Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.Der Landtstörtzer. doch wir trucknes Fusses finden köndten denHimmel. Wer da begehrt der gefahr dises Le- bens zu entgehen/ vnd des verdamnuß befreyet zuwerden/ der muß fliehen die Erd/ er muß auch fliegen oder schwimmen/ vnd keinswegs auff der Erden vmbgehen/ dann als Gott die Vögel erschaffen hatte/ segnete er sie/ den be- stien vnnd Thieren aber/ welche auff der Er- den gehen/ gab er seinen segen nit: Wer nun den segen/ welchen Gott den frommen geben wirdt/ begert zu erlangen/ der muß entweder fliegen oder schwimmen/ damit er der gefahr/ da- rin andere gerathen/ befreyt seyn möge/ dann de- nen/ so/ wie bestiae, auf Erden leben vnd die jrr- dische ding vnordenlich lieben/ wirdt GOtt nicht seinen segen/ sonder den fluch geben. Der- wegen/ O Mensch/ lebe/ wie ein Vogel in der höhe der contenplation vnd Gebetts/ setze alle deine gedancken vnd sorgen auf Gott/ so wirdt er hingegen auf dich gedencken vnd für dich sorgen/ jnmassen Dauid gethan/ sprechendt: pauper sum & mendicus, Dominus sollicitus est mei. Weil Gott für dich sorget/ so darffstu dich nichts kummern vmb das zeitliche/ dann R iiij
Der Landtſtoͤrtzer. doch wir trucknes Fuſſes finden koͤndten denHimmel. Wer da begehꝛt der gefahr diſes Le- bens zu entgehen/ vnd des verdamnuß befreyet zuwerden/ der muß fliehen die Erd/ er muß auch fliegen oder ſchwimmen/ vnd keinswegs auff der Erden vmbgehen/ dann als Gott die Voͤgel erſchaffen hatte/ ſegnete er ſie/ den be- ſtien vnnd Thieren aber/ welche auff der Er- den gehen/ gab er ſeinen ſegen nit: Wer nun den ſegen/ welchen Gott den frommen geben wirdt/ begert zu erlangen/ der muß entweder fliegen oder ſchwim̃en/ damit er der gefahꝛ/ da- rin andere gerathen/ befꝛeyt ſeyn moͤge/ dañ de- nen/ ſo/ wie beſtiæ, auf Erden leben vñ die jrꝛ- diſche ding vnordenlich lieben/ wirdt GOtt nicht ſeinẽ ſegen/ ſonder den fluch geben. Der- wegen/ O Menſch/ lebe/ wie ein Vogel in der hoͤhe der contẽplation vñ Gebetts/ ſetze alle deine gedanckẽ vñ ſorgen auf Gott/ ſo wirdt er hingegẽ auf dich gedencken vnd fuͤr dich ſorgẽ/ jnmaſſen Dauid gethan/ ſprechendt: pauper ſum & mendicus, Dominus ſollicitus eſt mei. Weil Gott fuͤr dich ſorget/ ſo darffſtu dich nichts kummern vmb das zeitliche/ dann R iiij
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Der Landtſtoͤrtzer.
doch wir trucknes Fuſſes finden koͤndten den
Himmel. Wer da begehꝛt der gefahr diſes Le-
bens zu entgehen/ vnd des verdamnuß befreyet
zuwerden/ der muß fliehen die Erd/ er muß
auch fliegen oder ſchwimmen/ vnd keinswegs
auff der Erden vmbgehen/ dann als Gott die
Voͤgel erſchaffen hatte/ ſegnete er ſie/ den be-
ſtien vnnd Thieren aber/ welche auff der Er-
den gehen/ gab er ſeinen ſegen nit: Wer nun
den ſegen/ welchen Gott den frommen geben
wirdt/ begert zu erlangen/ der muß entweder
fliegen oder ſchwim̃en/ damit er der gefahꝛ/ da-
rin andere gerathen/ befꝛeyt ſeyn moͤge/ dañ de-
nen/ ſo/ wie beſtiæ, auf Erden leben vñ die jrꝛ-
diſche ding vnordenlich lieben/ wirdt GOtt
nicht ſeinẽ ſegen/ ſonder den fluch geben. Der-
wegen/ O Menſch/ lebe/ wie ein Vogel in der
hoͤhe der contẽplation vñ Gebetts/ ſetze alle
deine gedanckẽ vñ ſorgen auf Gott/ ſo wirdt er
hingegẽ auf dich gedencken vnd fuͤr dich ſorgẽ/
jnmaſſen Dauid gethan/ ſprechendt: pauper
ſum & mendicus, Dominus ſollicitus eſt
mei. Weil Gott fuͤr dich ſorget/ ſo darffſtu
dich nichts kummern vmb das zeitliche/
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