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Bacmeister, Lucas: Leichpredigt [...] Tessen Von Parsow. Rostock, 1614.

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Job. 14. Job spricht/ der Mensch vom Weibe geboren/ lebt kurtze zeit/
vnd ist voller vnruhe. Gehet auff wie eine Blume/ vnd fellet
abe/ fleucht wie ein schatten vnd bleibet nicht.
Ja alles Fleisch ist
Hew/ vnd alle seine güte wie eine Blume auff dem Felde/
wie
Esa. 40. Esaias schreibet. Wenn der Wind darüber gehet/ so ist sie nim-
mer da/ vnd jhre städte kennet man nicht/
wie David im 103.
Psal. 103. Psalm redet. Ja unser Leben ist wie ein dampff/ der eine kleine
Jac. 4. zeit wehret/ darnach aber verschwindet
: stehet geschrieben Jacobi
am 4. Capittel. Daher singen wir/ Mitten wir im Leben sein
1. Cor. 15. mit dem Todt vmbfangen: vnd Paulus sagt in der Ersten Epi-
stel an die Corinther am 15. Capittel/ Wir stehen alle Stunde
in gefahr/ ja sterben Täglich.

Darumb wir denn zum dritten hierauß zu lernen vnd anzu-
mercken haben/ wie hoch nötig es einem jeden sey/ bey guten ge-
sunden Tagen also zu leben/ daß man auch in allen zufälligen
Nöthen geschickt vnd bereit zur seligen hinfarth möge erfunden
werden. Denn es heist/ Mors certa est der Todt ist gewiß/ sinte-
Syr. 14.mahl es der alte Bundt ist/ du must sterben/ Hora autem mortis
incerta:
Aber die stunde deß Todtes ist vngewiß vnd vns ver-
borgen.
Darumb solten wir billich zu jeder Zeit vnd Stunde
auffwarten vnd gefast sein: Wie denn auch der Sohn GOttes
Matth. 13. vnser Heilandt/ vns dazu ermahnet/ da er spricht: Gehet zu/
wachet/ vnd betet/ denn jhr wisset nicht/ wenn es zeit ist:
Wie aber
Eccles. 11. der Baum felt/ so ligt er/
sagt Salomon in seinem Prediger
Buch am 11. Capittel. Demnach

Quod fecisse voles in tempore quo morieris,
Hoc itidem facies, quo corpore sanus haberis.

Wie du es gern hettest zur letzten stundt/
So mache es weil du noch bist gesundt.

Vnd diß wolle jhm ein jglicher Mensch/ Arm oder Reich/
Jung oder Alt/ lassen gesagt sein. Denn der Todt niemandts
schonet.


Einem

Job. 14. Job ſpricht/ der Menſch vom Weibe geboren/ lebt kurtze zeit/
vnd iſt voller vnruhe. Gehet auff wie eine Blume/ vnd fellet
abe/ fleucht wie ein ſchatten vnd bleibet nicht.
Ja alles Fleiſch iſt
Hew/ vnd alle ſeine guͤte wie eine Blume auff dem Felde/
wie
Eſa. 40. Eſaias ſchreibet. Wenn der Wind daruͤber gehet/ ſo iſt ſie nim-
mer da/ vnd jhre ſtaͤdte kennet man nicht/
wie David im 103.
Pſal. 103. Pſalm redet. Ja unſer Leben iſt wie ein dampff/ der eine kleine
Jac. 4. zeit wehret/ darnach aber verſchwindet
: ſtehet geſchrieben Jacobi
am 4. Capittel. Daher ſingen wir/ Mitten wir im Leben ſein
1. Cor. 15. mit dem Todt vmbfangen: vnd Paulus ſagt in der Erſten Epi-
ſtel an die Corinther am 15. Capittel/ Wir ſtehen alle Stunde
in gefahr/ ja ſterben Taͤglich.

Darumb wir denn zum dritten hierauß zu lernen vnd anzu-
mercken haben/ wie hoch noͤtig es einem jeden ſey/ bey guten ge-
ſunden Tagen alſo zu leben/ daß man auch in allen zufaͤlligen
Noͤthen geſchickt vnd bereit zur ſeligen hinfarth moͤge erfunden
werden. Denn es heiſt/ Mors certa eſt der Todt iſt gewiß/ ſinte-
Syr. 14.mahl es der alte Bundt iſt/ du muſt ſterben/ Hora autem mortis
incerta:
Aber die ſtunde deß Todtes iſt vngewiß vnd vns ver-
borgen.
Darumb ſolten wir billich zu jeder Zeit vnd Stunde
auffwarten vnd gefaſt ſein: Wie denn auch der Sohn GOttes
Matth. 13. vnſer Heilandt/ vns dazu ermahnet/ da er ſpricht: Gehet zu/
wachet/ vnd betet/ denn jhr wiſſet nicht/ wenn es zeit iſt:
Wie aber
Eccleſ. 11. der Baum felt/ ſo ligt er/
ſagt Salomon in ſeinem Prediger
Buch am 11. Capittel. Demnach

Quod feciſſe voles in tempore quo morieris,
Hoc itidem facies, quo corpore ſanus haberis.

Wie du es gern hetteſt zur letzten ſtundt/
So mache es weil du noch biſt geſundt.

Vnd diß wolle jhm ein jglicher Menſch/ Arm oder Reich/
Jung oder Alt/ laſſen geſagt ſein. Denn der Todt niemandts
ſchonet.


Einem
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[0012] Job ſpricht/ der Menſch vom Weibe geboren/ lebt kurtze zeit/ vnd iſt voller vnruhe. Gehet auff wie eine Blume/ vnd fellet abe/ fleucht wie ein ſchatten vnd bleibet nicht. Ja alles Fleiſch iſt Hew/ vnd alle ſeine guͤte wie eine Blume auff dem Felde/ wie Eſaias ſchreibet. Wenn der Wind daruͤber gehet/ ſo iſt ſie nim- mer da/ vnd jhre ſtaͤdte kennet man nicht/ wie David im 103. Pſalm redet. Ja unſer Leben iſt wie ein dampff/ der eine kleine zeit wehret/ darnach aber verſchwindet : ſtehet geſchrieben Jacobi am 4. Capittel. Daher ſingen wir/ Mitten wir im Leben ſein mit dem Todt vmbfangen: vnd Paulus ſagt in der Erſten Epi- ſtel an die Corinther am 15. Capittel/ Wir ſtehen alle Stunde in gefahr/ ja ſterben Taͤglich. Job. 14. Darumb wir denn zum dritten hierauß zu lernen vnd anzu- mercken haben/ wie hoch noͤtig es einem jeden ſey/ bey guten ge- ſunden Tagen alſo zu leben/ daß man auch in allen zufaͤlligen Noͤthen geſchickt vnd bereit zur ſeligen hinfarth moͤge erfunden werden. Denn es heiſt/ Mors certa eſt der Todt iſt gewiß/ ſinte- mahl es der alte Bundt iſt/ du muſt ſterben/ Hora autem mortis incerta: Aber die ſtunde deß Todtes iſt vngewiß vnd vns ver- borgen. Darumb ſolten wir billich zu jeder Zeit vnd Stunde auffwarten vnd gefaſt ſein: Wie denn auch der Sohn GOttes vnſer Heilandt/ vns dazu ermahnet/ da er ſpricht: Gehet zu/ wachet/ vnd betet/ denn jhr wiſſet nicht/ wenn es zeit iſt: Wie aber der Baum felt/ ſo ligt er/ ſagt Salomon in ſeinem Prediger Buch am 11. Capittel. Demnach Syr. 14. Quod feciſſe voles in tempore quo morieris, Hoc itidem facies, quo corpore ſanus haberis. Wie du es gern hetteſt zur letzten ſtundt/ So mache es weil du noch biſt geſundt. Vnd diß wolle jhm ein jglicher Menſch/ Arm oder Reich/ Jung oder Alt/ laſſen geſagt ſein. Denn der Todt niemandts ſchonet. Einem

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Zitationshilfe: Bacmeister, Lucas: Leichpredigt [...] Tessen Von Parsow. Rostock, 1614, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/bacmeister_predigt_1614/12>, abgerufen am 22.11.2024.