[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. rung deß Volcks/ zum Gesetz machen/ zumkriegen vnnd Landt verthedigen bin ich vil- leicht der aller weisest vnnd erfahrenste Fürst gewest/ aber in den dingen deß heils meiner Seelen/ vnd in der erkenntnuß deiner geheim- nussen waiß ich nichts vnnd bin ein lauterer Idiot. Kurtz daruor hatte er von dem ersten Sünder Adam gesagt: homo cum in ho- nore esset non intellexit, comparatus est iumentis insipientibus, &c. Als wolte er auff vnsere weiß sagen: Die Regenten vnnd Vorsteher der Welt verstehen sich nichts auff Geistliche ding/ sonder bemühen sich in disem leben nur mit eytelkeiten/ vnnd fragen nichts nach der seligkeit deß andern lebens/ allermassen wie das Viech thut. Achitophel deß Königs Dauids ge- Achito- C c
Hirnſchleiffer. rung deß Volcks/ zum Geſetz machen/ zumkriegen vnnd Landt verthedigen bin ich vil- leicht der aller weiſeſt vnnd erfahrenſte Fuͤrſt geweſt/ aber in den dingen deß heils meiner Seelen/ vnd in der erkenntnuß deiner geheim- nuſſen waiß ich nichts vnnd bin ein lauterer Idiot. Kurtz daruor hatte er von dem erſten Suͤnder Adam geſagt: homo cum in ho- nore eſſet non intellexit, comparatus eſt iumentis inſipientibus, &c. Als wolte er auff vnſere weiß ſagen: Die Regenten vnnd Vorſteher der Welt verſtehen ſich nichts auff Geiſtliche ding/ ſonder bemuͤhen ſich in diſem leben nur mit eytelkeiten/ vnnd fragen nichts nach der ſeligkeit deß andern lebens/ allermaſſen wie das Viech thut. Achitophel deß Koͤnigs Dauids ge- Achito- C c
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Hirnſchleiffer.
rung deß Volcks/ zum Geſetz machen/ zum
kriegen vnnd Landt verthedigen bin ich vil-
leicht der aller weiſeſt vnnd erfahrenſte Fuͤrſt
geweſt/ aber in den dingen deß heils meiner
Seelen/ vnd in der erkenntnuß deiner geheim-
nuſſen waiß ich nichts vnnd bin ein lauterer
Idiot. Kurtz daruor hatte er von dem erſten
Suͤnder Adam geſagt: homo cum in ho-
nore eſſet non intellexit, comparatus eſt
iumentis inſipientibus, &c. Als wolte er
auff vnſere weiß ſagen: Die Regenten vnnd
Vorſteher der Welt verſtehen ſich nichts
auff Geiſtliche ding/ ſonder bemuͤhen ſich in
diſem leben nur mit eytelkeiten/ vnnd fragen
nichts nach der ſeligkeit deß andern lebens/
allermaſſen wie das Viech thut.
Achitophel deß Koͤnigs Dauids ge-
heimſter Raht war der aller weiſeſt im Koͤ-
nigreich Iſraels vnd Judæ/ dann die ſchrifft
melt von jhm im 2. Buch der Koͤnige am 16.
Cap. Wann Achitophel einen raht gab/
das war/ als wann man Gott vmb et-
was fragte. Aber die ſeligkeit zuerlangen/
erzeigte er ſich als ein beſtia, dann er ver-
zweifelte vnnd erhenckte ſich ſelbſt. Diſem
Achito-
C c
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