[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. gestalt an sich/ bemühete sich vilfältigklich/litte grosse vngelegenheiten/ schmertzen vnd so gar den allerbittersten Todt: dardurch brachte er vil Menschen auff sein seyten: das verdrosse nun den laidigen Sathan/ deßwe- gen beflisse er sich mit höchstem fleiß solches zuuerhinderen/ begab sich auff Erden/ durch- wanderte alle ort offt vnd vilmals/ damit er die Menschen mit schmaichlen/ verheissun- gen vnd betrohungen auff sein seyten bringen möchte. Er zohe auch die maisten an sich/ dann wir sehen laider/ daß der mehrer theil der Menschen/ vnd nit allein die Ketzer/ Tür- cken vnnd Haiden/ sonder auch die Christen/ dem Teuffel folgen vnnd seinem leger nach- ziehen. Die vrsach dessen möchte villeicht dise wol-
Hirnſchleiffer. geſtalt an ſich/ bemuͤhete ſich vilfaͤltigklich/litte groſſe vngelegenheiten/ ſchmertzen vnd ſo gar den allerbitterſten Todt: dardurch brachte er vil Menſchen auff ſein ſeyten: das verdroſſe nun den laidigen Sathan/ deßwe- gen befliſſe er ſich mit hoͤchſtem fleiß ſolches zuuerhinderen/ begab ſich auff Erden/ durch- wanderte alle ort offt vnd vilmals/ damit er die Menſchen mit ſchmaichlen/ verheiſſun- gen vnd betrohungen auff ſein ſeyten bringen moͤchte. Er zohe auch die maiſten an ſich/ dann wir ſehen laider/ daß der mehrer theil der Menſchen/ vnd nit allein die Ketzer/ Tür- cken vnnd Haiden/ ſonder auch die Chriſten/ dem Teuffel folgen vnnd ſeinem leger nach- ziehen. Die vrſach deſſen moͤchte villeicht diſe wol-
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Hirnſchleiffer.
geſtalt an ſich/ bemuͤhete ſich vilfaͤltigklich/
litte groſſe vngelegenheiten/ ſchmertzen vnd
ſo gar den allerbitterſten Todt: dardurch
brachte er vil Menſchen auff ſein ſeyten: das
verdroſſe nun den laidigen Sathan/ deßwe-
gen befliſſe er ſich mit hoͤchſtem fleiß ſolches
zuuerhinderen/ begab ſich auff Erden/ durch-
wanderte alle ort offt vnd vilmals/ damit er
die Menſchen mit ſchmaichlen/ verheiſſun-
gen vnd betrohungen auff ſein ſeyten bringen
moͤchte. Er zohe auch die maiſten an ſich/
dann wir ſehen laider/ daß der mehrer theil
der Menſchen/ vnd nit allein die Ketzer/ Tür-
cken vnnd Haiden/ ſonder auch die Chriſten/
dem Teuffel folgen vnnd ſeinem leger nach-
ziehen.
Die vrſach deſſen moͤchte villeicht diſe
ſein/ weil nemblich Chriſtus ſie durch grobe/
rauche vnd beſchwerliche weeg/ der Sathan
aber ſie durch wolluͤſtige weeg gefuͤhret: dañ
weil Chriſtus Matth. am 16. Capitel ſagt:
Wil mir jemand nachfolgen/ der ver-
laugne ſich ſelbs/ vnnd nemb ſein Creutz
auff ſich/ ꝛc. Derwegen iſt kein wunder/ daß
die zarte Weltmenſchen nach deß Sathans
wol-
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