Arndt, Johann: Von wahrem Christenthumb. Bd. 1. Magdeburg, 1610.Vom Fall Adams. lassen/ sondern Gott selbst seyn/ daward ein Feind Gottes/ vnd wenns müg- lich gewest/ hette er Gott vertilget. Wie könte nun eine greulichere vnd Daher die Schrifft alle die/ so in ei- ternge-
Vom Fall Adams. laſſen/ ſondern Gott ſelbſt ſeyn/ daward ein Feind Gottes/ vñ weñs muͤg- lich geweſt/ hette er Gott vertilget. Wie koͤnte nun eine greulichere vnd Daher die Schrifft alle die/ ſo in ei- ternge-
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Vom Fall Adams.
laſſen/ ſondern Gott ſelbſt ſeyn/ da
ward ein Feind Gottes/ vñ weñs muͤg-
lich geweſt/ hette er Gott vertilget.
Wie koͤnte nun eine greulichere vnd
abſchewlichere/ Suͤnde ſeyn? Daraus
dieſer Grewel erfolget/ Erſtlich/ dz der
Menſch dem Sathan gleich worden in
ſeinem Hertzen/ denn ſie haben beyde
gleiche Suͤnde begangen. Vnd iſt dem-
nach der Menſch auß Gottes Bilde
des Sathans Bilde/ vnd ſeyn Werck-
zeug worden/ fehig aller Bosheit des
Sathans darnach iſt der Menſch aus
einem goͤttlichen/ geiſtlichen/ himliſchẽ
Bilde gar jrrdiſch/ fleiſchlich/ viehiſch/
vnnd thieriſch worden. Denn erſtlich/
damitd Sathan ſein teuffeliſch Bild-
nis im Menſchen pflantzete/ ſo hat er
durch ſeine liſtige/ gifftige/ verfuͤhriſche
Wort vnd Betrug/ ſeinen Schlangẽ-
ſamen in den Menſchen geſeet/ welcher
heiſt eigene Ehre/ eigene Liebe/ eigener
Wille/ vnd Gott ſelbſt ſeyn.
Gleiche
Suͤnde
Adams
vnd des
Sathans.
Bilde des
Sathans.
Daher die Schrifft alle die/ ſo in ei-
gener Liebe erſoffen ſeyn/ nennet Ot-
ternge-
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Zitationshilfe: | Arndt, Johann: Von wahrem Christenthumb. Bd. 1. Magdeburg, 1610, S. 14. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum01_1610/46>, abgerufen am 03.07.2024. |