entzuͤcket/ ich weiß ſchier nicht wie mir geſchicht. GOtt
geb vns die vollkommene entzuͤckung vnd verklaͤrte Augen nach den augen
deß glaubens/ daß wir vnfern Heyland auff dem hohen Himmels-berg/ da
es gut iſt wohnen vnd Huͤtten bawen/ ſchawen vnd von ſolchem Anblick
gantze Stroͤhme aller himmliſchen Wolluͤſt ſchoͤpffen moͤgen/ Amen.
Die Zwoͤlffte Predigt.
Von der perſoͤnlichen Geiſt-Ehelichen beywohnung/
Ambts mitwůrckung/ œconomi vnd Haußhaltung der
Perſon Chriſti inn/ durch vnd nach ſeinen
beyden Naturen.
GEliebte in Chriſto: Daß Chriſtus ſich mit dem Regen-
bogen als einem meteoro, Lufft-ſpectacul oder Natur-ſpiel/ belu-
ſtiget/ nicht allein ſein Haupt gekrōnet/ ſondern auch ſeinen Thron
vnd Stul damit gezieret vnd befeſtiget/ vnd denſelben gleichſam in ſeinem
Wappen gefuͤhret/ iſt nicht ohngefehr/ ſondern auß heyligen bedeutenden
vrſachen geſchehen. Dann es bildet der Regenbogen/ I. fuͤr/ die
ſchoͤnheit der Perſon Chriſti. Sihe den Regenbogen an/ ſpricht
Syrach/ vnd lobe/ der jhn gemacht hat. Von den Poëten wird
der Regenbogen/ eine Tochter Thaumantis, deß Wunder-Gottes/ genen-
net: Chriſtus iſt wol ein rechter/ Thaumander ein Wunder-Kind/
von dem wunderbaren GOtt entſproſſen/ der Allerſchoͤnſte vnder den
Menſchen-Kindern/ in ſeiner roͤthlechten vnd Himmel-blawen geſtallt/
das iſt/ in der zarten/ jrꝛdiſchen Menſchheit vnd himmliſchen Gottheit/
der glantz der Herꝛligkeit/ vnd das Ebenbilde deß Goͤttlichen
Weſens.
Syr. 43, 12.
Eſa. 9, 4.
Pſal. 45, 3.
Hebr. 1, 3.
II. Ein Bunds- vnd gnaden zeichen/ welches Gott der Herꝛ
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