Calvi, François de: Beutelschneider/ Oder Neue/ warhaffte/ und eigentliche Beschreibung Der Diebs Historien. Bd. 2. Frankfurt (Main), 1627.Beutelschneider/ oder stall lieffe allzeit auff die 1500. Cronen: Nun mußman allhier mehr fragen/ ob der Schultheiß sol- ches Schreiben habe vnterschrieben vnd gut gehei- sen/ vnd ob er jm vollkömliche Gewalt habe gegeben/ mit seinen Diener nach seinen gefallen vmbzugehn: dann es were recht oder vnrechtgewessen/ so hette es der Schultheiß jm nit dörffen abschlagen/ oder sei- nen eigenen willen widerstehen: Derohalben so schicket der Schultheiß 2. Stattknecht hin/ welche den Diener in das Gefängnuß/ (welche inn deß Aminte Schloß war/ vnd zu welchem er 2. Schlü- sel hatte: Dann ehe dann er sein verdamliches vor- haben ins Werck setzete/ hatte er jhm ein newen Schlüssel zu dem Gefängnuß machen lassen/ vnd vorgeben/ der ander Schlüssel were verlohren wor- den: Vnd da hette einer fürwar gar spitzfindig sein müssen/ welcher da hette errathen wöllen/ was er mit dem newen Schlüssel zum Gefängnuß würde machen) hinein setzen. Da lieget nun der arme Diener im Gefängnuß et den
Beutelſchneider/ oder ſtall lieffe allzeit auff die 1500. Cronen: Nun mußman allhier mehr fragen/ ob der Schultheiß ſol- ches Schreiben habe vnterſchrieben vnd gut gehei- ſen/ vnd ob er jm vollkoͤmliche Gewalt habe gegebẽ/ mit ſeinen Diener nach ſeinẽ gefallen vmbzugehn: dann es were recht oder vnrechtgeweſſen/ ſo hette es der Schultheiß jm nit doͤrffen abſchlagen/ oder ſei- nen eigenen willen widerſtehen: Derohalben ſo ſchicket der Schultheiß 2. Stattknecht hin/ welche den Diener in das Gefaͤngnuß/ (welche inn deß Aminte Schloß war/ vnd zu welchem er 2. Schluͤ- ſel hatte: Dann ehe dann er ſein verdamliches vor- haben ins Werck ſetzete/ hatte er jhm ein newen Schluͤſſel zu dem Gefaͤngnuß machen laſſen/ vnd vorgeben/ der ander Schluͤſſel were verlohren wor- den: Vnd da hette einer fuͤrwar gar ſpitzfindig ſein muͤſſen/ welcher da hette erꝛathen woͤllen/ was er mit dem newen Schluͤſſel zum Gefaͤngnuß wuͤrde machen) hinein ſetzen. Da lieget nun der arme Diener im Gefaͤngnuß et den
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Beutelſchneider/ oder
ſtall lieffe allzeit auff die 1500. Cronen: Nun muß
man allhier mehr fragen/ ob der Schultheiß ſol-
ches Schreiben habe vnterſchrieben vnd gut gehei-
ſen/ vnd ob er jm vollkoͤmliche Gewalt habe gegebẽ/
mit ſeinen Diener nach ſeinẽ gefallen vmbzugehn:
dann es were recht oder vnrechtgeweſſen/ ſo hette es
der Schultheiß jm nit doͤrffen abſchlagen/ oder ſei-
nen eigenen willen widerſtehen: Derohalben ſo
ſchicket der Schultheiß 2. Stattknecht hin/ welche
den Diener in das Gefaͤngnuß/ (welche inn deß
Aminte Schloß war/ vnd zu welchem er 2. Schluͤ-
ſel hatte: Dann ehe dann er ſein verdamliches vor-
haben ins Werck ſetzete/ hatte er jhm ein newen
Schluͤſſel zu dem Gefaͤngnuß machen laſſen/ vnd
vorgeben/ der ander Schluͤſſel were verlohren wor-
den: Vnd da hette einer fuͤrwar gar ſpitzfindig ſein
muͤſſen/ welcher da hette erꝛathen woͤllen/ was er
mit dem newen Schluͤſſel zum Gefaͤngnuß wuͤrde
machen) hinein ſetzen.
Da lieget nun der arme Diener im Gefaͤngnuß
vnd weiß ſelber nit/ warumb/ vnd weſſen man jhn
will beſchuldigen/ iſt auch vnſchuldig aller der din-
ge/ welche man jhm will zu meſſen/ vnnd verdreuſt
jhn am allermeiſten/ daß ſein Widerſacher ſoll ſein
Richter ſein/ vnd daß er ſolchẽ Tyrannen der ſchon
ſo viel vnterſchiedliche Perſonen hatte ſterben laſ-
ſen/ in ſeine Haͤnde iſt kommen: Doch dencket er wi-
derumb er muͤſſe gedultig ſein/ vnd muͤſte erwartẽ/
was auff ſolches Gefaͤngnuß weiter erfolgen wer-
de es iſt aber der Schmertz ſo groß/ daß er ſich nit
kan enthalten/ ſondern verfluchet vnd vermaledey-
et den
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