[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. die Israeliter durch ebne vnd lustige weeg insverheissene Landt führen können/ aber er hat nit gewölt/ sonder sie musten grobe/ rauche vnnd beschwerliche weeg gehen vnnd grossen durst leyden/ vnnd also durch vil vngelegen- heiten hinein gelangen: Also vnd ebner ge- stalt könte Gott auch vns leichtlich durch lu- stige liebliche weeg in Himmel führen/ aber er will nit/ dann sie seind gefahrlich/ sonder er hat gewölt/ daß die Aposteln/ Martyrer/ Bekenner vnd Jungfrawen den groben weeg als durch Rost/ Zangen/ Spieß/ Stein/ Creutz/ etc. wanderen/ Fasten/ Wachen vnd deß Teuffels versuchungen vnd allerley armut außstehen vnnd dardurch zur seligkeit gelangen solten. Das widerspil thut der Teuffel/ dann rum,
Hirnſchleiffer. die Iſraeliter durch ebne vnd luſtige weeg insverheiſſene Landt fuͤhren koͤnnen/ aber er hat nit gewoͤlt/ ſonder ſie muſten grobe/ rauche vnnd beſchwerliche weeg gehen vnnd groſſen durſt leyden/ vnnd alſo durch vil vngelegen- heiten hinein gelangen: Alſo vnd ebner ge- ſtalt koͤnte Gott auch vns leichtlich durch lu- ſtige liebliche weeg in Himmel fuͤhren/ aber er will nit/ dann ſie ſeind gefahrlich/ ſonder er hat gewoͤlt/ daß die Apoſteln/ Martyrer/ Bekenner vnd Jungfrawen den groben weeg als durch Roſt/ Zangen/ Spieß/ Stein/ Creutz/ ꝛc. wanderen/ Faſten/ Wachen vnd deß Teuffels verſuchungen vnd allerley armut außſtehen vnnd dardurch zur ſeligkeit gelangen ſolten. Das widerſpil thut der Teuffel/ dann rum,
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Hirnſchleiffer.
die Iſraeliter durch ebne vnd luſtige weeg ins
verheiſſene Landt fuͤhren koͤnnen/ aber er hat
nit gewoͤlt/ ſonder ſie muſten grobe/ rauche
vnnd beſchwerliche weeg gehen vnnd groſſen
durſt leyden/ vnnd alſo durch vil vngelegen-
heiten hinein gelangen: Alſo vnd ebner ge-
ſtalt koͤnte Gott auch vns leichtlich durch lu-
ſtige liebliche weeg in Himmel fuͤhren/ aber er
will nit/ dann ſie ſeind gefahrlich/ ſonder er
hat gewoͤlt/ daß die Apoſteln/ Martyrer/
Bekenner vnd Jungfrawen den groben weeg
als durch Roſt/ Zangen/ Spieß/ Stein/
Creutz/ ꝛc. wanderen/ Faſten/ Wachen
vnd deß Teuffels verſuchungen vnd allerley
armut außſtehen vnnd dardurch zur ſeligkeit
gelangen ſolten.
Das widerſpil thut der Teuffel/ dann
er zeiget den Weltmenſchen die reichthumb/
ehr/ wolluſt/ ꝛc. welche von den Menſchen
fuͤr ein gluͤckſeligkeit gehalten werden/ da ſie
doch die allerhoͤchſte vngluͤckſeligkeit vnd ein
ſehr ſchwere ſtraff Gottes ſeind/ wanns
nemblich dem Menſchen alles nach ſeinem
wunſch ergehet/ vnd wann er von jhnen ſagt:
dimiſi eos ſecundum deſideria cordis eo-
rum,
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