[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. wir auff dem Berg der contemplation oderbetrachtung/ oder deß Gebetts steigen vnd vns begeben wöllen/ müsse vnser Hertz al- lein vnnd frey seyn von allen andern Irrdi- schen Gedancken/ dann es steht geschriben: Wer wirdt steigen auff den Berg deß HErrn/ vnd wer wird: stehen in seiner heiligen stette? Antwort: Wer sein Seel nit vergeblich empfangen hat. Wie nun von dem jenigen/ welcher seine von Gott em- pfangene talenta vnd Gaben vbel verwendet vnd anlegt/ gesagt kan werden/ er hab sein Seel in vanum empfangen/ also empfahet der jenig sein Hertz in vanum, der in der con- templation vnd Gebett/ eitele vnd vnnütze Gedancken vnd Einfäll hat/ oder mit andern sorgen beladen ist. Am andern wird das allein auffm Berg der
Hirnſchleiffer. wir auff dem Berg der contemplation oderbetrachtung/ oder deß Gebetts ſteigen vnd vns begeben woͤllen/ muͤſſe vnſer Hertz al- lein vnnd frey ſeyn von allen andern Irꝛdi- ſchen Gedancken/ dann es ſteht geſchriben: Wer wirdt ſteigen auff den Berg deß HErꝛn/ vnd wer wird: ſtehen in ſeiner heiligen ſtette? Antwort: Wer ſein Seel nit vergeblich empfangen hat. Wie nun von dem jenigen/ welcher ſeine von Gott em- pfangene talenta vnd Gaben vbel verwendet vnd anlegt/ geſagt kan werden/ er hab ſein Seel in vanum empfangen/ alſo empfahet der jenig ſein Hertz in vanum, der in der con- templation vnd Gebett/ eitele vnd vnnuͤtze Gedancken vnd Einfaͤll hat/ oder mit andern ſorgen beladen iſt. Am andern wird das allein auffm Berg der
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Hirnſchleiffer.
wir auff dem Berg der contemplation oder
betrachtung/ oder deß Gebetts ſteigen vnd
vns begeben woͤllen/ muͤſſe vnſer Hertz al-
lein vnnd frey ſeyn von allen andern Irꝛdi-
ſchen Gedancken/ dann es ſteht geſchriben:
Wer wirdt ſteigen auff den Berg deß
HErꝛn/ vnd wer wird: ſtehen in ſeiner
heiligen ſtette? Antwort: Wer ſein Seel
nit vergeblich empfangen hat. Wie nun
von dem jenigen/ welcher ſeine von Gott em-
pfangene talenta vnd Gaben vbel verwendet
vnd anlegt/ geſagt kan werden/ er hab ſein
Seel in vanum empfangen/ alſo empfahet
der jenig ſein Hertz in vanum, der in der con-
templation vnd Gebett/ eitele vnd vnnuͤtze
Gedancken vnd Einfaͤll hat/ oder mit andern
ſorgen beladen iſt.
Am andern wird das allein auffm Berg
ſtehende Hertz bedeut/ daß der Religios, der
die Welt verlaſſen/ vnd ſich in die Einoͤd deß
H. Ordens begeben hat/ muͤſſe gar allein/ das
iſt/ er ſoll kein proprietarius ſeyn/ er ſoll auch
nichts anders ſuchen/ als die Armut/ vnd im
wenigſten an die Welt gedencken: Denn man
findt Religioſen, die ſteigen auff den Berg
der
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