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Arndt, Johann: Von wahrem Christenthumb. Bd. 1. Magdeburg, 1610.

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Vom Fall Adams.
reden vnnd außzugründen. Lerne dichErbsünde
nit außzu-
reden.

selbst erkennen/ was du durch den Fall
Adae worden bist: Aus Gottes Bilde
des Sathans Bild/ in welchem alle
Vnarten/ Eigenschafften/ vnd Boß-
heiten des Sathans begriffen seyn.
Gleich wie in Gottes Bilde alle Arten/
Eigenschafften vnd Tugenden Gottes
begriffen waren/ vnd gleich wie für dem
Fall der Mensch trug das Bilde desHimlisch
vnnd Irr-
disch Bild

Himlischen/ das ist/ er war gantz him-
lisch/ geistlich/ göttlich/ vnd engelisch:
so tregt er nun nach dem Fall das Bilde
des jrrdischen/ das ist/ er ist inwendig
gantz Irrdisch/ Fleischlich vnnd Be-
stialisch worden.

Denn sihe/ ist dein Zorn vnd Grim-
migkeit nit Löwen Art? Ist dein NeidThieri-
sche Men-
schen.

vnd vnersetlicher Geitz nicht Hundes
vnd Wolffes Art? Ist deine Vnreinig-
keit/ Vnmessigkeit nicht säwische Art?
Ja du wirst in dir selbst finden eine
gantze Welt voller böser Thier/ auch in
dem kleinen Glied deiner Zungen al-
lein/ wie S. Jacobus sagt/ einen gantzen

Pful

Vom Fall Adams.
reden vnnd außzugruͤnden. Lerne dichErbſuͤnde
nit außzu-
reden.

ſelbſt erkennen/ was du durch den Fall
Adæ worden biſt: Aus Gottes Bilde
des Sathans Bild/ in welchem alle
Vnarten/ Eigenſchafften/ vnd Boß-
heiten des Sathans begriffen ſeyn.
Gleich wie in Gottes Bilde alle Artẽ/
Eigenſchafften vnd Tugenden Gottes
begriffen waren/ vñ gleich wie fuͤr dem
Fall der Menſch trug das Bilde desHimliſch
vnnd Irr-
diſch Bild

Himliſchen/ das iſt/ er war gantz him-
liſch/ geiſtlich/ goͤttlich/ vnd engeliſch:
ſo tregt er nun nach dem Fall das Bilde
des jrrdiſchen/ das iſt/ er iſt inwendig
gantz Irrdiſch/ Fleiſchlich vnnd Be-
ſtialiſch worden.

Denn ſihe/ iſt dein Zorn vnd Grim-
migkeit nit Loͤwen Art? Iſt dein NeidThieri-
ſche Men-
ſchen.

vnd vnerſetlicher Geitz nicht Hundes
vnd Wolffes Art? Iſt deine Vnreinig-
keit/ Vnmeſſigkeit nicht ſaͤwiſche Art?
Ja du wirſt in dir ſelbſt finden eine
gantze Welt voller boͤſer Thier/ auch in
dem kleinen Glied deiner Zungen al-
lein/ wie S. Jacobus ſagt/ einẽ gantzen

Pful
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[19/0051] Vom Fall Adams. reden vnnd außzugruͤnden. Lerne dich ſelbſt erkennen/ was du durch den Fall Adæ worden biſt: Aus Gottes Bilde des Sathans Bild/ in welchem alle Vnarten/ Eigenſchafften/ vnd Boß- heiten des Sathans begriffen ſeyn. Gleich wie in Gottes Bilde alle Artẽ/ Eigenſchafften vnd Tugenden Gottes begriffen waren/ vñ gleich wie fuͤr dem Fall der Menſch trug das Bilde des Himliſchen/ das iſt/ er war gantz him- liſch/ geiſtlich/ goͤttlich/ vnd engeliſch: ſo tregt er nun nach dem Fall das Bilde des jrrdiſchen/ das iſt/ er iſt inwendig gantz Irrdiſch/ Fleiſchlich vnnd Be- ſtialiſch worden. Erbſuͤnde nit außzu- reden. Himliſch vnnd Irr- diſch Bild Denn ſihe/ iſt dein Zorn vnd Grim- migkeit nit Loͤwen Art? Iſt dein Neid vnd vnerſetlicher Geitz nicht Hundes vnd Wolffes Art? Iſt deine Vnreinig- keit/ Vnmeſſigkeit nicht ſaͤwiſche Art? Ja du wirſt in dir ſelbſt finden eine gantze Welt voller boͤſer Thier/ auch in dem kleinen Glied deiner Zungen al- lein/ wie S. Jacobus ſagt/ einẽ gantzen Pful Thieri- ſche Men- ſchen.

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Zitationshilfe: Arndt, Johann: Von wahrem Christenthumb. Bd. 1. Magdeburg, 1610, S. 19. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum01_1610/51>, abgerufen am 24.11.2024.