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Beatus, Georg: Amphitheatrvm Naturae, Schawplatz Menschlicher Herzlichkeit. Frankfurt, 1614.

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nembster Inhalt: Es sey ein Gott der Himmel vnnd Erden geschaffen habe/ der Mahomet sey ein grosser Prophet. Die jenigen/ so dem Mahomet beypflichten/ seyen der samt der Göttlichen Verheissung/ welcher von einem Meer biß zum andern regieren werde. Daher sie auch die Saracener genennet werden solten/ als die Kinder Abrahams von der Sarae nach der Verheissung. Moses zwar als ein grosser Prophet/ der sey zwar von GOtt gesandt mit dem Gesetz/ vnnd wer deß Mosis Gesetz gehalten habe/ der sey selig worden.

Da aber das Gesetz Mosis durch der Menschen Boßheit geschwächt worden/ habe Gott den andern Propheten den Dauid gesandt mit den Psalmen vnd Gebet. Da aber das Volck auch vnter dem Dauid abgefallen/ vnd dasselbige Gesetz nicht geachtet/ sey der dritte Prophet / Jesus von Nazareth/ der Welt das Geuangelium/ vnnd Vergebung der Sünden anzukündigen von Gott gesandt worden. Da aber dasselbige auch in abgang gerahten/ da seye der vierdte Prophet Mahomet von GOTt mit dem Alcoran vnd mit dem Schwert gesandt worden/ daß wer das Gesetz im Alcoran nicht annemmen werde/ die Saracener demselbigen mit dem Schwerd verfolgen solten.

Der weiter Inhalt seines Gesetzes ist: Mahomet solle das alte vnd newe Testament vergleichen/ vnnd alles mildern. Es sey ein einiger GOTt/ Mahomet sey nicht Gott / sondern ein Prophet. Die Juden haben vnrecht gethan/ daß sie Jesum getödtet haben/ die Christen thuen vnrecht/ daß sie Jesum für Gottes Sohn vnd für Gott halten/ er sey nur ein Mensch vnd Prophet GOTtes. Man solle die Beschneidung halten/ den sechsten Tag feyren / man solle deß tags mittagwerts fünff mal nider knien vnnd beten/ wie Mahomet gelehret hat/ also: Im Namen Gottes deß frommen vnnd barmhertzigen/ sey gelobet der HERR aller Welt/ der gdtige vnnd barmhertzige. Ein Herr deß tages deß Gerichts/ dir dienen wir / von dir warten wir hülff/ weise vns den rechten weg/ den du den Propheten gewiesen hast / nicht aber den andern weg/ von deßwegen du bift ge gen den bösen erzürnet worden. Amen. Man soll alles fleisch essen/ außgenommen schweinen/ vnd was verrecket/ man möge vier Weiber nemmen/ man solle keinen wein trincken/ sondern ander süß gemacht geträncke/ es sey künfftig ein Leben/ da man herlich essen/ trincken/ vnd in Wollüsten leben werde / sc. Deß ist Mahomets Gesetze. Dieser Mahomet ist nun also mit seinen Arabiern zu Mecha Anno 622. außgereyset die Welt zu gewinnen/ vnd von der Zeit an schreiben. Die Mahometaner jhre Jahrzeit Ahhigerae genannt/ von der ersten Reiß Mahomets.

nembster Inhalt: Es sey ein Gott der Himmel vnnd Erden geschaffen habe/ der Mahomet sey ein grosser Prophet. Die jenigen/ so dem Mahomet beypflichten/ seyen der samt der Göttlichen Verheissung/ welcher von einem Meer biß zum andern regieren werde. Daher sie auch die Saracener genennet werden solten/ als die Kinder Abrahams von der Sarae nach der Verheissung. Moses zwar als ein grosser Prophet/ der sey zwar von GOtt gesandt mit dem Gesetz/ vnnd wer deß Mosis Gesetz gehalten habe/ der sey selig worden.

Da aber das Gesetz Mosis durch der Menschen Boßheit geschwächt worden/ habe Gott den andern Propheten den Dauid gesandt mit den Psalmen vnd Gebet. Da aber das Volck auch vnter dem Dauid abgefallen/ vnd dasselbige Gesetz nicht geachtet/ sey der dritte Prophet / Jesus von Nazareth/ der Welt das Geuangelium/ vnnd Vergebung der Sünden anzukündigen von Gott gesandt worden. Da aber dasselbige auch in abgang gerahten/ da seye der vierdte Prophet Mahomet von GOTt mit dem Alcoran vnd mit dem Schwert gesandt worden/ daß wer das Gesetz im Alcoran nicht annemmen werde/ die Saracener demselbigen mit dem Schwerd verfolgen solten.

Der weiter Inhalt seines Gesetzes ist: Mahomet solle das alte vnd newe Testament vergleichen/ vnnd alles mildern. Es sey ein einiger GOTt/ Mahomet sey nicht Gott / sondern ein Prophet. Die Juden haben vnrecht gethan/ daß sie Jesum getödtet haben/ die Christen thuen vnrecht/ daß sie Jesum für Gottes Sohn vnd für Gott halten/ er sey nur ein Mensch vnd Prophet GOTtes. Man solle die Beschneidung halten/ den sechsten Tag feyren / man solle deß tags mittagwerts fünff mal nider knien vnnd beten/ wie Mahomet gelehret hat/ also: Im Namen Gottes deß frommen vnnd barmhertzigen/ sey gelobet der HERR aller Welt/ der gdtige vnnd barmhertzige. Ein Herr deß tages deß Gerichts/ dir dienen wir / von dir warten wir hülff/ weise vns den rechten weg/ den du den Propheten gewiesen hast / nicht aber den andern weg/ von deßwegen du bift ge gen den bösen erzürnet worden. Amen. Man soll alles fleisch essen/ außgenommen schweinen/ vnd was verrecket/ man möge vier Weiber nemmen/ man solle keinen wein trincken/ sondern ander süß gemacht geträncke/ es sey künfftig ein Leben/ da man herlich essen/ trincken/ vnd in Wollüsten leben werde / sc. Deß ist Mahomets Gesetze. Dieser Mahomet ist nun also mit seinen Arabiern zu Mecha Anno 622. außgereyset die Welt zu gewinnen/ vnd von der Zeit an schreiben. Die Mahometaner jhre Jahrzeit Ahhigerae genannt/ von der ersten Reiß Mahomets.

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nembster Inhalt: Es sey ein Gott der Himmel vnnd Erden geschaffen habe/ der            Mahomet sey ein grosser Prophet. Die jenigen/ so dem Mahomet beypflichten/ seyen der            samt der Göttlichen Verheissung/ welcher von einem Meer biß zum andern regieren werde.            Daher sie auch die Saracener genennet werden solten/ als die Kinder Abrahams von der            Sarae nach der Verheissung. Moses zwar als ein grosser Prophet/ der sey zwar von GOtt            gesandt mit dem Gesetz/ vnnd wer deß Mosis Gesetz gehalten habe/ der sey selig            worden.</p>
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[241/0361] nembster Inhalt: Es sey ein Gott der Himmel vnnd Erden geschaffen habe/ der Mahomet sey ein grosser Prophet. Die jenigen/ so dem Mahomet beypflichten/ seyen der samt der Göttlichen Verheissung/ welcher von einem Meer biß zum andern regieren werde. Daher sie auch die Saracener genennet werden solten/ als die Kinder Abrahams von der Sarae nach der Verheissung. Moses zwar als ein grosser Prophet/ der sey zwar von GOtt gesandt mit dem Gesetz/ vnnd wer deß Mosis Gesetz gehalten habe/ der sey selig worden. Da aber das Gesetz Mosis durch der Menschen Boßheit geschwächt worden/ habe Gott den andern Propheten den Dauid gesandt mit den Psalmen vnd Gebet. Da aber das Volck auch vnter dem Dauid abgefallen/ vnd dasselbige Gesetz nicht geachtet/ sey der dritte Prophet / Jesus von Nazareth/ der Welt das Geuangelium/ vnnd Vergebung der Sünden anzukündigen von Gott gesandt worden. Da aber dasselbige auch in abgang gerahten/ da seye der vierdte Prophet Mahomet von GOTt mit dem Alcoran vnd mit dem Schwert gesandt worden/ daß wer das Gesetz im Alcoran nicht annemmen werde/ die Saracener demselbigen mit dem Schwerd verfolgen solten. Der weiter Inhalt seines Gesetzes ist: Mahomet solle das alte vnd newe Testament vergleichen/ vnnd alles mildern. Es sey ein einiger GOTt/ Mahomet sey nicht Gott / sondern ein Prophet. Die Juden haben vnrecht gethan/ daß sie Jesum getödtet haben/ die Christen thuen vnrecht/ daß sie Jesum für Gottes Sohn vnd für Gott halten/ er sey nur ein Mensch vnd Prophet GOTtes. Man solle die Beschneidung halten/ den sechsten Tag feyren / man solle deß tags mittagwerts fünff mal nider knien vnnd beten/ wie Mahomet gelehret hat/ also: Im Namen Gottes deß frommen vnnd barmhertzigen/ sey gelobet der HERR aller Welt/ der gdtige vnnd barmhertzige. Ein Herr deß tages deß Gerichts/ dir dienen wir / von dir warten wir hülff/ weise vns den rechten weg/ den du den Propheten gewiesen hast / nicht aber den andern weg/ von deßwegen du bift ge gen den bösen erzürnet worden. Amen. Man soll alles fleisch essen/ außgenommen schweinen/ vnd was verrecket/ man möge vier Weiber nemmen/ man solle keinen wein trincken/ sondern ander süß gemacht geträncke/ es sey künfftig ein Leben/ da man herlich essen/ trincken/ vnd in Wollüsten leben werde / sc. Deß ist Mahomets Gesetze. Dieser Mahomet ist nun also mit seinen Arabiern zu Mecha Anno 622. außgereyset die Welt zu gewinnen/ vnd von der Zeit an schreiben. Die Mahometaner jhre Jahrzeit Ahhigerae genannt/ von der ersten Reiß Mahomets.

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Zitationshilfe: Beatus, Georg: Amphitheatrvm Naturae, Schawplatz Menschlicher Herzlichkeit. Frankfurt, 1614, S. 241. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/beatus_amphitheatrum_1614/361>, abgerufen am 25.11.2024.