[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. sti vnd deß Teufels Schafen diser/ nemblichdaß Christi Schaf sein Stimm hören/ wann er jhnen ruffet/ so kommen sie/ aber deß Teuffels Schaf hören das pfeiffen Christi nit/ vnd kennen sein Stimm nit/ dann sie ver- stopffen jhre Ohren vor jhm/ vnd werden durch sein schreyen nur verstockt vnnd halsstarrig. Gleich wie (spricht Amos am 3. Cap.) ein Hirt dem Löwen zween Schenckel oder ein Ohrläplin auß dem Maul herauß reisset/ also werden auch die Kinder Is- rael herauß gerissen werden. Diser war ein kecker Hirt/ welcher dem Löwen das ge- raubte vnd zerrissene Schaf auß dem rachen gerissen/ was hats jhn aber geholffen/ weil der Löw schon das gantze Schaf gefres- sen hatte/ vnd der Hirt nur zwey Bain vnd ein Ohr daruon gebracht? Der Teuffel ist der jenig/ der geht vmb vns herumb/ wie ein brüllender Löw/ vnd suchet vns zuuerschlin- den. Durch die zwey Bein oder Füeß werden verstanden die gute verlangen vnserer Seelen/ oder vnsere affecten, mit denen wir jmmerdar zu vnserm Gott vnd Erlöser gehen: Durch das Ohr aber wird bedeut der Gehorsam der Gött-
Hirnſchleiffer. ſti vnd deß Teufels Schafen diſer/ nemblichdaß Chriſti Schaf ſein Stimm hoͤren/ wann er jhnen ruffet/ ſo kommen ſie/ aber deß Teuffels Schaf hoͤren das pfeiffen Chriſti nit/ vnd kennen ſein Stim̃ nit/ dann ſie ver- ſtopffen jhꝛe Ohꝛen voꝛ jhm/ vñ werden durch ſein ſchreyen nur verſtockt vnnd halsſtarꝛig. Gleich wie (ſpricht Amos am 3. Cap.) ein Hirt dem Loͤwen zween Schenckel oder ein Ohrlaͤplin auß dem Maul herauß reiſſet/ alſo werden auch die Kinder Iſ- rael herauß geriſſen werden. Diſer war ein kecker Hirt/ welcher dem Loͤwen das ge- raubte vnd zerꝛiſſene Schaf auß dem rachen geriſſen/ was hats jhn aber geholffen/ weil der Loͤw ſchon das gantze Schaf gefreſ- ſen hatte/ vnd der Hirt nur zwey Bain vnd ein Ohr daruon gebracht? Der Teuffel iſt der jenig/ der geht vmb vns herumb/ wie ein bruͤllender Loͤw/ vnd ſuchet vns zuuerſchlin- den. Durch die zwey Bein oder Fuͤeß werden verſtanden die gute verlangẽ vnſerer Seelen/ oder vnſere affecten, mit denen wir jm̃erdar zu vnſerm Gott vnd Erloͤſer gehen: Durch das Ohꝛ aber wird bedeut der Gehoꝛſam der Goͤtt-
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Hirnſchleiffer.
ſti vnd deß Teufels Schafen diſer/ nemblich
daß Chriſti Schaf ſein Stimm hoͤren/ wann
er jhnen ruffet/ ſo kommen ſie/ aber deß
Teuffels Schaf hoͤren das pfeiffen Chriſti
nit/ vnd kennen ſein Stim̃ nit/ dann ſie ver-
ſtopffen jhꝛe Ohꝛen voꝛ jhm/ vñ werden durch
ſein ſchreyen nur verſtockt vnnd halsſtarꝛig.
Gleich wie (ſpricht Amos am 3. Cap.) ein
Hirt dem Loͤwen zween Schenckel oder
ein Ohrlaͤplin auß dem Maul herauß
reiſſet/ alſo werden auch die Kinder Iſ-
rael herauß geriſſen werden. Diſer war
ein kecker Hirt/ welcher dem Loͤwen das ge-
raubte vnd zerꝛiſſene Schaf auß dem rachen
geriſſen/ was hats jhn aber geholffen/ weil
der Loͤw ſchon das gantze Schaf gefreſ-
ſen hatte/ vnd der Hirt nur zwey Bain vnd
ein Ohr daruon gebracht? Der Teuffel iſt
der jenig/ der geht vmb vns herumb/ wie ein
bruͤllender Loͤw/ vnd ſuchet vns zuuerſchlin-
den. Durch die zwey Bein oder Fuͤeß werden
verſtanden die gute verlangẽ vnſerer Seelen/
oder vnſere affecten, mit denen wir jm̃erdar
zu vnſerm Gott vnd Erloͤſer gehen: Durch
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