[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. dient/ derwegen begere etwas von mir/ so wilich dirs geben: der Koch antwortet. Ich be- gere nichts anders/ als daß jhr mich zu einem Esel oder zu einem Narren machet. Der Fürst sprach: warumb? Der Koch antwor- tet: Weil euch die Esel vnd Narren lieb seind/ dann die Esel erhöhet jhr vnnd stellet sie auff Pölster/ vnnd machet sie zu grossen Herrn/ vnd den Narren vnd Possenreissern schencket jhr Guldine Ketten vnd die köstlichste Klai- der. Vilmals werden die digniteten den vn- würdigen vnd Idioten verlihen/ der mensch- liche fauor erhebt sie/ vnd setzet sie auff waiche Küß vnd Polster/ das bewainet Jeremias vnd spricht: Die Waldesel stunden auff den hohen Bücheln vnd schnapten nach dem lufft gleich als die Trachen. Der Trach ist ein sehr hitziges Thier/ damit derwegen er sich erkülen möge/ so brauchet er nit allein das Wasser/ sonder zeucht auch den lufft an sich/ vnnd fleuhet derwegen mit seinen federn oben auff die steinkluppen vnd hohe berg/ vnd wird daselbst durch ansich ziehung deß luffts er- quickt. Daß nun die Trachen auff hohe Berg steigen/ vnd den lufft an sich zichen/ ist solches kein
Hirnſchleiffer. dient/ derwegen begere etwas von mir/ ſo wilich dirs geben: der Koch antwoꝛtet. Ich be- gere nichts anders/ als daß jhꝛ mich zu einem Eſel oder zu einem Narꝛen machet. Der Fuͤrſt ſprach: warumb? Der Koch antwoꝛ- tet: Weil euch die Eſel vnd Narꝛen lieb ſeind/ dann die Eſel erhoͤhet jhꝛ vnnd ſtellet ſie auff Poͤlſter/ vnnd machet ſie zu groſſen Herꝛn/ vnd den Narꝛen vnd Poſſenreiſſern ſchencket jhꝛ Guldine Ketten vnd die koͤſtlichſte Klai- der. Vilmals werden die digniteten den vn- wuͤrdigen vnd Idioten verlihen/ der menſch- liche fauor erhebt ſie/ vnd ſetzet ſie auff waiche Kuͤß vnd Polſter/ das bewainet Jeremias vñ ſpricht: Die Waldeſel ſtunden auff den hohen Buͤcheln vñ ſchnapten nach dem lufft gleich als die Trachen. Der Trach iſt ein ſehr hitziges Thier/ damit derwegen er ſich erkuͤlen moͤge/ ſo bꝛauchet er nit allein das Waſſer/ ſonder zeucht auch den lufft an ſich/ vnnd fleuhet derwegen mit ſeinen federn oben auff die ſteinkluppen vnd hohe berg/ vnd wird daſelbſt durch anſich ziehung deß luffts er- quickt. Daß nun die Trachen auff hohe Berg ſteigen/ vnd den lufft an ſich zichen/ iſt ſolches kein
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Hirnſchleiffer.
dient/ derwegen begere etwas von mir/ ſo wil
ich dirs geben: der Koch antwoꝛtet. Ich be-
gere nichts anders/ als daß jhꝛ mich zu einem
Eſel oder zu einem Narꝛen machet. Der
Fuͤrſt ſprach: warumb? Der Koch antwoꝛ-
tet: Weil euch die Eſel vnd Narꝛen lieb ſeind/
dann die Eſel erhoͤhet jhꝛ vnnd ſtellet ſie auff
Poͤlſter/ vnnd machet ſie zu groſſen Herꝛn/
vnd den Narꝛen vnd Poſſenreiſſern ſchencket
jhꝛ Guldine Ketten vnd die koͤſtlichſte Klai-
der. Vilmals werden die digniteten den vn-
wuͤrdigen vnd Idioten verlihen/ der menſch-
liche fauor erhebt ſie/ vnd ſetzet ſie auff waiche
Kuͤß vnd Polſter/ das bewainet Jeremias vñ
ſpricht: Die Waldeſel ſtunden auff den
hohen Buͤcheln vñ ſchnapten nach dem
lufft gleich als die Trachen. Der Trach iſt
ein ſehr hitziges Thier/ damit derwegen er
ſich erkuͤlen moͤge/ ſo bꝛauchet er nit allein das
Waſſer/ ſonder zeucht auch den lufft an ſich/
vnnd fleuhet derwegen mit ſeinen federn oben
auff die ſteinkluppen vnd hohe berg/ vnd wird
daſelbſt durch anſich ziehung deß luffts er-
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