[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. gedunckt es die durstige Seel sehr süeß sein.Es bedeckts auch fein fleissig mit heüten oder fellen/ dann es bietet vns allzeit sanffte/ linde vnd liebliche ding an/ meidet aber die arbeit- same/ mühesame vnnd beschwerliche sachen/ durch dise laster vnnd wollust wird der ver- standt vmbkehrt vnd das gemüet dermassen consopiert/ daß es den beuorstehenden Todt nit sihet/ derwegen kombt es armseligklich vmb vnd verdirbt ewigklich. Dises wird vns artlich zuuerstehen ge- Zu Z 2
Hirnſchleiffer. gedunckt es die durſtige Seel ſehꝛ ſuͤeß ſein.Es bedeckts auch fein fleiſſig mit heuͤten oder fellen/ dann es bietet vns allzeit ſanffte/ linde vnd liebliche ding an/ meidet aber die arbeit- ſame/ muͤheſame vnnd beſchwerliche ſachen/ durch diſe laſter vnnd wolluſt wird der ver- ſtandt vmbkehrt vnd das gemuͤet dermaſſen conſopiert/ daß es den beuorſtehenden Todt nit ſihet/ derwegen kombt es armſeligklich vmb vnd verdirbt ewigklich. Diſes wird vns artlich zuuerſtehen ge- Zu Z 2
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Hirnſchleiffer.
gedunckt es die durſtige Seel ſehꝛ ſuͤeß ſein.
Es bedeckts auch fein fleiſſig mit heuͤten oder
fellen/ dann es bietet vns allzeit ſanffte/ linde
vnd liebliche ding an/ meidet aber die arbeit-
ſame/ muͤheſame vnnd beſchwerliche ſachen/
durch diſe laſter vnnd wolluſt wird der ver-
ſtandt vmbkehrt vnd das gemuͤet dermaſſen
conſopiert/ daß es den beuorſtehenden Todt
nit ſihet/ derwegen kombt es armſeligklich
vmb vnd verdirbt ewigklich.
Diſes wird vns artlich zuuerſtehen ge-
geben durch die wort deß weiſen Manns am
23. cap. Sihe nit den Wein an/ wann er
gelblich iſt vnd ſeine farb im glaß ſcheint.
als wolte er ſagen? O Menſch/ ſo offt
das fleiſch dir ſchmaichelt/ vnd dir den Wein
deß wolluſts præſentiert vnnd es dir vom
wolluſt eins bringt oder zutrinckt/ ſo ſchawe
ſolchen Wein mit deinen leiblichen Augen
nit an/ ſonder wende dein gemuͤt daruon ab/
dann ob ſie ſchon lieblich vñ ſuͤeß hinein gehẽ/
ſo haben ſie doch einen bittern außgang vnnd
boͤſen nachgeſchmacken/ derwegen ſoll man
(wie Ariſtoteles ſpricht) nit die kom̃ende ſon-
der die vergehende wolluͤſt anſchauen. Dann
Zu
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