Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 2. Magdeburg, 1610.das Gott vnser Gebet gewiß erhöre. derhalben vns bedüncket/ wir werden niterhöret/ das kömpt daher: 1. Daß vns Gott nicht allezeit erhöret nach vnserm willen/ sondern nach vnserer Seligkeit. 2. daß jhm Gott hat vorbehalten/ ob ErWie Gott das Gebet allezeit er- höre. vns das jenige/ darumb wir bitten/ will geben an vnserm Leibe/ oder an vnserer Seele. Wann wir nun vmb ein zeitlich Gut bitten/ GOtt der Herr aber er- kent/ daß es vns nicht nützlich vnnd selig- lich ist/ so gibt Ers vns nicht am Leibe vnnd zeitlichen Gütern/ sondern an der Seele vnd Geistlichen Gütern. Vnnd bekommen also gleichwol das/ was wir bitten/ geistlich an der Seele/ Ja mehr dann wir bitten. Dann so viel die Seele edler vnd besser ist dann der Leib/ vnnd die geistlichen Güter dann die irrdischen/ so viel besser ists auch/ wann vns Gott das jenige/ was wir eusserlich vnd leiblich bit- ten/ an der Seele vnd geistlichen Gütern zu legt. GOtt erfüllet vnser Gebet an dem/ daran am meisten gelegen/ nemlich/ an der Seele. Ist doch am Leibe nit das meiste
das Gott vnſer Gebet gewiß erhoͤre. derhalben vns beduͤncket/ wir werden niterhoͤret/ das koͤmpt daher: 1. Daß vns Gott nicht allezeit erhoͤret nach vnſerm willen/ ſondern nach vnſerer Seligkeit. 2. daß jhm Gott hat vorbehalten/ ob ErWie Gott das Gebet allezeit er- hoͤre. vns das jenige/ darumb wir bitten/ will geben an vnſerm Leibe/ oder an vnſerer Seele. Wann wir nun vmb ein zeitlich Gut bitten/ GOtt der Herr aber er- kent/ daß es vns nicht nuͤtzlich vnnd ſelig- lich iſt/ ſo gibt Ers vns nicht am Leibe vnnd zeitlichen Guͤtern/ ſondern an der Seele vnd Geiſtlichen Guͤtern. Vnnd bekommen alſo gleichwol das/ was wir bitten/ geiſtlich an der Seele/ Ja mehr dann wir bitten. Dann ſo viel die Seele edler vnd beſſer iſt dann der Leib/ vnnd die geiſtlichen Guͤter dann die irꝛdiſchen/ ſo viel beſſer iſts auch/ wann vns Gott das jenige/ was wir euſſerlich vnd leiblich bit- ten/ an der Seele vnd geiſtlichen Guͤtern zu legt. GOtt erfuͤllet vnſer Gebet an dem/ daran am meiſten gelegen/ nemlich/ an der Seele. Iſt doch am Leibe nit das meiſte
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das Gott vnſer Gebet gewiß erhoͤre.
derhalben vns beduͤncket/ wir werden nit
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Gott nicht allezeit erhoͤret nach vnſerm
willen/ ſondern nach vnſerer Seligkeit.
2. daß jhm Gott hat vorbehalten/ ob Er
vns das jenige/ darumb wir bitten/ will
geben an vnſerm Leibe/ oder an vnſerer
Seele. Wann wir nun vmb ein zeitlich
Gut bitten/ GOtt der Herr aber er-
kent/ daß es vns nicht nuͤtzlich vnnd ſelig-
lich iſt/ ſo gibt Ers vns nicht am Leibe
vnnd zeitlichen Guͤtern/ ſondern an der
Seele vnd Geiſtlichen Guͤtern. Vnnd
bekommen alſo gleichwol das/ was wir
bitten/ geiſtlich an der Seele/ Ja mehr
dann wir bitten. Dann ſo viel die Seele
edler vnd beſſer iſt dann der Leib/ vnnd die
geiſtlichen Guͤter dann die irꝛdiſchen/ ſo
viel beſſer iſts auch/ wann vns Gott das
jenige/ was wir euſſerlich vnd leiblich bit-
ten/ an der Seele vnd geiſtlichen Guͤtern
zu legt. GOtt erfuͤllet vnſer Gebet an
dem/ daran am meiſten gelegen/ nemlich/
an der Seele. Iſt doch am Leibe nit das
meiſte
Wie Gott
das Gebet
allezeit er-
hoͤre.
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Zitationshilfe: | Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 2. Magdeburg, 1610, S. 443. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum02_1610/467>, abgerufen am 23.07.2024. |