[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. kein gewissers zeichen/ daß ein hoffertiger fal-le/ als wann er vber die massen hoch erhebt wird. Daher sagt Abdias in seinem 1. Cap: Ob du dich schon erhöhest wie ein Adler/ vnd dein Nest vnder den Sternen setzest/ so will ich dich dannoch (spricht der HErr) daselbst herab stürtzen. Das ist: Ob du schon mitten vnder den Sternen deß Himmels sambt dem Lucifer deine wohnung machest/ so will ich dich doch von dannen hin- weg reissen vnd bewilligen/ daß du in schandt vnd spott fallest. Dises widerfehrt nun den Gottlosen/ welche von der Welt erhöcht wer- den. Dritte Außlegung. Nit allein die Gottlosen/ die von der Welt mandt
Hirnſchleiffer. kein gewiſſers zeichen/ daß ein hoffertiger fal-le/ als wann er vber die maſſen hoch erhebt wird. Daher ſagt Abdias in ſeinem 1. Cap: Ob du dich ſchon erhoͤheſt wie ein Adler/ vnd dein Neſt vnder den Sternen ſetzeſt/ ſo will ich dich dannoch (ſpricht der HErꝛ) daſelbſt herab ſtuͤrtzen. Das iſt: Ob du ſchon mitten vnder den Sternen deß Himmels ſambt dem Lucifer deine wohnung macheſt/ ſo will ich dich doch von dannen hin- weg reiſſen vnd bewilligen/ daß du in ſchandt vnd ſpott falleſt. Diſes widerfehrt nun den Gottloſen/ welche von der Welt erhoͤcht wer- den. Dritte Außlegung. Nit allein die Gottloſen/ die von der Welt mandt
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Hirnſchleiffer.
kein gewiſſers zeichen/ daß ein hoffertiger fal-
le/ als wann er vber die maſſen hoch erhebt
wird. Daher ſagt Abdias in ſeinem 1. Cap:
Ob du dich ſchon erhoͤheſt wie ein Adler/
vnd dein Neſt vnder den Sternen ſetzeſt/
ſo will ich dich dannoch (ſpricht der
HErꝛ) daſelbſt herab ſtuͤrtzen. Das iſt:
Ob du ſchon mitten vnder den Sternen deß
Himmels ſambt dem Lucifer deine wohnung
macheſt/ ſo will ich dich doch von dannen hin-
weg reiſſen vnd bewilligen/ daß du in ſchandt
vnd ſpott falleſt. Diſes widerfehrt nun den
Gottloſen/ welche von der Welt erhoͤcht wer-
den.
Dritte Außlegung.
Nit allein die Gottloſen/ die von der Welt
erhoͤcht werden/ fallen ſehr ſcheutzlich vnnd
armſeliglich/ ſonder es ſeynd auch ſo gar die
frommen vnd gerechten nit ſicher vorm fal-
len. Es ſeye einer ſo heilig vnd gerecht als er
woͤlle/ vnnd er lebe in ſeinem erlangten hohen
ſtandt ſo ruwiglich vnnd ſicher/ wie er jmmer
woͤlle/ ſo kan er doch fallen vnd abnemmen/
vnd ſo lang der krieg nit vollendt iſt/ ſo iſt nie-
mandt
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