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Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653.

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Predigt.
gefüllet herab steigen mögen; Lehrer vnd Prediger/ wie auch Regenten/
sollen also hinauff steigen/ daß sie droben die Göttliche Antwort vnd Be-
fehl empfangen/ vnd hernach auff erden gebuhrender orthen wider able-
gen vnd ankündigen. Es muß endlich die Ehr/ so den Engeln gebührt/
verrichtet werden mit nachfolg der Engel-Tugenden/ als daß wir vns be-
fleissigen der Lieb/ der demuth/ der freundlichkeit vntereinander/ der nüch-Vid. Luth.
ad Gen. 32.
154, f.
2.

ter- vnd Mässigkeit. Wer deß Teuffels Art/ in Fressen vnd Sauffen/ in
Geilheit vnd Vnzucht/ in Nacht-Geschrey/ in Stein-Wüterey/ in Flu-
chen vnd Schwören (wie die bösen Wünsche wann GOTT verhängte/
leichtlich ankleben vnnd würcken könten) an sich nimbt/ der ergibt sich
demselben zu einem Raub vnd Außbeut. Summa/ wie die lieben Engel
dem frommen Jacob Frewd vnd Trost gebracht: also bringen sie den gott-
losen hütern deß grabs Christi Forcht vnd schrecken/ davon der Evange-
list sagt: Die Hüter erschracken für Forcht/ vnd wurden alsMatth.
Cap.
28, 4.

wären sie todt. Aber/ jhr außerwöhlte glaubige kinder Gottes/ die
jhr vnsern König Christum von hertzen suchet/ förchtet euch nicht/
wir sind gute Botten/ wir sind ewere Wächter/ dazu sind wir bestellet:

Ex Ps. 91,
10, 11, 12.

Kein übels wird begegnen dir/
Kein Plag dein Hauß wird rühren:
Dann GOtt sein Engeln für vnd für/
Befihlet dich zu fuhren;
Vnd zu behuten vor Vnfall/
Auff händen tragen überall/
Daß kein Stein dein Fuß letze. Jtem
Der HERR dein Außgang stets bewahrt/
Zu Weg vnd Steg gefund dich spart/Ex Ps. 121,
8.
Bringt dich zu Hauß in seinem Englischem Gleit/
Von nun an biß in Ewigkeit.

Derselbig Allmächtig HERR/ wolle auch vns für allem Vnfall/
durch den Schutz seiner lieben Engel/ hie bewahren zeitlich/ vnd durch
dieselben/ nach dem Todt/ vnsere Seelen in Abrahams Schoß
tragen lassen/ daß sie daselbst in stoltzer Ruhe/ die
Heylige Dreyfältigkeit loben vnd prey-
sen ewiglich/ Amen.



Die
L iij

Predigt.
gefuͤllet herab ſteigen moͤgen; Lehrer vnd Prediger/ wie auch Regenten/
ſollen alſo hinauff ſteigen/ daß ſie droben die Goͤttliche Antwort vnd Be-
fehl empfangen/ vnd hernach auff erden gebuhrender orthen wider able-
gen vnd ankuͤndigen. Es muß endlich die Ehr/ ſo den Engeln gebuͤhrt/
verꝛichtet werden mit nachfolg der Engel-Tugenden/ als daß wir vns be-
fleiſſigen der Lieb/ der demuth/ der freundlichkeit vntereinander/ der nuͤch-Vid. Luth.
ad Gen. 32.
154, f.
2.

ter- vnd Maͤſſigkeit. Wer deß Teuffels Art/ in Freſſen vnd Sauffen/ in
Geilheit vnd Vnzucht/ in Nacht-Geſchrey/ in Stein-Wuͤterey/ in Flu-
chen vnd Schwoͤren (wie die boͤſen Wuͤnſche wann GOTT verhaͤngte/
leichtlich ankleben vnnd wuͤrcken koͤnten) an ſich nimbt/ der ergibt ſich
demſelben zu einem Raub vnd Außbeut. Summa/ wie die lieben Engel
dem frommen Jacob Frewd vnd Troſt gebracht: alſo bringen ſie den gott-
loſen huͤtern deß grabs Chriſti Forcht vnd ſchrecken/ davon der Evange-
liſt ſagt: Die Huͤter erſchracken fuͤr Forcht/ vnd wurden alsMatth.
Cap.
28, 4.

wären ſie todt. Aber/ jhr außerwoͤhlte glaubige kinder Gottes/ die
jhr vnſern Koͤnig Chriſtum von hertzen ſuchet/ foͤrchtet euch nicht/
wir ſind gute Botten/ wir ſind ewere Waͤchter/ dazu ſind wir beſtellet:

Ex Ψ. 91,
10, 11, 12.

Kein uͤbels wird begegnen dir/
Kein Plag dein Hauß wird ruͤhren:
Dann GOtt ſein Engeln fuͤr vnd fuͤr/
Befihlet dich zu fůhren;
Vnd zu behůten vor Vnfall/
Auff haͤnden tragen uͤberall/
Daß kein Stein dein Fuß letze. Jtem
Der HERR dein Außgang ſtets bewahrt/
Zu Weg vnd Steg gefund dich ſpart/Ex Ψ. 121,
8.
Bringt dich zu Hauß in ſeinem Engliſchem Gleit/
Von nun an biß in Ewigkeit.

Derſelbig Allmaͤchtig HERR/ wolle auch vns fuͤr allem Vnfall/
durch den Schutz ſeiner lieben Engel/ hie bewahren zeitlich/ vnd durch
dieſelben/ nach dem Todt/ vnſere Seelen in Abrahams Schoß
tragen laſſen/ daß ſie daſelbſt in ſtoltzer Ruhe/ die
Heylige Dreyfaͤltigkeit loben vnd prey-
ſen ewiglich/ Amen.



Die
L iij
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[85/0103] Predigt. gefuͤllet herab ſteigen moͤgen; Lehrer vnd Prediger/ wie auch Regenten/ ſollen alſo hinauff ſteigen/ daß ſie droben die Goͤttliche Antwort vnd Be- fehl empfangen/ vnd hernach auff erden gebuhrender orthen wider able- gen vnd ankuͤndigen. Es muß endlich die Ehr/ ſo den Engeln gebuͤhrt/ verꝛichtet werden mit nachfolg der Engel-Tugenden/ als daß wir vns be- fleiſſigen der Lieb/ der demuth/ der freundlichkeit vntereinander/ der nuͤch- ter- vnd Maͤſſigkeit. Wer deß Teuffels Art/ in Freſſen vnd Sauffen/ in Geilheit vnd Vnzucht/ in Nacht-Geſchrey/ in Stein-Wuͤterey/ in Flu- chen vnd Schwoͤren (wie die boͤſen Wuͤnſche wann GOTT verhaͤngte/ leichtlich ankleben vnnd wuͤrcken koͤnten) an ſich nimbt/ der ergibt ſich demſelben zu einem Raub vnd Außbeut. Summa/ wie die lieben Engel dem frommen Jacob Frewd vnd Troſt gebracht: alſo bringen ſie den gott- loſen huͤtern deß grabs Chriſti Forcht vnd ſchrecken/ davon der Evange- liſt ſagt: Die Huͤter erſchracken fuͤr Forcht/ vnd wurden als wären ſie todt. Aber/ jhr außerwoͤhlte glaubige kinder Gottes/ die jhr vnſern Koͤnig Chriſtum von hertzen ſuchet/ foͤrchtet euch nicht/ wir ſind gute Botten/ wir ſind ewere Waͤchter/ dazu ſind wir beſtellet: Vid. Luth. ad Gen. 32. 154, f. 2. Matth. Cap. 28, 4. Kein uͤbels wird begegnen dir/ Kein Plag dein Hauß wird ruͤhren: Dann GOtt ſein Engeln fuͤr vnd fuͤr/ Befihlet dich zu fůhren; Vnd zu behůten vor Vnfall/ Auff haͤnden tragen uͤberall/ Daß kein Stein dein Fuß letze. Jtem Der HERR dein Außgang ſtets bewahrt/ Zu Weg vnd Steg gefund dich ſpart/ Bringt dich zu Hauß in ſeinem Engliſchem Gleit/ Von nun an biß in Ewigkeit. Derſelbig Allmaͤchtig HERR/ wolle auch vns fuͤr allem Vnfall/ durch den Schutz ſeiner lieben Engel/ hie bewahren zeitlich/ vnd durch dieſelben/ nach dem Todt/ vnſere Seelen in Abrahams Schoß tragen laſſen/ daß ſie daſelbſt in ſtoltzer Ruhe/ die Heylige Dreyfaͤltigkeit loben vnd prey- ſen ewiglich/ Amen. Die L iij

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Zitationshilfe: Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 4. Straßburg, 1653, S. 85. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus04_1653/103>, abgerufen am 24.11.2024.