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Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 2. Magdeburg, 1610.

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das Gott vnser Gebet gewiß erhöre.
derhalben vns bedüncket/ wir werden nit
erhöret/ das kömpt daher: 1. Daß vns
Gott nicht allezeit erhöret nach vnserm
willen/ sondern nach vnserer Seligkeit.
2. daß jhm Gott hat vorbehalten/ ob ErWie Gott
das Gebet
allezeit er-
höre.

vns das jenige/ darumb wir bitten/ will
geben an vnserm Leibe/ oder an vnserer
Seele. Wann wir nun vmb ein zeitlich
Gut bitten/ GOtt der Herr aber er-
kent/ daß es vns nicht nützlich vnnd selig-
lich ist/ so gibt Ers vns nicht am Leibe
vnnd zeitlichen Gütern/ sondern an der
Seele vnd Geistlichen Gütern. Vnnd
bekommen also gleichwol das/ was wir
bitten/ geistlich an der Seele/ Ja mehr
dann wir bitten. Dann so viel die Seele
edler vnd besser ist dann der Leib/ vnnd die
geistlichen Güter dann die irrdischen/ so
viel besser ists auch/ wann vns Gott das
jenige/ was wir eusserlich vnd leiblich bit-
ten/ an der Seele vnd geistlichen Gütern
zu legt. GOtt erfüllet vnser Gebet an
dem/ daran am meisten gelegen/ nemlich/
an der Seele. Ist doch am Leibe nit das

meiste

das Gott vnſer Gebet gewiß erhoͤre.
derhalben vns beduͤncket/ wir werden nit
erhoͤret/ das koͤmpt daher: 1. Daß vns
Gott nicht allezeit erhoͤret nach vnſerm
willen/ ſondern nach vnſerer Seligkeit.
2. daß jhm Gott hat vorbehalten/ ob ErWie Gott
das Gebet
allezeit er-
hoͤre.

vns das jenige/ darumb wir bitten/ will
geben an vnſerm Leibe/ oder an vnſerer
Seele. Wann wir nun vmb ein zeitlich
Gut bitten/ GOtt der Herr aber er-
kent/ daß es vns nicht nuͤtzlich vnnd ſelig-
lich iſt/ ſo gibt Ers vns nicht am Leibe
vnnd zeitlichen Guͤtern/ ſondern an der
Seele vnd Geiſtlichen Guͤtern. Vnnd
bekommen alſo gleichwol das/ was wir
bitten/ geiſtlich an der Seele/ Ja mehr
dann wir bitten. Dann ſo viel die Seele
edler vnd beſſer iſt dann der Leib/ vnnd die
geiſtlichen Guͤter dann die irꝛdiſchen/ ſo
viel beſſer iſts auch/ wann vns Gott das
jenige/ was wir euſſerlich vnd leiblich bit-
ten/ an der Seele vnd geiſtlichen Guͤtern
zu legt. GOtt erfuͤllet vnſer Gebet an
dem/ daran am meiſten gelegen/ nemlich/
an der Seele. Iſt doch am Leibe nit das

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[443/0467] das Gott vnſer Gebet gewiß erhoͤre. derhalben vns beduͤncket/ wir werden nit erhoͤret/ das koͤmpt daher: 1. Daß vns Gott nicht allezeit erhoͤret nach vnſerm willen/ ſondern nach vnſerer Seligkeit. 2. daß jhm Gott hat vorbehalten/ ob Er vns das jenige/ darumb wir bitten/ will geben an vnſerm Leibe/ oder an vnſerer Seele. Wann wir nun vmb ein zeitlich Gut bitten/ GOtt der Herr aber er- kent/ daß es vns nicht nuͤtzlich vnnd ſelig- lich iſt/ ſo gibt Ers vns nicht am Leibe vnnd zeitlichen Guͤtern/ ſondern an der Seele vnd Geiſtlichen Guͤtern. Vnnd bekommen alſo gleichwol das/ was wir bitten/ geiſtlich an der Seele/ Ja mehr dann wir bitten. Dann ſo viel die Seele edler vnd beſſer iſt dann der Leib/ vnnd die geiſtlichen Guͤter dann die irꝛdiſchen/ ſo viel beſſer iſts auch/ wann vns Gott das jenige/ was wir euſſerlich vnd leiblich bit- ten/ an der Seele vnd geiſtlichen Guͤtern zu legt. GOtt erfuͤllet vnſer Gebet an dem/ daran am meiſten gelegen/ nemlich/ an der Seele. Iſt doch am Leibe nit das meiſte Wie Gott das Gebet allezeit er- hoͤre.

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Zitationshilfe: Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 2. Magdeburg, 1610, S. 443. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum02_1610/467>, abgerufen am 22.11.2024.