Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Neundte GOtt seyn/ vnd Christus/ der wahre GOtt/ kan eygentlich zu reden nichtwahrer Mensch seyn/ wofern nicht die beyde vereinigte Naturen/ mit vnd vnder einander selbst/ folche wahre/ persönliche gemeinschafft haben/ daß Gott Mensch/ vnd Mensch Gott/ warhafftig seye. Dann die gantze Per- son Christus ist kein drittes/ welches von den zwoen vereinigten Naturen realiter difcrepiren solte. Daß aber dem allen also/ bezeugen klärlich folgende Zeugnüssen der Sondern auch in concreto naturae, als Natur-nahmen gesagt sprach
Die Neundte GOtt ſeyn/ vnd Chriſtus/ der wahre GOtt/ kan eygentlich zu reden nichtwahrer Menſch ſeyn/ wofern nicht die beyde vereinigte Naturen/ mit vnd vnder einander ſelbſt/ folche wahre/ perſoͤnliche gemeinſchafft haben/ daß Gott Menſch/ vnd Menſch Gott/ warhafftig ſeye. Dann die gantze Per- ſon Chriſtus iſt kein drittes/ welches von den zwoen vereinigten Naturen realiter difcrepiren ſolte. Daß aber dem allen alſo/ bezeugen klaͤrlich folgende Zeugnuͤſſen der Sondern auch in concreto naturæ, als Natur-nahmen geſagt ſprach
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Die Neundte
GOtt ſeyn/ vnd Chriſtus/ der wahre GOtt/ kan eygentlich zu reden nicht
wahrer Menſch ſeyn/ wofern nicht die beyde vereinigte Naturen/ mit vnd
vnder einander ſelbſt/ folche wahre/ perſoͤnliche gemeinſchafft haben/ daß
Gott Menſch/ vnd Menſch Gott/ warhafftig ſeye. Dann die gantze Per-
ſon Chriſtus iſt kein drittes/ welches von den zwoen vereinigten Naturen
realiter difcrepiren ſolte.
Daß aber dem allen alſo/ bezeugen klaͤrlich folgende Zeugnuͤſſen der
Heyligen Schrifft/ in welchen nicht nur in concreto perſonæ, als Perſon-
Namen geſaget werden. Als Gott der Herꝛ dem Koͤnig David durch den
Prophetẽ Nathan verheiſſen/ ſein Koͤnigreich zubeſtaͤtigen/ ſprach Er: Gott!
du haſt deinem Knecht von fernem zu kuͤnfftigen geredt/ vnd haſt
angeſehen mich als in dergeſtallt eines Menſchen/ der in der
hoͤhe GOtt der HERR iſt: welchen Petrus offentlich bekennet:
du biſt Chriſtus deß lebendigen GOttes Sohn. Als der Herr
zu dem Blinden kam/ den Er geſund gemacht/ da jhn die Phariſeer auß-
geſtoſſen hatten/ fraget er jhn: Glaubeſtu an den Sohn GOttes?
Er antwortet: HErꝛ welcher iſts? auff daß ich an jhn glaube;
JEſus ſprach zu jhm: du haſt jhn geſehen/ vnd der mit dir redet/
der iſts. Welcher nun bekennet/ daß JEſus Gottes Sohn iſt/
in dem bleibt GOtt/ vnd er in GOtt; was von GOtt geboh-
ren iſt/ vberwindet die Welt/ wer iſt aber der die Welt vberwin-
det/ ohn der da glaͤubet/ daß JEſus Gottes Sohn iſt; viel Zei-
chen/ ſagt der Evangeliſt Johannes/ thet Jeſus fuͤr ſeinen Juͤngern/
die nicht geſchrieben ſind in dieſem Buch/ dieſe aber ſeind ge-
ſchrieben/ auff daß jhr glaͤubet/ JEſus ſey Chriſt der Sohn
Gottes/ vnd daß jhr durch den glauben daß leben habt in ſeinem
Namen.
1. Chron.
18. v. 17.
Matth. 16,
16.
Ioh. 9, 35,
36. 37.
1. Ioh. 4,
15.
c. 5, 4. 5.
Ioh. 20. v.
ult.
Sondern auch in concreto naturæ, als Natur-nahmen geſagt
werden. Sihe/ es kompt die Zeit/ ſpricht der HErꝛ/ daß ich dem
David ein gerecht gewaͤchs erweckẽ will/ vnd ſoll ein Koͤnig ſeyn/
der wol regieren wird/ vnd recht vnd Gerechtigkeit auff Erden
anrichten/ vnd diß wird ſein Nahme ſeyn/ daß man jhn nennen
wird/ HERR/ der vnſer Gerechtigkeit iſt. Als der Engel zur
Jungfraw Maria kam/ jhr die ſelige geburt vnſers Heylandes verkuͤndigte/
ſprach
Ier. 23, 5. 6
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