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Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653.

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Die Dritte
von den außerwehlten Schaffen/ vnd welche also abgesondert/ vber die er
zörne ich/ mein Zorn bleibt vber jhnen/ vber die ich also zörne/ dieselbe ver-
wirff ich/ die ich also verworffen/ deren gedenck ich nicht in gnaden/ derge-
stalt daß ich sie in meinem Lebens-Buch einschreiben thäte/ sondern sie ge-
hören ins Todten-Buch/ ins schwartze Register/ wie dort die Obristen vnd
Iudic. 8, 14.
1. Sam.
15,
23.
Eltisten zu Sucoth zum Todt auffgeschrieben worden/ Jch versiegle sie
nicht/ sondern ich laß sie fahren/ weil sie deß HERRN Wort ver-
werffen/ verwerff ich sie wieder.

So frewet euch nun abermahl jhr außerwehlte Kinder GOttes/ vber
diese güldene/ Lieb-Gnad- vnd Ehren-Kett/ so in der ewigkeit geschmiedet
vnd gelöthet/ in der zeit durch Christum thewer erworben/ der selbs als das
lumen praedestinatorum, daß edelste Kleinod an derselben hanget. Er ist
der grosse Himmels König der seinen ge[tr]ewen Joseph damit begnadet/ der
Himmlische Seelen Bräutigam/ der sein außerwehlte Gesponß damit be-
seliget vnd geschmücket Frewet euch vber daß vngleiche grosse glück deß Erb-
theils der Heiligen im Liecht/ frewet euch vber die vnüberwindliche/ vn-
brüchliche constantz vnd beständigkeit offtgemeldter Wahl-Kette/ kein
Schwert/ wann es auch deß grossen Alexandri Schwert wäre/ würd diesel-
be durch schneiden/ kein gewalt würde dieselbe in ewigkeit zufflösen/ die eiser-
De catena
Nilotica
vide Clu-
ver. p:
559.
ne Kett/ damit die Statt Damiata in Egypten verwahret vnd der fluß Ni-
lus
gefangen gewest/ wurde von dem König zu Jerusalem Brenno leichtlich
durchbrochen/ aber vnsere ewige Wahl-Kette hält fest/ vnd ist nicht zu er-
brechen. St. Paulus ist dessen ein hochtröstlicher Zeug/ der schreibt an die
Rom. 8, 35.Römer: Wer will vns scheiden von der liebe GOttes? trubsal
oder angst? oder Verfolgung? oder Hunger? oder blösse? oder

v. 38.fährlichkeit? oder Schwert; dann ich bin gewiß/ daß weder todt
noch leben/ weder Engel noch Fürstenthumb/ noch gewalt/ weder

v. 39.gegenwertiges noch zukünfftiges/ weder hohes noch tieffes/
noch keine Creatur/ mag vns scheiden von der liebe GOttes/ die
in Christo JEsu ist vnserm HErren.

Wundert euch solcher geistlichen Seelen frewd/ vnd vber die in einan-
August. l.
21. civ. D.
cap.
4.
der geflochtene vnd schön zusammen gefügte Gleich derselben. Augustinus
sahe auff eine zeit eine magnetische Kett in krafft vnd tugend deß Magnets/
da immer ein eisern Ring oder der gleich an dem andern gehafftet/ daß ein
gantze Kett darauß worden/ Quis istam vim lapidis non stuperet? schreibt
er/ wer wolte sich vber ein solche Kett nicht verwunderen? viel mehr mögen

wir

Die Dritte
von den außerwehlten Schaffen/ vnd welche alſo abgeſondert/ vber die er
zoͤrne ich/ mein Zorn bleibt vber jhnen/ vber die ich alſo zoͤrne/ dieſelbe ver-
wirff ich/ die ich alſo verworffen/ deren gedenck ich nicht in gnaden/ derge-
ſtalt daß ich ſie in meinem Lebens-Buch einſchreiben thaͤte/ ſondern ſie ge-
hoͤren ins Todten-Buch/ ins ſchwartze Regiſter/ wie dort die Obriſten vnd
Iudic. 8, 14.
1. Sam.
15,
23.
Eltiſten zu Sucoth zum Todt auffgeſchrieben worden/ Jch verſiegle ſie
nicht/ ſondern ich laß ſie fahren/ weil ſie deß HERRN Wort ver-
werffen/ verwerff ich ſie wieder.

So frewet euch nun abermahl jhr außerwehlte Kinder GOttes/ vber
dieſe guͤldene/ Lieb-Gnad- vnd Ehren-Kett/ ſo in der ewigkeit geſchmiedet
vnd geloͤthet/ in der zeit durch Chriſtum thewer erworben/ der ſelbs als das
lumen prædeſtinatorum, daß edelſte Kleinod an derſelben hanget. Er iſt
der groſſe Himmels Koͤnig der ſeinen ge[tr]ewen Joſeph damit begnadet/ der
Himmliſche Seelen Braͤutigam/ der ſein außerwehlte Geſponß damit be-
ſeliget vñ geſchmuͤcket Frewet euch vber daß vngleiche groſſe gluͤck deß Erb-
theils der Heiligen im Liecht/ frewet euch vber die vnuͤberwindliche/ vn-
bruͤchliche conſtantz vnd beſtaͤndigkeit offtgemeldter Wahl-Kette/ kein
Schwert/ wañ es auch deß groſſen Alexandri Schwert waͤre/ wuͤrd dieſel-
be durch ſchneiden/ kein gewalt wuͤrde dieſelbe in ewigkeit zuffloͤſen/ die eiſer-
De catena
Nilotica
vide Clu-
ver. p:
559.
ne Kett/ damit die Statt Damiata in Egypten verwahret vnd der fluß Ni-
lus
gefangen geweſt/ wurde von dem Koͤnig zu Jeruſalem Brenno leichtlich
durchbrochen/ aber vnſere ewige Wahl-Kette haͤlt feſt/ vnd iſt nicht zu er-
brechen. St. Paulus iſt deſſen ein hochtroͤſtlicher Zeug/ der ſchreibt an die
Rom. 8, 35.Roͤmer: Wer will vns ſcheiden von der liebe GOttes? trůbſal
oder angſt? oder Verfolgung? oder Hunger? oder bloͤſſe? oder

v. 38.faͤhrlichkeit? oder Schwert; dann ich bin gewiß/ daß weder todt
noch leben/ weder Engel noch Fuͤrſtenthumb/ noch gewalt/ weder

v. 39.gegenwertiges noch zukuͤnfftiges/ weder hohes noch tieffes/
noch keine Creatur/ mag vns ſcheiden von der liebe GOttes/ die
in Chriſto JEſu iſt vnſerm HErꝛen.

Wundert euch ſolcher geiſtlichen Seelen frewd/ vnd vber die in einan-
Auguſt. l.
21. civ. D.
cap.
4.
der geflochtene vnd ſchoͤn zuſammen gefuͤgte Gleich derſelben. Auguſtinus
ſahe auff eine zeit eine magnetiſche Kett in krafft vnd tugend deß Magnets/
da immer ein eiſern Ring oder der gleich an dem andern gehafftet/ daß ein
gantze Kett darauß worden/ Quis iſtam vim lapidis non ſtuperet? ſchreibt
er/ wer wolte ſich vber ein ſolche Kett nicht verwunderen? viel mehr moͤgen

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[530/0548] Die Dritte von den außerwehlten Schaffen/ vnd welche alſo abgeſondert/ vber die er zoͤrne ich/ mein Zorn bleibt vber jhnen/ vber die ich alſo zoͤrne/ dieſelbe ver- wirff ich/ die ich alſo verworffen/ deren gedenck ich nicht in gnaden/ derge- ſtalt daß ich ſie in meinem Lebens-Buch einſchreiben thaͤte/ ſondern ſie ge- hoͤren ins Todten-Buch/ ins ſchwartze Regiſter/ wie dort die Obriſten vnd Eltiſten zu Sucoth zum Todt auffgeſchrieben worden/ Jch verſiegle ſie nicht/ ſondern ich laß ſie fahren/ weil ſie deß HERRN Wort ver- werffen/ verwerff ich ſie wieder. Iudic. 8, 14. 1. Sam. 15, 23. So frewet euch nun abermahl jhr außerwehlte Kinder GOttes/ vber dieſe guͤldene/ Lieb-Gnad- vnd Ehren-Kett/ ſo in der ewigkeit geſchmiedet vnd geloͤthet/ in der zeit durch Chriſtum thewer erworben/ der ſelbs als das lumen prædeſtinatorum, daß edelſte Kleinod an derſelben hanget. Er iſt der groſſe Himmels Koͤnig der ſeinen getrewen Joſeph damit begnadet/ der Himmliſche Seelen Braͤutigam/ der ſein außerwehlte Geſponß damit be- ſeliget vñ geſchmuͤcket Frewet euch vber daß vngleiche groſſe gluͤck deß Erb- theils der Heiligen im Liecht/ frewet euch vber die vnuͤberwindliche/ vn- bruͤchliche conſtantz vnd beſtaͤndigkeit offtgemeldter Wahl-Kette/ kein Schwert/ wañ es auch deß groſſen Alexandri Schwert waͤre/ wuͤrd dieſel- be durch ſchneiden/ kein gewalt wuͤrde dieſelbe in ewigkeit zuffloͤſen/ die eiſer- ne Kett/ damit die Statt Damiata in Egypten verwahret vnd der fluß Ni- lus gefangen geweſt/ wurde von dem Koͤnig zu Jeruſalem Brenno leichtlich durchbrochen/ aber vnſere ewige Wahl-Kette haͤlt feſt/ vnd iſt nicht zu er- brechen. St. Paulus iſt deſſen ein hochtroͤſtlicher Zeug/ der ſchreibt an die Roͤmer: Wer will vns ſcheiden von der liebe GOttes? trůbſal oder angſt? oder Verfolgung? oder Hunger? oder bloͤſſe? oder faͤhrlichkeit? oder Schwert; dann ich bin gewiß/ daß weder todt noch leben/ weder Engel noch Fuͤrſtenthumb/ noch gewalt/ weder gegenwertiges noch zukuͤnfftiges/ weder hohes noch tieffes/ noch keine Creatur/ mag vns ſcheiden von der liebe GOttes/ die in Chriſto JEſu iſt vnſerm HErꝛen. De catena Nilotica vide Clu- ver. p: 559. Rom. 8, 35. v. 38. v. 39. Wundert euch ſolcher geiſtlichen Seelen frewd/ vnd vber die in einan- der geflochtene vnd ſchoͤn zuſammen gefuͤgte Gleich derſelben. Auguſtinus ſahe auff eine zeit eine magnetiſche Kett in krafft vnd tugend deß Magnets/ da immer ein eiſern Ring oder der gleich an dem andern gehafftet/ daß ein gantze Kett darauß worden/ Quis iſtam vim lapidis non ſtuperet? ſchreibt er/ wer wolte ſich vber ein ſolche Kett nicht verwunderen? viel mehr moͤgen wir Auguſt. l. 21. civ. D. cap. 4.

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Zitationshilfe: Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653, S. 530. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus04_1653/548>, abgerufen am 25.11.2024.