Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.Der Landtstörtzer. Menschen ist je nichts anders/ als ein Streitvnnd Krieg auff Erden/ nichts ist sicher/ kein Standt ist beständig/ kein Lust ist vollkommen/ kein freud ist warhafftig/ alles ist ein falschheit vnd eytelkeit: Dann als der Gott Iupiter alle ding auff Erden erschaffen/ vnd die Men- schen darumb formirt hatte/ daß sie sie besitzen vnd geniessen solte/ befahler/ daß ein sonder- bare Göttin/ namens die Glückseligkeit/ in der Welt residiren vnd wohnen solte/ im we- nigsten gedachte vnnd vermeinte er/ daß die Menschen so gar vndanckbar gegen jhm wer- den wurden/ jnmassen sie hernacher gethan/ vnnd sich gegen jhm starck gesetzt haben/ Dann weil sie dise Göttin Glückseligkeit bey sich hatten/ so gedachten sie an keinen andern Gott/ sonder opfferten diser Göttin allerhand Opffer/ vnd sangen jhr vil Lobgesäng. Dar- über erzürnete sich Iupiter, beruffte alle an- dere Götter zusammen/ erzehlte jhnen die böse correspondentz vnnd vndanckbarkeit der Menschen/ in deme sie nun die Glückseligkeit verehrten vnnd anbetteten/ da doch er jhnen so vil Gutthaten erwisen/ vnd sie auß nichts er- schaffen/
Der Landtſtoͤrtzer. Menſchen iſt je nichts anders/ als ein Streitvnnd Krieg auff Erden/ nichts iſt ſicher/ kein Standt iſt beſtaͤndig/ kein Luſt iſt vollkom̃en/ kein freud iſt warhafftig/ alles iſt ein falſchheit vnd eytelkeit: Dann als der Gott Iupiter alle ding auff Erden erſchaffen/ vnd die Men- ſchen darumb foꝛmirt hatte/ daß ſie ſie beſitzen vnd genieſſen ſolte/ befahler/ daß ein ſonder- bare Goͤttin/ namens die Gluͤckſeligkeit/ in der Welt reſidiren vnd wohnen ſolte/ im we- nigſten gedachte vnnd vermeinte er/ daß die Menſchen ſo gar vndanckbar gegen jhm wer- den wurden/ jnmaſſen ſie hernacher gethan/ vnnd ſich gegen jhm ſtarck geſetzt haben/ Dann weil ſie diſe Goͤttin Gluͤckſeligkeit bey ſich hatten/ ſo gedachten ſie an keinen andern Gott/ ſonder opffertẽ diſer Goͤttin allerhand Opffer/ vnd ſangen jhꝛ vil Lobgeſaͤng. Dar- uͤber erzuͤrnete ſich Iupiter, beruffte alle an- dere Goͤtter zuſammen/ erzehlte jhnen die boͤſe correſpondentz vnnd vndanckbarkeit der Menſchen/ in deme ſie nun die Gluͤckſeligkeit verehꝛten vnnd anbetteten/ da doch er jhnen ſo vil Gutthaten erwiſen/ vnd ſie auß nichts er- ſchaffen/
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Der Landtſtoͤrtzer.
Menſchen iſt je nichts anders/ als ein Streit
vnnd Krieg auff Erden/ nichts iſt ſicher/ kein
Standt iſt beſtaͤndig/ kein Luſt iſt vollkom̃en/
kein freud iſt warhafftig/ alles iſt ein falſchheit
vnd eytelkeit: Dann als der Gott Iupiter
alle ding auff Erden erſchaffen/ vnd die Men-
ſchen darumb foꝛmirt hatte/ daß ſie ſie beſitzen
vnd genieſſen ſolte/ befahler/ daß ein ſonder-
bare Goͤttin/ namens die Gluͤckſeligkeit/ in
der Welt reſidiren vnd wohnen ſolte/ im we-
nigſten gedachte vnnd vermeinte er/ daß die
Menſchen ſo gar vndanckbar gegen jhm wer-
den wurden/ jnmaſſen ſie hernacher gethan/
vnnd ſich gegen jhm ſtarck geſetzt haben/
Dann weil ſie diſe Goͤttin Gluͤckſeligkeit bey
ſich hatten/ ſo gedachten ſie an keinen andern
Gott/ ſonder opffertẽ diſer Goͤttin allerhand
Opffer/ vnd ſangen jhꝛ vil Lobgeſaͤng. Dar-
uͤber erzuͤrnete ſich Iupiter, beruffte alle an-
dere Goͤtter zuſammen/ erzehlte jhnen die boͤſe
correſpondentz vnnd vndanckbarkeit der
Menſchen/ in deme ſie nun die Gluͤckſeligkeit
verehꝛten vnnd anbetteten/ da doch er jhnen ſo
vil Gutthaten erwiſen/ vnd ſie auß nichts er-
ſchaffen/
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