Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653.Die Sibenzehende l. de cura.c. 16. l. 12. de Genes. ad Lit. c. 18. in littore arat Tyraeus l. de locis in- festis c. 38. & seq. Luc. 4, 34. Act. 16, 16. 17.de/ Augustinus gibts auff; kein Kennzeichen ist so scharff erdacht/ der Teuf- fel kans nachäffen/ er kan auch predigen/ wie er dort laut schry vnd sprach: halt/ was haben wir mit dir zu schaffen/ Jesu von Nazareth? du bist kommen vns zu verderben/ ich weiß/ wer du bist/ nemlich der heilige Gottes. Deßgleichen durch die Magd zu Philippis/ so einen Warsager-Geist hatte/ vnd Paulo vnnd seinen Gefährten allenthalben folgete/ schry vnd sprach: diese Menschen sind Knechte Gottes des Allerhöhesten/ die euch den Weg der Seeligkeit verkündigen. Sind derowegen die Gespenst der vermeinten Seelen/ so vom Feg- Am allerwenigsten sinds die Seelen der Seeligen/ dann diese kön- Es
Die Sibenzehende l. de cura.c. 16. l. 12. de Geneſ. ad Lit. c. 18. in littore arat Tyræus l. de locis in- feſtis c. 38. & ſeq. Luc. 4, 34. Act. 16, 16. 17.de/ Auguſtinus gibts auff; kein Kennzeichen iſt ſo ſcharff erdacht/ der Teuf- fel kans nachaͤffen/ er kan auch predigen/ wie er dort laut ſchry vnd ſprach: halt/ was haben wir mit dir zu ſchaffen/ Jeſu von Nazareth? du biſt kommen vns zu verderben/ ich weiß/ wer du biſt/ nemlich der heilige Gottes. Deßgleichen durch die Magd zu Philippis/ ſo einen Warſager-Geiſt hatte/ vnd Paulo vnnd ſeinen Gefaͤhrten allenthalben folgete/ ſchry vnd ſprach: dieſe Menſchen ſind Knechte Gottes des Allerhoͤheſten/ die euch den Weg der Seeligkeit verkuͤndigen. Sind derowegen die Geſpenſt der vermeinten Seelen/ ſo vom Feg- Am allerwenigſten ſinds die Seelen der Seeligen/ dann dieſe koͤn- Es
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Die Sibenzehende
de/ Auguſtinus gibts auff; kein Kennzeichen iſt ſo ſcharff erdacht/ der Teuf-
fel kans nachaͤffen/ er kan auch predigen/ wie er dort laut ſchry vnd ſprach:
halt/ was haben wir mit dir zu ſchaffen/ Jeſu von Nazareth? du
biſt kommen vns zu verderben/ ich weiß/ wer du biſt/ nemlich der
heilige Gottes. Deßgleichen durch die Magd zu Philippis/ ſo einen
Warſager-Geiſt hatte/ vnd Paulo vnnd ſeinen Gefaͤhrten allenthalben
folgete/ ſchry vnd ſprach: dieſe Menſchen ſind Knechte Gottes des
Allerhoͤheſten/ die euch den Weg der Seeligkeit verkuͤndigen.
l. de cura.
c. 16. l. 12. de
Geneſ. ad
Lit. c. 18. in
littore arat
Tyræus l.
de locis in-
feſtis c. 38.
& ſeq.
Luc. 4, 34.
Act. 16, 16.
17.
Sind derowegen die Geſpenſt der vermeinten Seelen/ ſo vom Feg-
fewer/ Seelmeſſen vnd dergleichen in heiliger Schrifft vnbekanten/ ver-
worffenen Lehren predigen/ nichts anders als lauter liſtige vnnd leidige
Teuffel; Nicht die Seelen der Verdamten/ welche nicht wider zuruck
kommen koͤnnen; Nicht die Seelen auß dem Fegfewer/ denn davon weiß
die Schrifft nichts. vnd wann gleich die Geiſter in jhren Erſcheinungen
auß der Schrifft reden/ iſt doch der Teuffel ein Schalck/ ein hoͤlliſcher So-
phiſt vnd betruͤglicher Verfaͤlſcher/ zu welchem wir billig ſprechen ſollen:
Troll dich du Luͤgengeiſt/ du ſchnoͤder Sophiſt/ petis principium, dann du
lehreſt vnd beweiſeſt das Vngewiſſe auß dem Vngewiſſen/ vnd das Vnbe-
kante auß den Vnbekanten/ das zweiffelhafftige Fewfewer auß deiner Er-
ſcheinung; wann du auchgleich ein Engel waͤreſt/ glauben wir dir doch
nicht/ weil du dem Evangelio zuwider redeſt. Das Geſetz hat mir ſchon
langſt durch Moſen verboten/ die Warheit von den Toden erfahren/
huͤte dich/ ſagt der Herr/ daß nicht vnter dir funden werde einer
der die Toden frage/ wer ſolches thut iſt dem HERRN ein
Grewel.
de anima-
bus è pur-
gatorio vi-
deatur Ty-
ræus in lo-
cis infeſtis
c. 3. & ſeqq.
Gal. 1, 8.
Deut. 18, 11.
Am allerwenigſten ſinds die Seelen der Seeligen/ dann dieſe koͤn-
nen zu den Lebendigen nicht widerkehren/ deſſen ſich David troͤſtet/ da jhm
ſein Kind verſchieden vnd ſagt; Jch werde wol zu jhm fahren; Es
komt aber nicht wider zu mir. Dencke ans Ende/ ſagt Sirach/
vnd vergiß nicht; denn da iſt kein widerkommen/ es hilfft jhm
nicht/ vnd du thuſt dir ſchaden. Gedencke an jhn/ wie er ge-
ſtorben/ ſo muſtu auch ſterben; geſtern war es an mir/ heute
iſts an dir/ weil der Tode nun in der Ruhe ligt/ ſo hoͤre auch auff
ſein zugedencken/ vnd troͤſte dich wider uͤber jhn/ weil ſein Geiſt
von hinnen geſcheiden iſt. Auß dieſem Grund/ ſpricht Abraham zu
dem reichen Manne/ da derſelb in der Hoͤlle vnnd in der Qual war:
Es
2. Sam. 12,
23.
Sir. 38, 21.
22. 23. 24.
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