Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 4. Magdeburg, 1610.Vom ersten Tagewerck Gottes millima Deo. Darumb nennet erLucem imaginem bonitatis. Dei. vnd sagt. Lux superintelligibilis sey in Gott. Lux intelligibilis in En- geln vnd Menschen/ Lux visibilis in der Sonnen. Liecht werden die Crea- turen er- kennet. Vnd weil Gott das Liecht zu dem Dauon sagt S. Dionysius: Gleich Welt/
Vom erſten Tagewerck Gottes millima Deo. Darumb nennet erLucem imaginem bonitatis. Dei. vnd ſagt. Lux ſuperintelligibilis ſey in Gott. Lux intelligibilis in En- geln vnd Menſchen/ Lux viſibilis in der Sonnen. Liecht werden die Crea- turen er- kennet. Vnd weil Gott das Liecht zu dem Dauon ſagt S. Dionyſius: Gleich Welt/
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Vom erſten Tagewerck Gottes
millima Deo. Darumb nennet er
Lucem imaginem bonitatis. Dei.
vnd ſagt. Lux ſuperintelligibilis ſey
in Gott. Lux intelligibilis in En-
geln vnd Menſchen/ Lux viſibilis in
der Sonnen.
Vnd weil Gott das Liecht zu dem
Ende geſchaffen/ das dardurch alle
Creaturen in jhrer eigenen euſſerlichen
Form/ Geſtalt/ Zierligkeit vnnd Lieb-
ligkeit erkant/ vnd vnterſchieden wer-
den: So iſt daraus zuſchlieſſen/ daß
ein ander verborgenes Liecht ſeyn muͤſ-
ſe/ dardurch alle innerliche Form vnnd
Geſtalt aller Creaturen erkant wer-
den. Fuͤr welchem Liecht ſich nichts
verbergen kan/ es ſey ſo heimlich als
es wolle. Vnnd daſſelbige iſt die ewige
Weißheit Gottes/ welche nach rechter
Art des natuͤrlichen erſchaffenen
Liechts genant wird Candor æternæ
lucis.
Sap. 7.
Dauon ſagt S. Dionyſius: Gleich
wie das geſchaffene Liecht ďſichtbaren
Welt/
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