Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.Beutelschneider/ oder mit Füssen auff den Halß/ schläge er auff jn zu/ vndersticken/ vnd tödten jhn also: Vnd wiewol sie mei- neten/ sie hetten jhn gar ersticket: Jedoch sahen sie nach einer guten weile daß der Pulß jhm noch ein wenig schluge in den Adern/ derohalben machten sie sich von newem über jhn/ vnd in dem daß der La- quey/ welcher nit weniger als sein Herr tyrannisch vnd blutgierig war/ jhm mit den Füssen auff dem Halß stunde/ hielte Aminte jhn mit seinen Händen Mund vnd Naß wol zu/ vnd ersteckten also den ar- men gefangenen Diener/ daß er kein Fuß oder Glied mehr regete. O du Himmel/ ist es nit müglich/ daß in der grösten Finsternuß der nacht die Vnsinnigkeit deiner Flammen überzwerch durch die Wolcken dringe vnd disen meineydigen Aminte in abgrund der hellen begrabe. Du grosser Gott/ warumm chläg- stu nicht so bald mit dem Donner deines gerechten Zorns den meineidigen schelmen vnd Meuchelmör- der auff sein Kopff/ vnd lasset jn nit mehr anschawen daß Licht deiner schönen gestirnen/ O vnmenschliche tyranney/ welche erger ist als der Cantbalen wohin leytest du/ wohin führest du/ wohin stürtzest du einen Menschen/ daß er seiner so gar vergesset/ ja das er nit mehr gedencket/ daß ein Gott im Himmel sey/ der solche schreckliche Thaten/ ja welcher alle böse stück offenbaret/ vnnd vor der gantzen Welt den Menschen/ so sie begangen/ vor jhr Angesicht stellet. Die Römer wusten nichts erschrecklichers noch tel ab-
Beutelſchneider/ oder mit Fuͤſſen auff den Halß/ ſchlaͤge er auff jn zu/ vnderſticken/ vnd toͤdten jhn alſo: Vnd wiewol ſie mei- neten/ ſie hetten jhn gar erſticket: Jedoch ſahen ſie nach einer guten weile daß der Pulß jhm noch ein wenig ſchluge in den Adern/ derohalben machten ſie ſich von newem uͤber jhn/ vnd in dem daß der La- quey/ welcher nit weniger als ſein Herꝛ tyranniſch vnd blutgierig war/ jhm mit den Fuͤſſen auff dem Halß ſtunde/ hielte Aminte jhn mit ſeinen Haͤnden Mund vnd Naß wol zu/ vnd erſteckten alſo den ar- men gefangenen Diener/ daß er kein Fuß oder Glied mehr regete. O du Himmel/ iſt es nit muͤglich/ daß in der groͤſten Finſternuß der nacht die Vnſinnigkeit deiner Flammen uͤberzwerch durch die Wolcken dringe vnd diſen meineydigen Aminte in abgrund der hellen begrabe. Du groſſer Gott/ warum̃ chlaͤg- ſtu nicht ſo bald mit dem Donner deines gerechten Zorns den meineidigen ſchelmẽ vnd Meuchelmoͤr- der auff ſein Kopff/ vnd laſſet jn nit mehr anſchawẽ daß Licht deiner ſchoͤnen geſtirnen/ O vnmenſchliche tyranney/ welche erger iſt als der Cantbalen wohin leyteſt du/ wohin fuͤhreſt du/ wohin ſtuͤrtzeſt du einen Menſchen/ daß er ſeiner ſo gar vergeſſet/ ja das er nit mehr gedencket/ daß ein Gott im Himmel ſey/ der ſolche ſchreckliche Thaten/ ja welcher alle boͤſe ſtuͤck offenbaret/ vnnd vor der gantzen Welt den Menſchen/ ſo ſie begangen/ vor jhr Angeſicht ſtellet. Die Roͤmer wuſten nichts erſchrecklichers noch tel ab-
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Beutelſchneider/ oder
mit Fuͤſſen auff den Halß/ ſchlaͤge er auff jn zu/ vnd
erſticken/ vnd toͤdten jhn alſo: Vnd wiewol ſie mei-
neten/ ſie hetten jhn gar erſticket: Jedoch ſahen ſie
nach einer guten weile daß der Pulß jhm noch ein
wenig ſchluge in den Adern/ derohalben machten
ſie ſich von newem uͤber jhn/ vnd in dem daß der La-
quey/ welcher nit weniger als ſein Herꝛ tyranniſch
vnd blutgierig war/ jhm mit den Fuͤſſen auff dem
Halß ſtunde/ hielte Aminte jhn mit ſeinen Haͤnden
Mund vnd Naß wol zu/ vnd erſteckten alſo den ar-
men gefangenen Diener/ dz er kein Fuß oder Glied
mehr regete. O du Himmel/ iſt es nit muͤglich/ dz in
der groͤſten Finſternuß der nacht die Vnſinnigkeit
deiner Flammen uͤberzwerch durch die Wolcken
dringe vnd diſen meineydigen Aminte in abgrund
der hellen begrabe. Du groſſer Gott/ warum̃ chlaͤg-
ſtu nicht ſo bald mit dem Donner deines gerechten
Zorns den meineidigen ſchelmẽ vnd Meuchelmoͤr-
der auff ſein Kopff/ vnd laſſet jn nit mehr anſchawẽ
dz Licht deiner ſchoͤnen geſtirnen/ O vnmenſchliche
tyranney/ welche erger iſt als der Cantbalen wohin
leyteſt du/ wohin fuͤhreſt du/ wohin ſtuͤrtzeſt du einen
Menſchen/ daß er ſeiner ſo gar vergeſſet/ ja das er
nit mehr gedencket/ daß ein Gott im Himmel ſey/
der ſolche ſchreckliche Thaten/ ja welcher alle boͤſe
ſtuͤck offenbaret/ vnnd vor der gantzen Welt den
Menſchen/ ſo ſie begangen/ vor jhr Angeſicht ſtellet.
Die Roͤmer wuſten nichts erſchrecklichers noch
wunderbarlichers zu erdencken/ als jhre leibeigene
Knecht zu ſtraffen/ wann ſie etwas begangen hat-
ten/ als daß ſie jnen die Kleyder biß vnter den Guͤr-
tel ab-
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