Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.Der Landtstörtzer. allhie Christliche Werck thun/ derwegen wa-ren jene fünff Jungkfrawen närrisch/ welche kein Oel der guten werck/ noch kein Fewer der Lieb hatten/ vnd doch an der Thür deß Himmels anklopfften/ vnnd in die Glori gehen wolten: Wie die flügel den vogel in die höhe erheben/ also seind die guten Werck Flügel/ mit denen man gen Himmel fliegen muß/ vnd dise Flü- gel müssen wir beraiten/ ehe vnnd beuor man in die Glori gehet. Vil Leuth contentiren vnd beschlagen sich mit dem blossen Glauben/ aber sie gedencken nit/ daß der blossen Glaub/ ohne die Lieb/ todt ist/ vnd ohne die gute werck wenig hilfft. Was hilffts/ daß du den Schlüs- sel im Sack hast/ wann du mit jhm nit kanst auffsperren? Das endt deß Glaubens ist/ daß er vnser Leben regulire, damit wir zu der be- sitzung der Glori gelangen mögen/ vnnd er zeigt vns etlicher massen den weg darzu/ aber die gute Werck führen vns hinein. Ein groß gefallen hat GOtt am Glauben/ wann er be- gleit wirdt mit guten Wercken. Nicht allein ist der Glaub zur Seligkeit nit gnugsamm/ son- der er ist vns auch villeicht schädlich/ woferrn er Z 5
Der Landtſtoͤrtzer. allhie Chꝛiſtliche Werck thun/ derwegen wa-ren jene fuͤnff Jungkfrawen naͤrꝛiſch/ welche kein Oel der guten werck/ noch kein Fewer der Lieb hatten/ vñ doch an der Thuͤr deß Him̃els anklopfften/ vnnd in die Glori gehen wolten: Wie die fluͤgel den vogel in die hoͤhe erheben/ alſo ſeind die guten Werck Fluͤgel/ mit denen man gen Himmel fliegen muß/ vnd diſe Fluͤ- gel muͤſſen wir beraiten/ ehe vnnd beuor man in die Glori gehet. Vil Leuth contentiren vñ beſchlagen ſich mit dem bloſſen Glauben/ aber ſie gedencken nit/ daß der bloſſen Glaub/ ohne die Lieb/ todt iſt/ vnd ohne die gute werck wenig hilfft. Was hilffts/ daß du den Schluͤſ- ſel im Sack haſt/ wann du mit jhm nit kanſt auffſperꝛen? Das endt deß Glaubens iſt/ daß er vnſer Leben regulire, damit wir zu der be- ſitzung der Glori gelangen moͤgen/ vnnd er zeigt vns etlicher maſſen den weg darzu/ aber die gute Werck fuͤhren vns hinein. Ein groß gefallen hat GOtt am Glauben/ wann er be- gleit wirdt mit guten Wercken. Nicht allein iſt der Glaub zur Seligkeit nit gnugſam̃/ ſon- der er iſt vns auch villeicht ſchaͤdlich/ woferꝛn er Z 5
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Der Landtſtoͤrtzer.
allhie Chꝛiſtliche Werck thun/ derwegen wa-
ren jene fuͤnff Jungkfrawen naͤrꝛiſch/ welche
kein Oel der guten werck/ noch kein Fewer der
Lieb hatten/ vñ doch an der Thuͤr deß Him̃els
anklopfften/ vnnd in die Glori gehen wolten:
Wie die fluͤgel den vogel in die hoͤhe erheben/
alſo ſeind die guten Werck Fluͤgel/ mit denen
man gen Himmel fliegen muß/ vnd diſe Fluͤ-
gel muͤſſen wir beraiten/ ehe vnnd beuor man
in die Glori gehet. Vil Leuth contentiren
vñ beſchlagen ſich mit dem bloſſen Glauben/
aber ſie gedencken nit/ daß der bloſſen Glaub/
ohne die Lieb/ todt iſt/ vnd ohne die gute werck
wenig hilfft. Was hilffts/ daß du den Schluͤſ-
ſel im Sack haſt/ wann du mit jhm nit kanſt
auffſperꝛen? Das endt deß Glaubens iſt/ daß
er vnſer Leben regulire, damit wir zu der be-
ſitzung der Glori gelangen moͤgen/ vnnd er
zeigt vns etlicher maſſen den weg darzu/ aber
die gute Werck fuͤhren vns hinein. Ein groß
gefallen hat GOtt am Glauben/ wann er be-
gleit wirdt mit guten Wercken. Nicht allein
iſt der Glaub zur Seligkeit nit gnugſam̃/ ſon-
der er iſt vns auch villeicht ſchaͤdlich/ woferꝛn
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