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[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].

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Hirnschleiffer.
jmmerwehrender lauff zum Todt? Dise
Statt aber hat nur ein einiges Thor/ durch
welches man ein- vnd außgehet/ wir alle-
sambt gehen nackendt hinein vnnd nackendt
wider hinauß/ zum Leben vnd zum Todt.
Der Todt/ der Todt ist ein Wächter vnnd
Thürhüter aller deren/ so hinein gehen/ vnd
er lauret auff sie/ wann sie wider hinauß müs-
sen/ alßdann nimbt er sie beim grindt vnnd
entblößet sie aller jhrer Zeitlichen vnd Leibli-
chen Güter.

Dreyerley Todt seind verhanden/ der erst
wirdt genent der lebendige Todt/ dann er ma-
chet/ daß wir mit Christo leben/ allermassen
der Todt Christi jhne lebendig gemacht hat:
Selig seindt derwegen die im Herrn sterben
Apo: 18. Vnd diser Todt ist nichts anders
als ein endt dises zeitlichen vnnd mühseligen
lebens/ vnd ein Thür zu der ewigen seligkeit.
Der ander Todt heist der ewige Todt/ vnnd
derselb ist der Teuffel selbst/ vnd die ewige ver-
damnuß. Der dritt heist der Menschliche
Todt/ weil demselben alle vnd jede Menschen
vnderworffen seind/ vnd mit disem beding ge-
horen werden/ daß sie sterben sollen. Kein ei-

niger
X x 2

Hirnſchleiffer.
jmmerwehꝛender lauff zum Todt? Diſe
Statt aber hat nur ein einiges Thor/ durch
welches man ein- vnd außgehet/ wir alle-
ſambt gehen nackendt hinein vnnd nackendt
wider hinauß/ zum Leben vnd zum Todt.
Der Todt/ der Todt iſt ein Waͤchter vnnd
Thuͤꝛhuͤter aller deren/ ſo hinein gehen/ vnd
er lauret auff ſie/ wann ſie wider hinauß muͤſ-
ſen/ alßdann nimbt er ſie beim grindt vnnd
entbloͤßet ſie aller jhꝛer Zeitlichen vnd Leibli-
chen Guͤter.

Dreyerley Todt ſeind verhanden/ der erſt
wirdt genent der lebendige Todt/ dann er ma-
chet/ daß wir mit Chꝛiſto leben/ allermaſſen
der Todt Chꝛiſti jhne lebendig gemacht hat:
Selig ſeindt derwegen die im Herꝛn ſterben
Apo: 18. Vnd diſer Todt iſt nichts anders
als ein endt diſes zeitlichen vnnd muͤhſeligen
lebens/ vnd ein Thuͤr zu der ewigen ſeligkeit.
Der ander Todt heiſt der ewige Todt/ vnnd
derſelb iſt der Teuffel ſelbſt/ vnd die ewige ver-
damnuß. Der dritt heiſt der Menſchliche
Todt/ weil demſelben alle vnd jede Menſchen
vnderwoꝛffen ſeind/ vnd mit diſem beding ge-
horen werden/ daß ſie ſterben ſollen. Kein ei-

niger
X x 2
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[692[691]/0707] Hirnſchleiffer. jmmerwehꝛender lauff zum Todt? Diſe Statt aber hat nur ein einiges Thor/ durch welches man ein- vnd außgehet/ wir alle- ſambt gehen nackendt hinein vnnd nackendt wider hinauß/ zum Leben vnd zum Todt. Der Todt/ der Todt iſt ein Waͤchter vnnd Thuͤꝛhuͤter aller deren/ ſo hinein gehen/ vnd er lauret auff ſie/ wann ſie wider hinauß muͤſ- ſen/ alßdann nimbt er ſie beim grindt vnnd entbloͤßet ſie aller jhꝛer Zeitlichen vnd Leibli- chen Guͤter. Dreyerley Todt ſeind verhanden/ der erſt wirdt genent der lebendige Todt/ dann er ma- chet/ daß wir mit Chꝛiſto leben/ allermaſſen der Todt Chꝛiſti jhne lebendig gemacht hat: Selig ſeindt derwegen die im Herꝛn ſterben Apo: 18. Vnd diſer Todt iſt nichts anders als ein endt diſes zeitlichen vnnd muͤhſeligen lebens/ vnd ein Thuͤr zu der ewigen ſeligkeit. Der ander Todt heiſt der ewige Todt/ vnnd derſelb iſt der Teuffel ſelbſt/ vnd die ewige ver- damnuß. Der dritt heiſt der Menſchliche Todt/ weil demſelben alle vnd jede Menſchen vnderwoꝛffen ſeind/ vnd mit diſem beding ge- horen werden/ daß ſie ſterben ſollen. Kein ei- niger X x 2

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Zitationshilfe: [Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618], S. 692[691]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_hirnschleifer_1618/707>, abgerufen am 23.11.2024.