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[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].

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Hirnschleiffer.
deß ewigen lebens fürberaittet ist/ so halten sie
dises sterbliche leben/ vnangesehen es kurtz ist/
für lang/ verdrießlich/ vnnd als ein exilium,
daher entschlagen sie sich der Welthendl/ vnd
begeben sich in die Einöd oder ainsame/ vnd
dienen daselbst GOtt dem HErrn/ jnmassen
Dauid gethan/ als er in seinen 101. psal. sagte.
Ich bin gleich wie ein Pellican in der
Wüste/ ich bin gleich wie ein Nachtrab
im geheusse: ich hab gewacht vnnd bin
wie ein einsamer Spatz auff dem Tach.

Erstlich vergleicht der H. Dauid sie dem
Pellican/ der ein Symbolum oder zaichen ist
eines sünders/ dann der Pellican liebet die
Einöden vnnd Wüsten/ vnnd jsset nichts
anders/ als vergiffte Thier vnd Schlangen.
Der sünder ist ein solcher Vogel/ der wohnet
mit dem Hertzen in der Wüste dises lebens/
vnnd speiset sich mit dem Gifft der lastern
vnnd Teufflischen eingebungen/ dann alle
wollust der Welt seind je nichts anders als
ein Tödtliches gifft/ welches vns den Todt
verursachet/ wie aber ein Pellican ein zeichen
deß sünders ist/ also ist er auch ein ebenbild ei-
nes bußfertigen Menschen/ dann man sagt

von
N n 3

Hirnſchleiffer.
deß ewigen lebens fuͤrberaittet iſt/ ſo halten ſie
diſes ſterbliche leben/ vnangeſehen es kurtz iſt/
fuͤr lang/ verdrießlich/ vnnd als ein exilium,
daher entſchlagen ſie ſich der Welthendl/ vnd
begeben ſich in die Einoͤd oder ainſame/ vnd
dienen daſelbſt GOtt dem HErꝛn/ jnmaſſen
Dauid gethan/ als er in ſeinẽ 101. pſal. ſagte.
Ich bin gleich wie ein Pellican in der
Wuͤſte/ ich bin gleich wie ein Nachtrab
im geheuſſe: ich hab gewacht vnnd bin
wie ein einſamer Spatz auff dem Tach.

Erſtlich vergleicht der H. Dauid ſie dem
Pellican/ der ein Symbolum oder zaichen iſt
eines ſuͤnders/ dann der Pellican liebet die
Einoͤden vnnd Wuͤſten/ vnnd jſſet nichts
anders/ als vergiffte Thier vnd Schlangen.
Der ſuͤnder iſt ein ſolcher Vogel/ der wohnet
mit dem Hertzen in der Wuͤſte diſes lebens/
vnnd ſpeiſet ſich mit dem Gifft der laſtern
vnnd Teuffliſchen eingebungen/ dann alle
wolluſt der Welt ſeind je nichts anders als
ein Toͤdtliches gifft/ welches vns den Todt
verurſachet/ wie aber ein Pellican ein zeichen
deß ſuͤnders iſt/ alſo iſt er auch ein ebenbild ei-
nes bußfertigen Menſchen/ dann man ſagt

von
N n 3
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[566[565]/0581] Hirnſchleiffer. deß ewigen lebens fuͤrberaittet iſt/ ſo halten ſie diſes ſterbliche leben/ vnangeſehen es kurtz iſt/ fuͤr lang/ verdrießlich/ vnnd als ein exilium, daher entſchlagen ſie ſich der Welthendl/ vnd begeben ſich in die Einoͤd oder ainſame/ vnd dienen daſelbſt GOtt dem HErꝛn/ jnmaſſen Dauid gethan/ als er in ſeinẽ 101. pſal. ſagte. Ich bin gleich wie ein Pellican in der Wuͤſte/ ich bin gleich wie ein Nachtrab im geheuſſe: ich hab gewacht vnnd bin wie ein einſamer Spatz auff dem Tach. Erſtlich vergleicht der H. Dauid ſie dem Pellican/ der ein Symbolum oder zaichen iſt eines ſuͤnders/ dann der Pellican liebet die Einoͤden vnnd Wuͤſten/ vnnd jſſet nichts anders/ als vergiffte Thier vnd Schlangen. Der ſuͤnder iſt ein ſolcher Vogel/ der wohnet mit dem Hertzen in der Wuͤſte diſes lebens/ vnnd ſpeiſet ſich mit dem Gifft der laſtern vnnd Teuffliſchen eingebungen/ dann alle wolluſt der Welt ſeind je nichts anders als ein Toͤdtliches gifft/ welches vns den Todt verurſachet/ wie aber ein Pellican ein zeichen deß ſuͤnders iſt/ alſo iſt er auch ein ebenbild ei- nes bußfertigen Menſchen/ dann man ſagt von N n 3

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Zitationshilfe: [Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618], S. 566[565]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_hirnschleifer_1618/581>, abgerufen am 22.11.2024.