Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.Der Landtstörtzer. daß er/ nach dem er sehr müd vnd ohnmäch-tig worden/ seiner Seelen halben bate/ daß er sterben möchte. Eben dises widerfehrt bißweiln den Pilgramen diser Welt/ daß sie sich durchs starcke vnnd lange gehen er- hitzen/ abarbeiten vnd abfasten/ daß sie dar- durch die andacht vnnd jnnbrünstigkeit deß eyfers verlieren/ derwegen soll man den Leib dermassen mit der Speiß tractiren vnnd er- quicken/ damit nicht letztlichen der Todt drauß erfolge: vnnd dermassen soll man sich vben in Geistlichen dingen/ daß die Leibs- kräffte nicht gar zu sehr geschwecht/ vnnd das Gemüth von GOtt nicht abgewendt wer- de. Drittens/ wie Elias durch den Engel zufin-
Der Landtſtoͤrtzer. daß er/ nach dem er ſehr muͤd vnd ohnmaͤch-tig worden/ ſeiner Seelen halben bate/ daß er ſterben moͤchte. Eben diſes widerfehrt bißweiln den Pilgramen diſer Welt/ daß ſie ſich durchs ſtarcke vnnd lange gehen er- hitzen/ abarbeiten vnd abfaſten/ daß ſie dar- durch die andacht vnnd jnnbruͤnſtigkeit deß eyfers verlieren/ derwegen ſoll man den Leib dermaſſen mit der Speiß tractiren vnnd er- quicken/ damit nicht letztlichen der Todt drauß erfolge: vnnd dermaſſen ſoll man ſich vben in Geiſtlichen dingen/ daß die Leibs- kraͤffte nicht gar zu ſehr geſchwecht/ vnnd das Gemuͤth von GOtt nicht abgewendt wer- de. Drittens/ wie Elias durch den Engel zufin-
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Der Landtſtoͤrtzer.
daß er/ nach dem er ſehr muͤd vnd ohnmaͤch-
tig worden/ ſeiner Seelen halben bate/ daß
er ſterben moͤchte. Eben diſes widerfehrt
bißweiln den Pilgramen diſer Welt/ daß
ſie ſich durchs ſtarcke vnnd lange gehen er-
hitzen/ abarbeiten vnd abfaſten/ daß ſie dar-
durch die andacht vnnd jnnbruͤnſtigkeit deß
eyfers verlieren/ derwegen ſoll man den Leib
dermaſſen mit der Speiß tractiren vnnd er-
quicken/ damit nicht letztlichen der Todt
drauß erfolge: vnnd dermaſſen ſoll man ſich
vben in Geiſtlichen dingen/ daß die Leibs-
kraͤffte nicht gar zu ſehr geſchwecht/ vnnd das
Gemuͤth von GOtt nicht abgewendt wer-
de.
Drittens/ wie Elias durch den Engel
mit geroͤſtetem Brot geſpeiſt/ vnnd mit
Waſſer gelabt ward/ alſo ſolleſt du Pil-
gram/ wann dein Seel muͤd vnnd ohn-
kraͤfftig worden/ dich mit dem allerheilig-
ſten Brot deß Leibs vnnd Bluts CHRJ-
STJ erquicken/ vnnd auß dem Kelch
das heylſame Waſſer der Weißheit deß
Goͤttlichen Worts/ welches in H. Schrifft
zufin-
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