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Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 2. Magdeburg, 1610.

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sollen in Demut geschehen.
sten wesen zu dem/ das nichts ist: Dar-Wer nicht
alles in
Demut
thut der
raubet
Gott sei-
ne Ehre.

nach einen Gottes raub/ in dem er jhm
zueignet die Ehre/ die Gott allein gebüh-
ret/ das nemlich alles/ was gut ist vnnd
heisset/ Gottes allein ist/ vnnd nicht des
Menschen. Dann GOtt der Herr
spricht: Ich will meine Ehre keinem an-Esa. 42.
dern geben/ noch meinen Ruhm den Gö-
tzen. Das meinet er also/ daß Ehre vnnd
Ruhm niemand gebüre dann Gott allein.

Wer jhm nun etwas zuschreibet/
daß er viel wisse/ vermüge/ vnnd thun
könne/ oder gethan habe/ der eignet jhm
selbst Ruhm vnd Ehre zu/ die doch alleinEigne Eh
re ist Ab-
götterey.

Gottes ist/ vnd also machet der Mensch
auß jhm selbst einen Götzen. Derwegen
ist eigene Ehre/ eigene Liebe/ eigner Ruhm
die allergrewlichste Abgötterey/ vnd da-
her will auch der Teuffel angebetet
seyn.

Einen solchen Teuffel/ der von je-
derman will angebetet seyn/ hat ein jeder
Hoffertiger/ Ehrsüchtiger im Hertzen.
Siehe zu/ daß du diß Idolum diesen

Abgott

ſollen in Demut geſchehen.
ſten weſen zu dem/ das nichts iſt: Dar-Wer nicht
alles in
Demut
thut der
raubet
Gott ſei-
ne Ehre.

nach einen Gottes raub/ in dem er jhm
zueignet die Ehre/ die Gott allein gebuͤh-
ret/ das nemlich alles/ was gut iſt vnnd
heiſſet/ Gottes allein iſt/ vnnd nicht des
Menſchen. Dann GOtt der Herr
ſpricht: Ich will meine Ehre keinem an-Eſa. 42.
dern geben/ noch meinen Ruhm den Goͤ-
tzen. Das meinet er alſo/ daß Ehre vnnd
Ruhm niemand gebuͤre dañ Gott allein.

Wer jhm nun etwas zuſchreibet/
daß er viel wiſſe/ vermuͤge/ vnnd thun
koͤnne/ oder gethan habe/ der eignet jhm
ſelbſt Ruhm vnd Ehre zu/ die doch alleinEigne Eh
re iſt Ab-
goͤtterey.

Gottes iſt/ vnd alſo machet der Menſch
auß jhm ſelbſt einen Goͤtzen. Derwegen
iſt eigene Ehre/ eigene Liebe/ eigner Ruhm
die allergrewlichſte Abgoͤtterey/ vnd da-
her will auch der Teuffel angebetet
ſeyn.

Einen ſolchen Teuffel/ der von je-
derman will angebetet ſeyn/ hat ein jeder
Hoffertiger/ Ehrſuͤchtiger im Hertzen.
Siehe zu/ daß du diß Idolum dieſen

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[253/0277] ſollen in Demut geſchehen. ſten weſen zu dem/ das nichts iſt: Dar- nach einen Gottes raub/ in dem er jhm zueignet die Ehre/ die Gott allein gebuͤh- ret/ das nemlich alles/ was gut iſt vnnd heiſſet/ Gottes allein iſt/ vnnd nicht des Menſchen. Dann GOtt der Herr ſpricht: Ich will meine Ehre keinem an- dern geben/ noch meinen Ruhm den Goͤ- tzen. Das meinet er alſo/ daß Ehre vnnd Ruhm niemand gebuͤre dañ Gott allein. Wer nicht alles in Demut thut der raubet Gott ſei- ne Ehre. Eſa. 42. Wer jhm nun etwas zuſchreibet/ daß er viel wiſſe/ vermuͤge/ vnnd thun koͤnne/ oder gethan habe/ der eignet jhm ſelbſt Ruhm vnd Ehre zu/ die doch allein Gottes iſt/ vnd alſo machet der Menſch auß jhm ſelbſt einen Goͤtzen. Derwegen iſt eigene Ehre/ eigene Liebe/ eigner Ruhm die allergrewlichſte Abgoͤtterey/ vnd da- her will auch der Teuffel angebetet ſeyn. Eigne Eh re iſt Ab- goͤtterey. Einen ſolchen Teuffel/ der von je- derman will angebetet ſeyn/ hat ein jeder Hoffertiger/ Ehrſuͤchtiger im Hertzen. Siehe zu/ daß du diß Idolum dieſen Abgott

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Zitationshilfe: Arndt, Johann: Vom wahren Christenthumb. Bd. 2. Magdeburg, 1610, S. 253. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum02_1610/277>, abgerufen am 24.11.2024.