[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. niger Mensch kan allzeit leben/ derwegenspricht der Prophet: Wer ist der Mensch/ der den Todt nit sehen wirdt? So vil die weiß vnd manier deß sterbens belangt/ sond auch so vil die Zeit vnd das Alter betrifft: Als der- wegen einsmals ein heyliger Mann GOtt den Herrn bate/ er wolte jhm doch zeigen vnd sehen lassen/ wie der Todt gestaltet vnd be- schaffen sey/ hörte er alßbaldt ein stimm/ die jhm ruffte/ derwegen ging er auß seiner Zel- len/ vnd sahe im Waldt ein Thier/ das hatte einen Leib wie ein Esel/ Bain wie ein Hirsch/ Füß wie ein Löw/ vnderschidliche Reyen Zeen im Maul/ vnd ein Menschliche Stimm: Durch den Leib eines Esels wirdt bedeut/ daß der Todt/ wie ein Esel/ alles tregt/ nemblich die Seel zu Gott/ woferrn sie sich wol regiert hat: Wo nit/ dem Teuffel. Den Leib tregt er zu den Würmen/ vnd die Reichthumb zu den Freunden. Durch die Bain eines Hir- schen wirdt deß Todts geschwindigkeit ver- standen/ dann wie der Hirsch geschwind ist/ mit springen vnd lauffen/ also ist der Todt geschwindt/ er springt vnd tödtet jetzt einen in Italia/ bald einen andern in Franckreich/ vnd
Hirnſchleiffer. niger Menſch kan allzeit leben/ derwegenſpꝛicht der Prophet: Wer iſt der Menſch/ der den Todt nit ſehen wirdt? So vil die weiß vñ manier deß ſterbẽs belangt/ ſonď auch ſo vil die Zeit vnd das Alter betrifft: Als der- wegen einsmals ein heyliger Mann GOtt den Herꝛn bate/ er wolte jhm doch zeigen vnd ſehen laſſen/ wie der Todt geſtaltet vnd be- ſchaffen ſey/ hoͤrte er alßbaldt ein ſtimm/ die jhm ruffte/ derwegen ging er auß ſeiner Zel- len/ vnd ſahe im Waldt ein Thier/ das hatte einen Leib wie ein Eſel/ Bain wie ein Hirſch/ Fuͤß wie ein Loͤw/ vnderſchidliche Reyen Zeen im Maul/ vnd ein Menſchliche Stim̃: Durch den Leib eines Eſels wirdt bedeut/ daß der Todt/ wie ein Eſel/ alles tregt/ nemblich die Seel zu Gott/ woferꝛn ſie ſich wol regiert hat: Wo nit/ dem Teuffel. Den Leib tregt er zu den Wuͤrmen/ vnd die Reichthumb zu den Freunden. Durch die Bain eines Hir- ſchen wirdt deß Todts geſchwindigkeit ver- ſtanden/ dann wie der Hirſch geſchwind iſt/ mit ſpringen vnd lauffen/ alſo iſt der Todt geſchwindt/ er ſpꝛingt vnd toͤdtet jetzt einen in Italia/ bald einen andern in Franckreich/ vnd
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Hirnſchleiffer.
niger Menſch kan allzeit leben/ derwegen
ſpꝛicht der Prophet: Wer iſt der Menſch/
der den Todt nit ſehen wirdt? So vil die
weiß vñ manier deß ſterbẽs belangt/ ſonď auch
ſo vil die Zeit vnd das Alter betrifft: Als der-
wegen einsmals ein heyliger Mann GOtt
den Herꝛn bate/ er wolte jhm doch zeigen vnd
ſehen laſſen/ wie der Todt geſtaltet vnd be-
ſchaffen ſey/ hoͤrte er alßbaldt ein ſtimm/ die
jhm ruffte/ derwegen ging er auß ſeiner Zel-
len/ vnd ſahe im Waldt ein Thier/ das hatte
einen Leib wie ein Eſel/ Bain wie ein Hirſch/
Fuͤß wie ein Loͤw/ vnderſchidliche Reyen
Zeen im Maul/ vnd ein Menſchliche Stim̃:
Durch den Leib eines Eſels wirdt bedeut/ daß
der Todt/ wie ein Eſel/ alles tregt/ nemblich
die Seel zu Gott/ woferꝛn ſie ſich wol regiert
hat: Wo nit/ dem Teuffel. Den Leib tregt
er zu den Wuͤrmen/ vnd die Reichthumb zu
den Freunden. Durch die Bain eines Hir-
ſchen wirdt deß Todts geſchwindigkeit ver-
ſtanden/ dann wie der Hirſch geſchwind iſt/
mit ſpringen vnd lauffen/ alſo iſt der Todt
geſchwindt/ er ſpꝛingt vnd toͤdtet jetzt einen
in Italia/ bald einen andern in Franckreich/
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