Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.Der Landtstörtzer. fing an letztlichen zu weinen/ Vnnd als er ge-fragt ward/ warumb er weine? antwortet err Jch beweine halt das heimbliche Leyden: Auff eben disen schlag können vil bekümmer- te/ betrübte vnd weinende Menschen vns zur antwort geben/ daß sie das heimbliche Ley- den haben/ welches sie bißweiln entweder nicht außsprechen können/ oder nicht dörffen/ oder nicht wöllen/ sonder es allein Gott dem Herren oder jhrem Beichtuatter entdecken vnd klagen: Dergleichen Müntz aber ist die beste/ dann wie man die in dem Wammes vernehte alte Ducaten/ Engellotten vnd Ro- sennobel für den besten Schatz vnd notpfen- ning heit/ also soll ein Christlicher Pilgram sehr behutsamblich mit entdeckung vnd offen- barung seiner noth vnd heimblichen Leydens vmbgehen/ Christum für seinen bestenschatz vnnd nothpfenning halten/ vnnd wann nir- gents kein trost/ kein hülff/ keinrath bey kei- nem einigen Menschen mehr verhanden/ vnd wie Christus am Creutz verlassen ist worden/ alsdann mag er sambt jhm schreyen vnd spre- chen: Deus meus, Deus meus, quare me dero-
Der Landtſtoͤrtzer. fing an letztlichen zu weinen/ Vnnd als er ge-fragt ward/ warumb er weine? antwortet erꝛ Jch beweine halt das heimbliche Leyden: Auff eben diſen ſchlag koͤnnen vil bekuͤmmer- te/ betruͤbte vnd weinende Menſchen vns zur antwort geben/ daß ſie das heimbliche Ley- den haben/ welches ſie bißweiln entweder nicht außſprechen koͤnnen/ oder nicht doͤrffen/ oder nicht woͤllen/ ſonder es allein Gott dem Herꝛen oder jhrem Beichtuatter entdecken vnd klagen: Dergleichen Muͤntz aber iſt die beſte/ dann wie man die in dem Wammes vernehte alte Ducaten/ Engellotten vnd Ro- ſennobel fuͤr den beſten Schatz vnd notpfen- ning heit/ alſo ſoll ein Chriſtlicher Pilgram ſehꝛ behutſamblich mit entdeckung vnd offen- barung ſeiner noth vnd heimblichen Leydens vmbgehen/ Chriſtum fuͤr ſeinen beſtenſchatz vnnd nothpfenning halten/ vnnd wann nir- gents kein troſt/ kein huͤlff/ keinrath bey kei- nem einigen Menſchen mehr verhanden/ vnd wie Chriſtus am Creutz verlaſſen iſt woꝛden/ alsdann mag er ſambt jhm ſchreyen vnd ſpꝛe- chen: Deus meus, Deus meus, quare me dero-
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Der Landtſtoͤrtzer.
fing an letztlichen zu weinen/ Vnnd als er ge-
fragt ward/ warumb er weine? antwortet erꝛ
Jch beweine halt das heimbliche Leyden:
Auff eben diſen ſchlag koͤnnen vil bekuͤmmer-
te/ betruͤbte vnd weinende Menſchen vns zur
antwort geben/ daß ſie das heimbliche Ley-
den haben/ welches ſie bißweiln entweder
nicht außſprechen koͤnnen/ oder nicht doͤrffen/
oder nicht woͤllen/ ſonder es allein Gott dem
Herꝛen oder jhrem Beichtuatter entdecken
vnd klagen: Dergleichen Muͤntz aber iſt die
beſte/ dann wie man die in dem Wammes
vernehte alte Ducaten/ Engellotten vnd Ro-
ſennobel fuͤr den beſten Schatz vnd notpfen-
ning heit/ alſo ſoll ein Chriſtlicher Pilgram
ſehꝛ behutſamblich mit entdeckung vnd offen-
barung ſeiner noth vnd heimblichen Leydens
vmbgehen/ Chriſtum fuͤr ſeinen beſtenſchatz
vnnd nothpfenning halten/ vnnd wann nir-
gents kein troſt/ kein huͤlff/ keinrath bey kei-
nem einigen Menſchen mehr verhanden/ vnd
wie Chriſtus am Creutz verlaſſen iſt woꝛden/
alsdann mag er ſambt jhm ſchreyen vnd ſpꝛe-
chen: Deus meus, Deus meus, quare me
dero-
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