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[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].

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Hirnschleiffer.
sti vnd deß Teufels Schafen diser/ nemblich
daß Christi Schaf sein Stimm hören/ wann
er jhnen ruffet/ so kommen sie/ aber deß
Teuffels Schaf hören das pfeiffen Christi
nit/ vnd kennen sein Stimm nit/ dann sie ver-
stopffen jhre Ohren vor jhm/ vnd werden durch
sein schreyen nur verstockt vnnd halsstarrig.
Gleich wie (spricht Amos am 3. Cap.) ein
Hirt dem Löwen zween Schenckel oder
ein Ohrläplin auß dem Maul herauß
reisset/ also werden auch die Kinder Is-
rael herauß gerissen werden.
Diser war
ein kecker Hirt/ welcher dem Löwen das ge-
raubte vnd zerrissene Schaf auß dem rachen
gerissen/ was hats jhn aber geholffen/ weil
der Löw schon das gantze Schaf gefres-
sen hatte/ vnd der Hirt nur zwey Bain vnd
ein Ohr daruon gebracht? Der Teuffel ist
der jenig/ der geht vmb vns herumb/ wie ein
brüllender Löw/ vnd suchet vns zuuerschlin-
den. Durch die zwey Bein oder Füeß werden
verstanden die gute verlangen vnserer Seelen/
oder vnsere affecten, mit denen wir jmmerdar
zu vnserm Gott vnd Erlöser gehen: Durch
das Ohr aber wird bedeut der Gehorsam der

Gött-

Hirnſchleiffer.
ſti vnd deß Teufels Schafen diſer/ nemblich
daß Chriſti Schaf ſein Stimm hoͤren/ wann
er jhnen ruffet/ ſo kommen ſie/ aber deß
Teuffels Schaf hoͤren das pfeiffen Chriſti
nit/ vnd kennen ſein Stim̃ nit/ dann ſie ver-
ſtopffen jhꝛe Ohꝛen voꝛ jhm/ vñ werden durch
ſein ſchreyen nur verſtockt vnnd halsſtarꝛig.
Gleich wie (ſpricht Amos am 3. Cap.) ein
Hirt dem Loͤwen zween Schenckel oder
ein Ohrlaͤplin auß dem Maul herauß
reiſſet/ alſo werden auch die Kinder Iſ-
rael herauß geriſſen werden.
Diſer war
ein kecker Hirt/ welcher dem Loͤwen das ge-
raubte vnd zerꝛiſſene Schaf auß dem rachen
geriſſen/ was hats jhn aber geholffen/ weil
der Loͤw ſchon das gantze Schaf gefreſ-
ſen hatte/ vnd der Hirt nur zwey Bain vnd
ein Ohr daruon gebracht? Der Teuffel iſt
der jenig/ der geht vmb vns herumb/ wie ein
bruͤllender Loͤw/ vnd ſuchet vns zuuerſchlin-
den. Durch die zwey Bein oder Fuͤeß werden
verſtanden die gute verlangẽ vnſerer Seelen/
oder vnſere affecten, mit denen wir jm̃erdar
zu vnſerm Gott vnd Erloͤſer gehen: Durch
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[615[614]/0630] Hirnſchleiffer. ſti vnd deß Teufels Schafen diſer/ nemblich daß Chriſti Schaf ſein Stimm hoͤren/ wann er jhnen ruffet/ ſo kommen ſie/ aber deß Teuffels Schaf hoͤren das pfeiffen Chriſti nit/ vnd kennen ſein Stim̃ nit/ dann ſie ver- ſtopffen jhꝛe Ohꝛen voꝛ jhm/ vñ werden durch ſein ſchreyen nur verſtockt vnnd halsſtarꝛig. Gleich wie (ſpricht Amos am 3. Cap.) ein Hirt dem Loͤwen zween Schenckel oder ein Ohrlaͤplin auß dem Maul herauß reiſſet/ alſo werden auch die Kinder Iſ- rael herauß geriſſen werden. Diſer war ein kecker Hirt/ welcher dem Loͤwen das ge- raubte vnd zerꝛiſſene Schaf auß dem rachen geriſſen/ was hats jhn aber geholffen/ weil der Loͤw ſchon das gantze Schaf gefreſ- ſen hatte/ vnd der Hirt nur zwey Bain vnd ein Ohr daruon gebracht? Der Teuffel iſt der jenig/ der geht vmb vns herumb/ wie ein bruͤllender Loͤw/ vnd ſuchet vns zuuerſchlin- den. Durch die zwey Bein oder Fuͤeß werden verſtanden die gute verlangẽ vnſerer Seelen/ oder vnſere affecten, mit denen wir jm̃erdar zu vnſerm Gott vnd Erloͤſer gehen: Durch das Ohꝛ aber wird bedeut der Gehoꝛſam der Goͤtt-

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Zitationshilfe: [Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618], S. 615[614]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_hirnschleifer_1618/630>, abgerufen am 22.11.2024.