Crosner, Alexius: Ein Sermon von der heiligen Christlichen Kirchen. Wittenberg, 1531.stum / vnd das felsig / steinharte / bekentnis des bestendigenvermögen vnd werck gegrün det. glaubens jn jnen / nicht allein Petri / sondern eines jeden Christen menschens / ja der gantzen Kirchen vnd Christenheit / jnn dem wir mit Petro / jnn rechtem glauben Christum erkennen / vnd jnn demselben bestendiglich bekennen / sprechende / Du bist Christus des lebendigen Gottes son / Das ist / das er Got sey ewiglich / vnd fur vns mensch worden zeitlich. Als welch bekentnis des glaubens auch nicht geschichtBekentnis des glaubens nicht vom men schen / sondern von Gott. vom menschen als vom menschen / das ist / aus eigner krafft vnd vermögen / sondern durch den heiligen geist / der jnnerlich jnn vns bezeuget / das wir Gottes kinder sind / vnd schreien Abba lieber Vater / Ro. 8. vnd daselbst / der heilig geist gibt zeugnis vnserm geist / Darumb Christus alhie Matth. am. 16. sagt / Blut vnd fleisch hat dir das nicht offenbart / sondern mein Vater der im himel ist. Damit also der mensch von jm selbs / vnd von allem / so auch das best an jm ist / gentzlich abfal / vnd auff den einigen Ihesum Christum allenthalb zufal / als auff den waren bestendigen grund vnd felsen / darauff alle seligkeit zubawen vnd zuuertrawen. Das aber die Kirch nicht auff Petrum / noch einigen menschen gewidembt vnd gegründet sey / ErscheinetVrsach / warumb die kirch auff keinen menschen gegründet sey. / das jr Christus zusagt / Matthej. 16. das die hellepforten sie nicht vberweldigen sollen / So haben dieselben (on das es sonst aus der schrifft klar ist / auff keinen menschen weder zu trawen noch zu bawen) jnn diesem Capitel / als Petrus fur sich selbs jnn sonderheit /Die hellepfor ten haben Pe trum vberwel digt. vnd nicht im namen vnd an stat der gemeinen Kirchen redet / an jm gewalt geubet / da jn Christus einen Satan nennet / das ist / einen Widdersacher / der jm ergerlich vnd hinderlich sey an seinem leiden / der nach dem menschenSathan. vnd nicht nach Gott rede. Des gleichen da er jnen verleugent / Johan. 18. Vnd so mans sagen darff / vber- stum / vnd das felsig / steinharte / bekentnis des bestendigenvermögen vñ werck gegrün det. glaubens jn jnen / nicht allein Petri / sondern eines jeden Christen menschens / ja der gantzen Kirchen vnd Christenheit / jnn dem wir mit Petro / jnn rechtem glauben Christum erkennen / vnd jnn demselben bestendiglich bekennen / sprechende / Du bist Christus des lebendigen Gottes son / Das ist / das er Got sey ewiglich / vnd fur vns mensch worden zeitlich. Als welch bekentnis des glaubens auch nicht geschichtBekentnis des glaubens nicht vom mẽ schen / sondern von Gott. vom menschen als vom menschen / das ist / aus eigner krafft vnd vermögen / sondern durch den heiligen geist / der jnnerlich jnn vns bezeuget / das wir Gottes kinder sind / vnd schreien Abba lieber Vater / Ro. 8. vnd daselbst / der heilig geist gibt zeugnis vnserm geist / Darumb Christus alhie Matth. am. 16. sagt / Blut vnd fleisch hat dir das nicht offenbart / sondern mein Vater der im himel ist. Damit also der mensch von jm selbs / vnd von allem / so auch das best an jm ist / gentzlich abfal / vnd auff den einigen Ihesum Christum allenthalb zufal / als auff den waren bestendigen grund vnd felsen / darauff alle seligkeit zubawen vnd zuuertrawen. Das aber die Kirch nicht auff Petrum / noch einigen menschen gewidembt vnd gegründet sey / ErscheinetVrsach / warumb die kirch auff keinen menschen gegründet sey. / das jr Christus zusagt / Matthej. 16. das die hellepforten sie nicht vberweldigen sollen / So haben dieselben (on das es sonst aus der schrifft klar ist / auff keinen menschen weder zu trawen noch zu bawen) jnn diesem Capitel / als Petrus fur sich selbs jnn sonderheit /Die hellepfor ten haben Pe trum vberwel digt. vnd nicht im namen vnd an stat der gemeinen Kirchen redet / an jm gewalt geubet / da jn Christus einẽ Satan nennet / das ist / einen Widdersacher / der jm ergerlich vnd hinderlich sey an seinem leiden / der nach dem menschenSathan. vnd nicht nach Gott rede. 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stum / vnd das felsig / steinharte / bekentnis des bestendigen glaubens jn jnen / nicht allein Petri / sondern eines jeden Christen menschens / ja der gantzen Kirchen vnd Christenheit / jnn dem wir mit Petro / jnn rechtem glauben Christum erkennen / vnd jnn demselben bestendiglich bekennen / sprechende / Du bist Christus des lebendigen Gottes son / Das ist / das er Got sey ewiglich / vnd fur vns mensch worden zeitlich.
vermögen vñ werck gegrün det. Als welch bekentnis des glaubens auch nicht geschicht vom menschen als vom menschen / das ist / aus eigner krafft vnd vermögen / sondern durch den heiligen geist / der jnnerlich jnn vns bezeuget / das wir Gottes kinder sind / vnd schreien Abba lieber Vater / Ro. 8. vnd daselbst / der heilig geist gibt zeugnis vnserm geist / Darumb Christus alhie Matth. am. 16. sagt / Blut vnd fleisch hat dir das nicht offenbart / sondern mein Vater der im himel ist.
Bekentnis des glaubens nicht vom mẽ schen / sondern von Gott. Damit also der mensch von jm selbs / vnd von allem / so auch das best an jm ist / gentzlich abfal / vnd auff den einigen Ihesum Christum allenthalb zufal / als auff den waren bestendigen grund vnd felsen / darauff alle seligkeit zubawen vnd zuuertrawen.
Das aber die Kirch nicht auff Petrum / noch einigen menschen gewidembt vnd gegründet sey / Erscheinet / das jr Christus zusagt / Matthej. 16. das die hellepforten sie nicht vberweldigen sollen / So haben dieselben (on das es sonst aus der schrifft klar ist / auff keinen menschen weder zu trawen noch zu bawen) jnn diesem Capitel / als Petrus fur sich selbs jnn sonderheit / vnd nicht im namen vnd an stat der gemeinen Kirchen redet / an jm gewalt geubet / da jn Christus einẽ Satan nennet / das ist / einen Widdersacher / der jm ergerlich vnd hinderlich sey an seinem leiden / der nach dem menschen vnd nicht nach Gott rede. Des gleichen da er jnen verleugent / Johan. 18. Vnd so mans sagen darff / vber-
Vrsach / warumb die kirch auff keinen menschen gegründet sey.
Die hellepfor ten haben Pe trum vberwel digt.
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