Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.Der Landtstörtzer. thun. GOtt ist gleich einem Vogel/ vonwelchem man sagt/ daß er auff dem Gejaidt nur das Hertz deß gefangenen Vogels oder Wildtpräts frist: Eben also bewaidet vnnd speiset sich GOTT mit dem Hertzen vn- serer wahren Lieb/ vnnd ist ein herrlicher Zelotipus oder Eyferer. Wie ein Eyfe- rer nicht bewilliget/ daß sein Weib einen an- dern liebe/ vnnd/ woferrn er einen bösen arg- wohn von jhr hat/ er grosse achtung auff sie gibt/ sich hin vnnd wider vmbsihet/ auff die ab: vnnd zugehende Personen fleissig mercket/ dann disen/ dann jenen fragt/ bißweilen auch sich stellet als verraise er: Wann auch er et- was vngebürlichs verspürt hat/ als dann anfahet zu toben/ zu wüten/ vnnd jhr alle Kleynodien vnnd Wejbliche Zierd benimbt/ vnnd sie entweder von sich jagt oder vmb- bringt/ also vnd ebner gestalt gehet auch Gott mit vnsern Seelen vmb/ vnnd spricht: Bet- tet keinen frembden GOtt an/ dann ich bin dein Gott ein starcker Eyferer/ als wolte er sagen: Keins wegs will ich/ daß der Mensch mit frembden Göttern buele/ noch die erschaf- fene
Der Landtſtoͤrtzer. thun. GOtt iſt gleich einem Vogel/ vonwelchem man ſagt/ daß er auff dem Gejaidt nur das Hertz deß gefangenen Vogels oder Wildtpraͤts friſt: Eben alſo bewaidet vnnd ſpeiſet ſich GOTT mit dem Hertzen vn- ſerer wahren Lieb/ vnnd iſt ein herꝛlicher Zelotipus oder Eyferer. Wie ein Eyfe- rer nicht bewilliget/ daß ſein Weib einen an- dern liebe/ vnnd/ woferꝛn er einen boͤſen arg- wohn von jhr hat/ er groſſe achtung auff ſie gibt/ ſich hin vnnd wider vmbſihet/ auff die ab: vnnd zugehende Perſonen fleiſſig mercket/ dann diſen/ dann jenen fragt/ bißweilen auch ſich ſtellet als verꝛaiſe er: Wann auch er et- was vngebuͤrlichs verſpuͤrt hat/ als dann anfahet zu toben/ zu wuͤten/ vnnd jhꝛ alle Kleynodien vnnd Wejbliche Zierd benimbt/ vnnd ſie entweder von ſich jagt oder vmb- bringt/ alſo vnd ebner geſtalt gehet auch Gott mit vnſern Seelen vmb/ vnnd ſpricht: Bet- tet keinen frembden GOtt an/ dann ich bin dein Gott ein ſtarcker Eyferer/ als wolte er ſagen: Keins wegs will ich/ daß der Menſch mit frembden Goͤttern buele/ noch die erſchaf- fene
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Der Landtſtoͤrtzer.
thun. GOtt iſt gleich einem Vogel/ von
welchem man ſagt/ daß er auff dem Gejaidt
nur das Hertz deß gefangenen Vogels oder
Wildtpraͤts friſt: Eben alſo bewaidet vnnd
ſpeiſet ſich GOTT mit dem Hertzen vn-
ſerer wahren Lieb/ vnnd iſt ein herꝛlicher
Zelotipus oder Eyferer. Wie ein Eyfe-
rer nicht bewilliget/ daß ſein Weib einen an-
dern liebe/ vnnd/ woferꝛn er einen boͤſen arg-
wohn von jhr hat/ er groſſe achtung auff ſie
gibt/ ſich hin vnnd wider vmbſihet/ auff die
ab: vnnd zugehende Perſonen fleiſſig mercket/
dann diſen/ dann jenen fragt/ bißweilen auch
ſich ſtellet als verꝛaiſe er: Wann auch er et-
was vngebuͤrlichs verſpuͤrt hat/ als dann
anfahet zu toben/ zu wuͤten/ vnnd jhꝛ alle
Kleynodien vnnd Wejbliche Zierd benimbt/
vnnd ſie entweder von ſich jagt oder vmb-
bringt/ alſo vnd ebner geſtalt gehet auch Gott
mit vnſern Seelen vmb/ vnnd ſpricht: Bet-
tet keinen frembden GOtt an/ dann ich bin
dein Gott ein ſtarcker Eyferer/ als wolte er
ſagen: Keins wegs will ich/ daß der Menſch
mit frembden Goͤttern buele/ noch die erſchaf-
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