[Calvi, François de]: Beutelschneider, oder newe warhaffte vnd eigentliche Beschreibung der Diebs Historien. [Bd. 1]. Frankfurt (Main), 1627.Diebshistorien/ das I. Buch. stehe/ vnd jhm überhelffe? Was kan man weitersthun? Er sihet/ daß er Meister im Feld ist/ jeder- man förchtet sich vor jhm/ die Kauffleut dörffen sich nicht hinwagen/ wo er sich sehen lässet: Er ist gleichsam/ wie der Kopff der Medusae/ welcher sie in Felsen verwandelt/ das ist/ in seiner gegenwart blieben sie still stehen/ sie dörffen nit mucken oder sich regen/ Er nimpt jhn Gelt vnd Leben mitein- ander. Was wird er aber ferrners thun? Wird er dann auch den Mund mit den Zänen sassen: dann er bildet jhm ein/ er habe nun die gantze Welt inn Sack gejaget/ in forcht gebracht/ vnd wil nun die siegreiche Reuterfahnen seiner Boßheit vnd Ty- ranney an allen Ecken der Erden auffstecken vnd auffrichten. Aber er wird endlich erfahren/ daß der Himmel selber sich der Frommen sachen annim- met/ vnd straffet die Sünde vnd Laster/ wie sie wol verdienet haben. Last vns fortfahren vnnd sehen/ wie er sich ferrners in seinem Leben verhalten habe. Das geschrey von dem Rauben/ Stelen vnnd vnd C
Diebshiſtorien/ das I. Buch. ſtehe/ vnd jhm uͤberhelffe? Was kan man weitersthun? Er ſihet/ daß er Meiſter im Feld iſt/ jeder- man foͤrchtet ſich vor jhm/ die Kauffleut doͤrffen ſich nicht hinwagen/ wo er ſich ſehen laͤſſet: Er iſt gleichſam/ wie der Kopff der Meduſæ/ welcher ſie in Felſen verwandelt/ das iſt/ in ſeiner gegenwart blieben ſie ſtill ſtehen/ ſie doͤrffen nit mucken oder ſich regen/ Er nimpt jhn Gelt vnd Leben mitein- ander. Was wird er aber ferꝛners thun? Wird er dann auch den Mund mit den Zaͤnen ſaſſen: dann er bildet jhm ein/ er habe nun die gantze Welt inn Sack gejaget/ in forcht gebracht/ vnd wil nun die ſiegreiche Reuterfahnen ſeiner Boßheit vnd Ty- ranney an allen Ecken der Erden auffſtecken vnd auffrichten. Aber er wird endlich erfahren/ daß der Himmel ſelber ſich der Frommen ſachen annim- met/ vnd ſtraffet die Suͤnde vnd Laſter/ wie ſie wol verdienet haben. Laſt vns fortfahren vnnd ſehen/ wie er ſich ferꝛners in ſeinem Leben verhalten habe. Das geſchrey von dem Rauben/ Stelen vnnd vnd C
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Diebshiſtorien/ das I. Buch.
ſtehe/ vnd jhm uͤberhelffe? Was kan man weiters
thun? Er ſihet/ daß er Meiſter im Feld iſt/ jeder-
man foͤrchtet ſich vor jhm/ die Kauffleut doͤrffen
ſich nicht hinwagen/ wo er ſich ſehen laͤſſet: Er iſt
gleichſam/ wie der Kopff der Meduſæ/ welcher ſie
in Felſen verwandelt/ das iſt/ in ſeiner gegenwart
blieben ſie ſtill ſtehen/ ſie doͤrffen nit mucken oder
ſich regen/ Er nimpt jhn Gelt vnd Leben mitein-
ander. Was wird er aber ferꝛners thun? Wird er
dann auch den Mund mit den Zaͤnen ſaſſen: dann
er bildet jhm ein/ er habe nun die gantze Welt inn
Sack gejaget/ in forcht gebracht/ vnd wil nun die
ſiegreiche Reuterfahnen ſeiner Boßheit vnd Ty-
ranney an allen Ecken der Erden auffſtecken vnd
auffrichten. Aber er wird endlich erfahren/ daß der
Himmel ſelber ſich der Frommen ſachen annim-
met/ vnd ſtraffet die Suͤnde vnd Laſter/ wie ſie wol
verdienet haben. Laſt vns fortfahren vnnd ſehen/
wie er ſich ferꝛners in ſeinem Leben verhalten habe.
Das geſchrey von dem Rauben/ Stelen vnnd
Morden dieſes vnmenſchlichen Raubers war in
gantz Franckreich ſo groß/ je lenger je mehr/ daß
ſich niemandts mehr in das Feld dorffte wagen:
Anfaͤnglich forchteten ſich die Bawersleute jme
zubegegnen vnd auffzuſtoſſen/ vnd braucheten al-
lerley neben Wege/ damit ſie jhm ja nicht in ſein
Netz fallen moͤchten: Aber es war alles vmbſonſt
vnd verlohrne Arbeit: Dann er wuſte wol/ wie er
ſie erdappen ſolte/ derhalben man darfuͤr hielte/ er
muͤſte ein Zauberer ſeyn: Dann er erdappete Leu-
te/ wo ſie ſich auch hin lencketen vnnd hinkehrten/
vnd
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