[Albertinus, Aegidius]: Hiren schleifer. München, [1618].Hirnschleiffer. den nit darauß verschütt werden: Ist er aberböß/ damit er andere nit belaidige/ voluite ergo saxa ingentia ad os speluncae. Ios. 10. Aber laider/ bey vilen wird anjetzo erfüllt/ was Oseas am 8. cap. sagt: Israel ist ver- schlunden/ vnd vnder den Nänden wie ein vnrain Geschirr worden/ Ephraim ist wie ein einsamer Waldesel. Zu den Re- ligiosen spricht Angerona: attende tibi, schwetze nit/ sonder sey still/ dann es sagt der H. Jacob: der sich für einen Religiosen auß- gibt/ vnd aber sein Zung nicht zämet/ sonder sein Hertz verführet/ dessen Gottsdienst sey vmbsonst. Vnder andern vrsachen/ warumb die weise Männer die Welt geflohen/ vnnd sich in die Wüste vnd Einöden begeben/ war auch dise eine/ damit nemblich sie jhr Leben nit beflecken solten mit vergeblichen vnnd vn- nützen reden: Diser vrsachen halben ermah- net der H. Geist alle Religiosen, vnd spricht: Rede nichts freuenlichs/ vnnd laß dein Hertz nit eilen etwas zu reden vor Gott/ dann Gott ist im Himmel/ vnd du auff Erden/ darumb laß deiner wort wenig seyn/ als wolte er sagen: die schlechte vnd verechtliche Menschen dörffen vor
Hirnſchleiffer. den nit darauß verſchuͤtt werden: Iſt er aberboͤß/ damit er andere nit belaidige/ voluite ergo ſaxa ingentia ad os ſpeluncæ. Ioſ. 10. Aber laider/ bey vilen wird anjetzo erfuͤllt/ was Oſeas am 8. cap. ſagt: Iſrael iſt ver- ſchlunden/ vnd vnder den Naͤnden wie ein vnrain Geſchirꝛ worden/ Ephraim iſt wie ein einſamer Waldeſel. Zu den Re- ligioſen ſpricht Angerona: attende tibi, ſchwetze nit/ ſonder ſey ſtill/ dann es ſagt der H. Jacob: der ſich fuͤr einen Religioſen auß- gibt/ vnd aber ſein Zung nicht zaͤmet/ ſonder ſein Hertz verfuͤhret/ deſſen Gottsdienſt ſey vmbſonſt. Vnder andern vrſachen/ warumb die weiſe Maͤnner die Welt geflohen/ vnnd ſich in die Wuͤſte vnd Einoͤden begeben/ war auch diſe eine/ damit nemblich ſie jhr Leben nit beflecken ſolten mit vergeblichen vnnd vn- nuͤtzen reden: Diſer vrſachen halben ermah- net der H. Geiſt alle Religioſen, vnd ſpricht: Rede nichts freuenlichs/ vnnd laß dein Hertz nit eilen etwas zu reden vor Gott/ dann Gott iſt im Him̃el/ vnd du auff Erden/ darumb laß deiner wort wenig ſeyn/ als wolte er ſagen: die ſchlechte vnd verechtliche Menſchen doͤrffen vor
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Hirnſchleiffer.
den nit darauß verſchuͤtt werden: Iſt er aber
boͤß/ damit er andere nit belaidige/ voluite
ergo ſaxa ingentia ad os ſpeluncæ. Ioſ. 10.
Aber laider/ bey vilen wird anjetzo erfuͤllt/
was Oſeas am 8. cap. ſagt: Iſrael iſt ver-
ſchlunden/ vnd vnder den Naͤnden wie
ein vnrain Geſchirꝛ worden/ Ephraim
iſt wie ein einſamer Waldeſel. Zu den Re-
ligioſen ſpricht Angerona: attende tibi,
ſchwetze nit/ ſonder ſey ſtill/ dann es ſagt der
H. Jacob: der ſich fuͤr einen Religioſen auß-
gibt/ vnd aber ſein Zung nicht zaͤmet/ ſonder
ſein Hertz verfuͤhret/ deſſen Gottsdienſt ſey
vmbſonſt. Vnder andern vrſachen/ warumb
die weiſe Maͤnner die Welt geflohen/ vnnd
ſich in die Wuͤſte vnd Einoͤden begeben/ war
auch diſe eine/ damit nemblich ſie jhr Leben
nit beflecken ſolten mit vergeblichen vnnd vn-
nuͤtzen reden: Diſer vrſachen halben ermah-
net der H. Geiſt alle Religioſen, vnd ſpricht:
Rede nichts freuenlichs/ vnnd laß dein Hertz
nit eilen etwas zu reden vor Gott/ dann Gott
iſt im Him̃el/ vnd du auff Erden/ darumb laß
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