Crosner, Alexius: Ein Sermon vom Hochwirdigen heiligen Sacrament/ des leibs vnd bluts Christi / durch Alexium Crosner von Colditz auff dem Schlos zu Dresden jnn Meissen gepredigt. Wittenberg, 1531.rechten heubtsacher alles solchen vbels vnd vngemachs sind / vnd so mans beim tag besihet / ist einer eben so schuldig vnd strefflich / als der ander / so doch keiner kein wasser wil getrübt haben. ANTWORT. Das wil ich die selben Papisten / wie oben vermeldet / vnd die es abthun vnd verendertAntwort der einsprach. haben / vnd noch halstarrig darob halten / Auch die nun die Obersten vnd heubter sein wollen / vnd mögens vnd sollens jtzt mit guten gewissen widderauffrichten / vnd zu rechte bringen / verantworten lassen. Denn man je bestendiglich nicht weis / odder wissenZwo vngenungsame vrsachen der einen gestalt. wil / wenn / wo / wie / von wem / vnd warumb solche eine gestalt des Sacraments erstlich abthan ist / wiewol etliche / volgender zeit / diese zwo vrsachen angezogen / vnd erfur bracht haben / die ich als gut sein las als sie mögen / Nemlich / Das dem blut Christi nicht vnehreI. Die erst. geschehe / vor eine. Die ander / Zubegegnen einer vermeinten ketzerey /II. Die ander. so man sol gesagt haben / das vnter einer gestalt des Sacraments / nicht das jhenig vnd als viel / als vnter der andern wer / Durch welchs sie also eine ketzerey mit der andern / vnd böses mit böserm / vnd vnrechts mit vnrechtem haben beylegen vnd tilgen wöllen. So es doch auch vor die dritte / wegerst / vnd glaubIII. Die drit / vnd rechte vrsach der einen gestalt. lichste vrsache von vielen dauor angesehen wird / das die falsch geistlichen / jre Tyranney / Oberkeit / pracht / herschafft / vorteil / vnd vorzug etc (jnn dem sie sich vor ein besonder volck / vnd allzeit fur die grösten vnd besten auff blasen vnd vorzihen) dadurch haben bekrefftigen wöllen / Als wie sie vor andern allen / zugleich essen vnd trincken / odder die / so sie leyen nennen / allein essen vnd nicht trincken / Also weren sie auch allein jnn allem / vnd vor andern allen / an stad der Aposteln / vnd also die wirdigsten / heiligsten vnd besten. Wie sie denn vnuerschempt liegen vnd triegen / das rechten heubtsacher alles solchen vbels vnd vngemachs sind / vnd so mans beim tag besihet / ist einer eben so schuldig vnd strefflich / als der ander / so doch keiner kein wasser wil getrübt haben. ANTWORT. Das wil ich die selben Papisten / wie oben vermeldet / vnd die es abthun vnd verendertAntwort der einsprach. haben / vnd noch halstarrig darob halten / Auch die nun die Obersten vnd heubter sein wollen / vnd mögens vnd sollens jtzt mit guten gewissen widderauffrichten / vnd zu rechte bringen / verantworten lassen. Denn man je bestendiglich nicht weis / odder wissenZwo vngenungsame vrsachen der einen gestalt. wil / wenn / wo / wie / von wem / vnd warumb solche eine gestalt des Sacraments erstlich abthan ist / wiewol etliche / volgender zeit / diese zwo vrsachen angezogen / vnd erfur bracht haben / die ich als gut sein las als sie mögen / Nemlich / Das dem blut Christi nicht vnehreI. Die erst. geschehe / vor eine. Die ander / Zubegegnen einer vermeinten ketzerey /II. Die ander. so man sol gesagt haben / das vnter einer gestalt des Sacraments / nicht das jhenig vnd als viel / als vnter der andern wer / Durch welchs sie also eine ketzerey mit der andern / vnd böses mit böserm / vnd vnrechts mit vnrechtem haben beylegen vnd tilgen wöllen. So es doch auch vor die dritte / wegerst / vnd glaubIII. Die drit / vnd rechte vrsach der einen gestalt. lichste vrsache von vielen dauor angesehen wird / das die falsch geistlichen / jre Tyranney / Oberkeit / pracht / herschafft / vorteil / vnd vorzug etc (jnn dem sie sich vor ein besonder volck / vñ allzeit fur die grösten vnd besten auff blasen vnd vorzihen) dadurch haben bekrefftigen wöllen / Als wie sie vor andern allen / zugleich essen vnd trincken / odder die / so sie leyen nennen / allein essen vnd nicht trincken / Also weren sie auch allein jnn allem / vnd vor andern allen / an stad der Aposteln / vnd also die wirdigsten / heiligsten vnd besten. 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rechten heubtsacher alles solchen vbels vnd vngemachs sind / vnd so mans beim tag besihet / ist einer eben so schuldig vnd strefflich / als der ander / so doch keiner kein wasser wil getrübt haben.
ANTWORT. Das wil ich die selben Papisten / wie oben vermeldet / vnd die es abthun vnd verendert haben / vnd noch halstarrig darob halten / Auch die nun die Obersten vnd heubter sein wollen / vnd mögens vnd sollens jtzt mit guten gewissen widderauffrichten / vnd zu rechte bringen / verantworten lassen.
Antwort der einsprach. Denn man je bestendiglich nicht weis / odder wissen wil / wenn / wo / wie / von wem / vnd warumb solche eine gestalt des Sacraments erstlich abthan ist / wiewol etliche / volgender zeit / diese zwo vrsachen angezogen / vnd erfur bracht haben / die ich als gut sein las als sie mögen / Nemlich / Das dem blut Christi nicht vnehre geschehe / vor eine.
Zwo vngenungsame vrsachen der einen gestalt.
I. Die erst. Die ander / Zubegegnen einer vermeinten ketzerey / so man sol gesagt haben / das vnter einer gestalt des Sacraments / nicht das jhenig vnd als viel / als vnter der andern wer / Durch welchs sie also eine ketzerey mit der andern / vnd böses mit böserm / vnd vnrechts mit vnrechtem haben beylegen vnd tilgen wöllen.
II. Die ander. So es doch auch vor die dritte / wegerst / vnd glaub lichste vrsache von vielen dauor angesehen wird / das die falsch geistlichen / jre Tyranney / Oberkeit / pracht / herschafft / vorteil / vnd vorzug etc (jnn dem sie sich vor ein besonder volck / vñ allzeit fur die grösten vnd besten auff blasen vnd vorzihen) dadurch haben bekrefftigen wöllen / Als wie sie vor andern allen / zugleich essen vnd trincken / odder die / so sie leyen nennen / allein essen vnd nicht trincken / Also weren sie auch allein jnn allem / vnd vor andern allen / an stad der Aposteln / vnd also die wirdigsten / heiligsten vnd besten.
III. Die drit / vnd rechte vrsach der einen gestalt. Wie sie denn vnuerschempt liegen vnd triegen / das
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