Crosner, Alexius: Ein Sermon vom Hochwirdigen heiligen Sacrament/ des leibs vnd bluts Christi / durch Alexium Crosner von Colditz auff dem Schlos zu Dresden jnn Meissen gepredigt. Wittenberg, 1531.wein / als viel die frucht belanget / ist eigentlich ein gewis zeichen empfahen dieser gemeinschafft / einleibung vnd miterbung mit Christo vnd allen heiligen / wie gesagt. Gleichsam ein furst odder herr / dem vnterthanen Gleichnis.sigel vnd lehenbrieff gibt / das er gewislich seines furstenthumbs / odder herschafft glidmas vnd verwanter Sermon von der kirchen.sein sol / jnn seinem land mit jme / vnd den seinen zugleich handeln vnd wandeln / geniessen vnd gelden etc. Wie ich von solcher gemeinschafft weiter gelert hab / jnn meinem Sermon von der Christlichen kirchen. Vnd diese gemeinschafft klerlich zubezeigen (wie auch Augustinus vnd Cyprianus dauon sagen) hat Christus solche zeichen dieses Sacraments eingesetzt / die sich allenthalb mit jren formen vnd gestalten dazu vergleichen vnd fugen / das sie vns eine Gemeinschafft anzeigen / vnd vns zu derselben / auch jnn lieb vnd einigkeit zihen / reitzen vnd bewegen / Nemlich brod vnd wein. Gleich als aus viel körnlin zusamen gemalen / ein Brod.brod gemacht wird / vnd vieler körner leibe / eines brods leib wird / darinn ein jedes körnlin seinen leib vnd gestalt verleuert / vnd den gemeinen leib des gantzen brods an sich nimmet. Wein.Des gleichen / wie die weinbehr zusamen gepresst vnd gekeltert / mit verlust jrer gestalt / werden eines gemeinen weins tranck vnd leib. Also / so wir dis Sacrament recht brauchen / werden wir mit Gott / den heiligen / vnd allen Christen ein brod / ein wein / ein fleisch / blut / odern / gebein / vnd leib / Summa / eine gerechtigkeit vnd seligkeit. Vnd das vns Christus diese gemeinschafft vnd vereinung souiel hertzlicher vnd tieffer einbildet / hat er Vrsach der einsetzung des Sacramen s jnn essen vnd trincken.sie vor andern gestalten / jnn gestalt brods vnd weins / als jnn gestalt essens vnd trinckens eingesetzt / Denn kei ne jnnerlicher / keine vnzuteiliger vereinung ist / so da minder mag gesundert werden / vber die vereinung der wein / als viel die frucht belanget / ist eigentlich ein gewis zeichen empfahen dieser gemeinschafft / einleibung vnd miterbung mit Christo vnd allen heiligen / wie gesagt. Gleichsam ein furst odder herr / dem vnterthanen Gleichnis.sigel vnd lehenbrieff gibt / das er gewislich seines furstenthumbs / odder herschafft glidmas vnd verwanter Sermon von der kirchen.sein sol / jnn seinem land mit jme / vnd den seinen zugleich handeln vnd wandeln / geniessen vnd gelden etc. Wie ich von solcher gemeinschafft weiter gelert hab / jnn meinem Sermon von der Christlichen kirchen. Vnd diese gemeinschafft klerlich zubezeigen (wie auch Augustinus vnd Cyprianus dauon sagen) hat Christus solche zeichen dieses Sacraments eingesetzt / die sich allenthalb mit jren formen vnd gestalten dazu vergleichen vnd fugen / das sie vns eine Gemeinschafft anzeigen / vnd vns zu derselben / auch jnn lieb vnd einigkeit zihen / reitzen vñ bewegen / Nemlich brod vnd wein. Gleich als aus viel körnlin zusamen gemalen / ein Brod.brod gemacht wird / vñ vieler körner leibe / eines brods leib wird / darinn ein jedes körnlin seinen leib vnd gestalt verleuert / vñ den gemeinen leib des gantzen brods an sich nimmet. Wein.Des gleichen / wie die weinbehr zusamen gepresst vnd gekeltert / mit verlust jrer gestalt / werden eines gemeinen weins tranck vnd leib. Also / so wir dis Sacrament recht brauchen / werden wir mit Gott / den heiligen / vnd allen Christen ein brod / ein wein / ein fleisch / blut / odern / gebein / vnd leib / Summa / eine gerechtigkeit vnd seligkeit. Vnd das vns Christus diese gemeinschafft vnd vereinung souiel hertzlicher vnd tieffer einbildet / hat er Vrsach der einsetzung des Sacramen s jnn essen vnd trincken.sie vor andern gestalten / jnn gestalt brods vnd weins / als jnn gestalt essens vnd trinckens eingesetzt / Denn kei ne jnnerlicher / keine vnzuteiliger vereinung ist / so da minder mag gesundert werden / vber die vereinung der <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0034"/> wein / als viel die frucht belanget / ist eigentlich ein gewis zeichen empfahen dieser gemeinschafft / einleibung vnd miterbung mit Christo vnd allen heiligen / wie gesagt. 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wein / als viel die frucht belanget / ist eigentlich ein gewis zeichen empfahen dieser gemeinschafft / einleibung vnd miterbung mit Christo vnd allen heiligen / wie gesagt. Gleichsam ein furst odder herr / dem vnterthanen sigel vnd lehenbrieff gibt / das er gewislich seines furstenthumbs / odder herschafft glidmas vnd verwanter sein sol / jnn seinem land mit jme / vnd den seinen zugleich handeln vnd wandeln / geniessen vnd gelden etc. Wie ich von solcher gemeinschafft weiter gelert hab / jnn meinem Sermon von der Christlichen kirchen.
Gleichnis.
Sermon von der kirchen. Vnd diese gemeinschafft klerlich zubezeigen (wie auch Augustinus vnd Cyprianus dauon sagen) hat Christus solche zeichen dieses Sacraments eingesetzt / die sich allenthalb mit jren formen vnd gestalten dazu vergleichen vnd fugen / das sie vns eine Gemeinschafft anzeigen / vnd vns zu derselben / auch jnn lieb vnd einigkeit zihen / reitzen vñ bewegen / Nemlich brod vnd wein.
Gleich als aus viel körnlin zusamen gemalen / ein brod gemacht wird / vñ vieler körner leibe / eines brods leib wird / darinn ein jedes körnlin seinen leib vnd gestalt verleuert / vñ den gemeinen leib des gantzen brods an sich nimmet.
Brod. Des gleichen / wie die weinbehr zusamen gepresst vnd gekeltert / mit verlust jrer gestalt / werden eines gemeinen weins tranck vnd leib.
Also / so wir dis Sacrament recht brauchen / werden wir mit Gott / den heiligen / vnd allen Christen ein brod / ein wein / ein fleisch / blut / odern / gebein / vnd leib / Summa / eine gerechtigkeit vnd seligkeit.
Vnd das vns Christus diese gemeinschafft vnd vereinung souiel hertzlicher vnd tieffer einbildet / hat er sie vor andern gestalten / jnn gestalt brods vnd weins / als jnn gestalt essens vnd trinckens eingesetzt / Denn kei ne jnnerlicher / keine vnzuteiliger vereinung ist / so da minder mag gesundert werden / vber die vereinung der
Vrsach der einsetzung des Sacramen s jnn essen vnd trincken.
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