Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Arndt, Johann: Von wahrem Christenthumb. Bd. 1. Magdeburg, 1610.

Bild:
<< vorherige Seite

in Menschen.
vnd sich in jhm sehen lest. So gar solt
der Mensch Gott ergeben vnd gelassen
seyn welches ist ein bloß lauter LeidenGott soll
alles im
Menschen
seyn.

des göttlichen willens/ das man Gott
alles in jhm lest wircken/ vnd seinem ei-
genen Willen absagt. Vnd das heist
Gott gantz gelassen seyn. Nemlich/
wenn der Mensch ein bloß lauter/ rei-
nes/ heiliges Werckzeug Gottes/ vnd
seines heiligen Willns ist/ vnnd aller
Göttlichen Wercke/ Also/ daß der
Mensch seinen eigenen Willen nicht
thue/ sondern seyn Wille solte Gottes
Wille seyn/ daß der Mensch keine eige-
ne Liebe habe/ Gott solle seine Liebe
seyn/ keine eigene Ehre/ Gott solle seine
Ehre sein/ er solte keinen eigenen Reich-
thumb haben/ Gott solte sein Besitz
vnd Reichthumb seyn ohn alle Crea-
tur vnd Weltlieb. Also solte nichts
in jhm seyn/ leben vnnd wircken/ denn
GOtt lauter allein/ vnnd das ist die
höchste Vnschuld/ Reinigkeit vnnd
Heiligkeit des Menschen. Denn
dieses ist je die höchste Vnschuld/

Wenn
Erster Theil C

in Menſchen.
vnd ſich in jhm ſehen leſt. So gar ſolt
der Menſch Gott ergeben vnd gelaſſen
ſeyn welches iſt ein bloß lauter LeidenGott ſoll
alles im
Menſchen
ſeyn.

des goͤttlichen willens/ das man Gott
alles in jhm leſt wircken/ vnd ſeinem ei-
genen Willen abſagt. Vnd das heiſt
Gott gantz gelaſſen ſeyn. Nemlich/
wenn der Menſch ein bloß lauter/ rei-
nes/ heiliges Werckzeug Gottes/ vnd
ſeines heiligen Willns iſt/ vnnd aller
Goͤttlichen Wercke/ Alſo/ daß der
Menſch ſeinen eigenen Willen nicht
thue/ ſondern ſeyn Wille ſolte Gottes
Wille ſeyn/ daß der Menſch keine eige-
ne Liebe habe/ Gott ſolle ſeine Liebe
ſeyn/ keine eigene Ehre/ Gott ſolle ſeine
Ehre ſein/ er ſolte keinẽ eigenen Reich-
thumb haben/ Gott ſolte ſein Beſitz
vnd Reichthumb ſeyn ohn alle Crea-
tur vnd Weltlieb. Alſo ſolte nichts
in jhm ſeyn/ leben vnnd wircken/ denn
GOtt lauter allein/ vnnd das iſt die
hoͤchſte Vnſchuld/ Reinigkeit vnnd
Heiligkeit des Menſchen. Denn
dieſes iſt je die hoͤchſte Vnſchuld/

Wenn
Erſter Theil C
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0039" n="7"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#b">in Men&#x017F;chen.</hi></fw><lb/>
vnd &#x017F;ich in jhm &#x017F;ehen le&#x017F;t. So gar &#x017F;olt<lb/>
der Men&#x017F;ch Gott ergeben vnd gela&#x017F;&#x017F;en<lb/>
&#x017F;eyn welches i&#x017F;t ein bloß lauter Leiden<note place="right">Gott &#x017F;oll<lb/>
alles im<lb/>
Men&#x017F;chen<lb/>
&#x017F;eyn.</note><lb/>
des go&#x0364;ttlichen willens/ das man Gott<lb/>
alles in jhm le&#x017F;t wircken/ vnd &#x017F;einem ei-<lb/>
genen Willen ab&#x017F;agt. Vnd das hei&#x017F;t<lb/>
Gott gantz gela&#x017F;&#x017F;en &#x017F;eyn. Nemlich/<lb/>
wenn der Men&#x017F;ch ein bloß lauter/ rei-<lb/>
nes/ heiliges Werckzeug Gottes/ vnd<lb/>
&#x017F;eines heiligen Willns i&#x017F;t/ vnnd aller<lb/>
Go&#x0364;ttlichen Wercke/ Al&#x017F;o/ daß der<lb/>
Men&#x017F;ch &#x017F;einen eigenen Willen nicht<lb/>
thue/ &#x017F;ondern &#x017F;eyn Wille &#x017F;olte Gottes<lb/>
Wille &#x017F;eyn/ daß der Men&#x017F;ch keine eige-<lb/>
ne Liebe habe/ Gott &#x017F;olle &#x017F;eine Liebe<lb/>
&#x017F;eyn/ keine eigene Ehre/ Gott &#x017F;olle &#x017F;eine<lb/>
Ehre &#x017F;ein/ er &#x017F;olte keine&#x0303; eigenen Reich-<lb/>
thumb haben/ Gott &#x017F;olte &#x017F;ein Be&#x017F;itz<lb/>
vnd Reichthumb &#x017F;eyn ohn alle Crea-<lb/>
tur vnd Weltlieb. Al&#x017F;o &#x017F;olte nichts<lb/>
in jhm &#x017F;eyn/ leben vnnd wircken/ denn<lb/>
GOtt lauter allein/ vnnd das i&#x017F;t die<lb/>
ho&#x0364;ch&#x017F;te Vn&#x017F;chuld/ Reinigkeit vnnd<lb/>
Heiligkeit des Men&#x017F;chen. Denn<lb/>
die&#x017F;es i&#x017F;t je die ho&#x0364;ch&#x017F;te Vn&#x017F;chuld/<lb/>
<fw place="bottom" type="sig"><hi rendition="#fr">Er&#x017F;ter Theil C</hi></fw><fw place="bottom" type="catch"><hi rendition="#fr">Wenn</hi></fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[7/0039] in Menſchen. vnd ſich in jhm ſehen leſt. So gar ſolt der Menſch Gott ergeben vnd gelaſſen ſeyn welches iſt ein bloß lauter Leiden des goͤttlichen willens/ das man Gott alles in jhm leſt wircken/ vnd ſeinem ei- genen Willen abſagt. Vnd das heiſt Gott gantz gelaſſen ſeyn. Nemlich/ wenn der Menſch ein bloß lauter/ rei- nes/ heiliges Werckzeug Gottes/ vnd ſeines heiligen Willns iſt/ vnnd aller Goͤttlichen Wercke/ Alſo/ daß der Menſch ſeinen eigenen Willen nicht thue/ ſondern ſeyn Wille ſolte Gottes Wille ſeyn/ daß der Menſch keine eige- ne Liebe habe/ Gott ſolle ſeine Liebe ſeyn/ keine eigene Ehre/ Gott ſolle ſeine Ehre ſein/ er ſolte keinẽ eigenen Reich- thumb haben/ Gott ſolte ſein Beſitz vnd Reichthumb ſeyn ohn alle Crea- tur vnd Weltlieb. Alſo ſolte nichts in jhm ſeyn/ leben vnnd wircken/ denn GOtt lauter allein/ vnnd das iſt die hoͤchſte Vnſchuld/ Reinigkeit vnnd Heiligkeit des Menſchen. Denn dieſes iſt je die hoͤchſte Vnſchuld/ Wenn Gott ſoll alles im Menſchen ſeyn. Erſter Theil C

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Die "Urausgabe" des ersten Teils von Johann Arndt… [mehr]

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum01_1610
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum01_1610/39
Zitationshilfe: Arndt, Johann: Von wahrem Christenthumb. Bd. 1. Magdeburg, 1610, S. 7. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/arndt_christentum01_1610/39>, abgerufen am 24.11.2024.