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Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653.

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Die Neunzehende
nach mir? Vnder so grossem Hauffen/ dencket er an mich
nicht/ was bin ich gegen so grosser Welt?
Ein gottloser Epicureer/
spricht also/ O der Herr sihets nicht/ der GOtt Jacob achtets nicht.
Psal. 94, 7.
8. 9.
Jhr Narren/ sagt David darauff/ wann wolt jhr Klug werden?
der das Ohr gepflantzet hat/ solt der nicht hören? der das Aug
gemacht hat/ solt der nicht sehen?
Darumb/ wilt du ein Kindt Got-
tes sein/ also vermahnet Syrach/ so sprich nicht also/ sondern sprich mit
Psal. 119. 35.David/ O HErr führe mich auff dem Stege deiner Gebott/
führe mich als ein starcker Mann mit starcker Handt/ bey eiteler Nacht
vnder allerhand Vngehewer auff schmalem Weg/ das ich nicht falle. Er
hat dich gekennet/ ehe du jhn gekant vnd dich bey deinem Namen geruffen.
2. Reg. 6,
26. 27.
Jenes arme dürfftige erhungerte Weib zu Samaria/ da sie in der grossen
Thewrung daheim weder zu beissen noch zu brechen gefunden/ wagt es vnd
rennet den König Joram vertrawlich an vnd sprach: Hilff mir mein
Herr König/
aber er weiset sie mit einen kalten Gotthelff! ab/ vnd sagt/
woher soll ich dir helffen von der Tennen oder Kelter? als wolt er sagen/ ich hab
selbs nichts zum besten. Aber daß sey fern das der grosse Allmächtige/ Aller-
reicheste/ Allerseeligste Himmels König solt jemandt der in rechtem Glau-
ben Jhn in der Noht anspricht/ ohn Trost von sich lassen/ es müsten ehe
die Raben hierzu fliegen (das ist die Raubvögel/ die Soldaten selbs) vnd
müsten Brodt vnd Fleisch zutragen/ wie man wol auch zu vnsern zeitten
dergleichen Exempel gehabt. Jhm dem seeligen vnd allein gewaltigen/
dem König aller Könige vnd Herrn aller Herren/ der allein vnsterblich-
keit hat/ der da wohnet in einem Liecht/ da niemandt zukommen
kan/ welchen kein Mensch gesehen hat/ noch sehen
kan/ dem sey Ehr vnd ewiges Reich/
AMEN.



Die

Die Neunzehende
nach mir? Vnder ſo groſſem Hauffen/ dencket er an mich
nicht/ was bin ich gegen ſo groſſer Welt?
Ein gottloſer Epicureer/
ſpricht alſo/ O der Herr ſihets nicht/ der GOtt Jacob achtets nicht.
Pſal. 94, 7.
8. 9.
Jhr Narren/ ſagt David darauff/ wann wolt jhr Klug werden?
der das Ohr gepflantzet hat/ ſolt der nicht hoͤren? der das Aug
gemacht hat/ ſolt der nicht ſehen?
Darumb/ wilt du ein Kindt Got-
tes ſein/ alſo vermahnet Syrach/ ſo ſprich nicht alſo/ ſondern ſprich mit
Pſal. 119. 35.David/ O HErr fuͤhre mich auff dem Stege deiner Gebott/
fuͤhre mich als ein ſtarcker Mann mit ſtarcker Handt/ bey eiteler Nacht
vnder allerhand Vngehewer auff ſchmalem Weg/ das ich nicht falle. Er
hat dich gekennet/ ehe du jhn gekant vnd dich bey deinem Namen geruffen.
2. Reg. 6,
26. 27.
Jenes arme duͤrfftige erhungerte Weib zu Samaria/ da ſie in der groſſen
Thewrung daheim weder zu beiſſen noch zu brechen gefunden/ wagt es vnd
rennet den Koͤnig Joram vertrawlich an vnd ſprach: Hilff mir mein
Herr Koͤnig/
aber er weiſet ſie mit einen kalten Gotthelff! ab/ vnd ſagt/
woher ſoll ich dir helffen von der Teñen oder Kelter? als wolt er ſagẽ/ ich hab
ſelbs nichts zum beſten. Aber daß ſey fern das der groſſe Allmaͤchtige/ Aller-
reicheſte/ Allerſeeligſte Himmels Koͤnig ſolt jemandt der in rechtem Glau-
ben Jhn in der Noht anſpricht/ ohn Troſt von ſich laſſen/ es müſten ehe
die Raben hierzu fliegen (das iſt die Raubvoͤgel/ die Soldaten ſelbs) vnd
muͤſten Brodt vnd Fleiſch zutragen/ wie man wol auch zu vnſern zeitten
dergleichen Exempel gehabt. Jhm dem ſeeligen vnd allein gewaltigen/
dem Koͤnig aller Koͤnige vnd Herrn aller Herren/ der allein vnſterblich-
keit hat/ der da wohnet in einem Liecht/ da niemandt zukommen
kan/ welchen kein Menſch geſehen hat/ noch ſehen
kan/ dem ſey Ehr vnd ewiges Reich/
AMEN.



Die
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[464/0482] Die Neunzehende nach mir? Vnder ſo groſſem Hauffen/ dencket er an mich nicht/ was bin ich gegen ſo groſſer Welt? Ein gottloſer Epicureer/ ſpricht alſo/ O der Herr ſihets nicht/ der GOtt Jacob achtets nicht. Jhr Narren/ ſagt David darauff/ wann wolt jhr Klug werden? der das Ohr gepflantzet hat/ ſolt der nicht hoͤren? der das Aug gemacht hat/ ſolt der nicht ſehen? Darumb/ wilt du ein Kindt Got- tes ſein/ alſo vermahnet Syrach/ ſo ſprich nicht alſo/ ſondern ſprich mit David/ O HErr fuͤhre mich auff dem Stege deiner Gebott/ fuͤhre mich als ein ſtarcker Mann mit ſtarcker Handt/ bey eiteler Nacht vnder allerhand Vngehewer auff ſchmalem Weg/ das ich nicht falle. Er hat dich gekennet/ ehe du jhn gekant vnd dich bey deinem Namen geruffen. Jenes arme duͤrfftige erhungerte Weib zu Samaria/ da ſie in der groſſen Thewrung daheim weder zu beiſſen noch zu brechen gefunden/ wagt es vnd rennet den Koͤnig Joram vertrawlich an vnd ſprach: Hilff mir mein Herr Koͤnig/ aber er weiſet ſie mit einen kalten Gotthelff! ab/ vnd ſagt/ woher ſoll ich dir helffen von der Teñen oder Kelter? als wolt er ſagẽ/ ich hab ſelbs nichts zum beſten. Aber daß ſey fern das der groſſe Allmaͤchtige/ Aller- reicheſte/ Allerſeeligſte Himmels Koͤnig ſolt jemandt der in rechtem Glau- ben Jhn in der Noht anſpricht/ ohn Troſt von ſich laſſen/ es müſten ehe die Raben hierzu fliegen (das iſt die Raubvoͤgel/ die Soldaten ſelbs) vnd muͤſten Brodt vnd Fleiſch zutragen/ wie man wol auch zu vnſern zeitten dergleichen Exempel gehabt. Jhm dem ſeeligen vnd allein gewaltigen/ dem Koͤnig aller Koͤnige vnd Herrn aller Herren/ der allein vnſterblich- keit hat/ der da wohnet in einem Liecht/ da niemandt zukommen kan/ welchen kein Menſch geſehen hat/ noch ſehen kan/ dem ſey Ehr vnd ewiges Reich/ AMEN. Pſal. 94, 7. 8. 9. Pſal. 119. 35. 2. Reg. 6, 26. 27. Die

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Zitationshilfe: Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653, S. 464. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus04_1653/482>, abgerufen am 25.11.2024.