Milichius, Daniel: Concio Threnodica. Oels, 1617.Christl: Leich oder Threnenpredigt. welchen Namen sie gewiß mit der warheit geführet/ welchenich meiner Zusage nach (weil ich denselben bey jhrer Trewung/ wie ich verhoffet/ nicht habe außlegen können/ weil es Gott/ Rom. 14.deme wir Leben vnd sterben/ anders geschicket) jetzt bey jhrer Himlischen Hochzeit vnd Begräbnüß außlegen wil. Denn Elisabeth ein Hebraisches wort ist/ vnd heist/ wie David ChytraeChytraeus inn seinem Onomastico Theologico auffge- zeichnet hat. Erstlichen/ Dei Requies, GOttes Ruhe/ denn wer Zum
Chriſtl: Leich oder Thꝛenenpredigt. welchen Namen ſie gewiß mit der warheit gefuͤhret/ welchenich meiner Zuſage nach (weil ich denſelbẽ bey jhꝛer Tꝛewung/ wie ich verhoffet/ nicht habe außlegen koͤnnen/ weil es Gott/ Rom. 14.deme wir Leben vnd ſterben/ anders geſchicket) jetzt bey jhrer Himliſchen Hochzeit vnd Begraͤbnuͤß außlegen wil. Denn Elisabeth ein Hebꝛaiſches wort iſt/ vnd heiſt/ wie David ChytræꝰChytræus inn ſeinem Onomaſtico Theologico auffge- zeichnet hat. Erſtlichen/ Dei Requies, GOttes Ruhe/ denn wer Zum
<TEI> <text> <body> <div type="fsSermon" n="1"> <div type="fsPersonalia" n="2"> <p><pb facs="#f0048" n="[48]"/><fw place="top" type="header">Chriſtl: Leich oder Thꝛenenpredigt.</fw><lb/> welchen Namen ſie gewiß mit der warheit gefuͤhret/ welchen<lb/> ich meiner Zuſage nach (weil ich denſelbẽ bey jhꝛer Tꝛewung/<lb/> wie ich verhoffet/ nicht habe außlegen koͤnnen/ weil es Gott/<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">Rom.</hi> 14.</note>deme wir Leben vnd ſterben/ anders geſchicket) jetzt bey jhrer<lb/> Himliſchen Hochzeit vnd Begraͤbnuͤß außlegen wil. Denn<lb/><hi rendition="#aq"><hi rendition="#k">Elisabeth</hi></hi> ein Hebꝛaiſches wort iſt/ vnd heiſt/ wie <hi rendition="#aq">David</hi><lb/><note place="left"><hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">Chytræꝰ</hi></hi></note><hi rendition="#aq">Chytræus</hi> inn ſeinem <hi rendition="#aq">Onomaſtico Theologico</hi> auffge-<lb/> zeichnet hat.</p><lb/> <p>Erſtlichen/ <hi rendition="#aq"><hi rendition="#g"><hi rendition="#k">Dei Requies,</hi></hi></hi> GOttes Ruhe/ denn wer<lb/> wolte es nicht Glaͤuben/ das vnſere liebe verſtorbene <hi rendition="#aq"><hi rendition="#g"><hi rendition="#k">Elisa-<lb/> beth,</hi></hi></hi> Gottes ruhe geweſen were/ inn welcher GOtt der<lb/> Himliſche Vater/ JEſ: Chriſtus der Himliſche Bꝛaͤutigam/<lb/> vnd der H. Geiſt/ ſeine wohnung vñ Ruhſtadt gehabt hette/<lb/> dieweil ſie iſt eine Liebhaberin Gottes worts geweſen/ wie wir<lb/> hernachmals hoͤren werden: Chriſtus ſpricht außdruͤcklich/<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">Joh:</hi> 14.</note>Joh: am 14. Wer mich liebet/ der wird mein Wort halten/<lb/> vnd mein Vater wird jhn lieben/ vnnd wir werden zu jhm<lb/> kommen/ vnd Wohnung bey jhm machen/ darumb weil ſie<lb/> Gottes wort geliebet/ vnd an demſelben jhre Luſt gehabt/ ſo<lb/> iſt ſie gewiß vnd warhafftig Gottes reiche Wohnung vnnd<lb/> Tempel geweſen. Jtem/ weil ſie Gottes vñ jhres Himliſchen<lb/> Braͤutigams ſtimme gar wol in acht genommen: Chriſtus<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">Apoc.</hi> 3.</note>ſpricht in der Offenbahrung Johan: am 3. Siehe ich ſtehe<lb/> vor der Thuͤr vnnd klopffe an: So jemandt meine ſtimme<lb/> hoͤren wird/ vnd die Thuͤr auffthun/ zu dem werde ich ein-<lb/> gehen/ vnd das Abendtmahl mit jhm halten/ vnd er mit mir.<lb/> Dieſes aber hat ſie gethan/ darumb ſo iſt Gott zu jhr eingan-<lb/> gen/ vnd inn jhrem Hertzen geruhet. Jtem/ dieweil ſie ein<lb/> Gottſeliges/ Gottfuͤrchtiges vnnd Erbares Leben gefuͤhret<lb/> hat/ denn Gott wohnet nicht in einer Seelen/ der Bosheit<lb/> vnterworffen.</p><lb/> <fw place="bottom" type="catch">Zum</fw><lb/> </div> </div> </body> </text> </TEI> [[48]/0048]
Chriſtl: Leich oder Thꝛenenpredigt.
welchen Namen ſie gewiß mit der warheit gefuͤhret/ welchen
ich meiner Zuſage nach (weil ich denſelbẽ bey jhꝛer Tꝛewung/
wie ich verhoffet/ nicht habe außlegen koͤnnen/ weil es Gott/
deme wir Leben vnd ſterben/ anders geſchicket) jetzt bey jhrer
Himliſchen Hochzeit vnd Begraͤbnuͤß außlegen wil. Denn
Elisabeth ein Hebꝛaiſches wort iſt/ vnd heiſt/ wie David
Chytræus inn ſeinem Onomaſtico Theologico auffge-
zeichnet hat.
Rom. 14.
Chytræꝰ
Erſtlichen/ Dei Requies, GOttes Ruhe/ denn wer
wolte es nicht Glaͤuben/ das vnſere liebe verſtorbene Elisa-
beth, Gottes ruhe geweſen were/ inn welcher GOtt der
Himliſche Vater/ JEſ: Chriſtus der Himliſche Bꝛaͤutigam/
vnd der H. Geiſt/ ſeine wohnung vñ Ruhſtadt gehabt hette/
dieweil ſie iſt eine Liebhaberin Gottes worts geweſen/ wie wir
hernachmals hoͤren werden: Chriſtus ſpricht außdruͤcklich/
Joh: am 14. Wer mich liebet/ der wird mein Wort halten/
vnd mein Vater wird jhn lieben/ vnnd wir werden zu jhm
kommen/ vnd Wohnung bey jhm machen/ darumb weil ſie
Gottes wort geliebet/ vnd an demſelben jhre Luſt gehabt/ ſo
iſt ſie gewiß vnd warhafftig Gottes reiche Wohnung vnnd
Tempel geweſen. Jtem/ weil ſie Gottes vñ jhres Himliſchen
Braͤutigams ſtimme gar wol in acht genommen: Chriſtus
ſpricht in der Offenbahrung Johan: am 3. Siehe ich ſtehe
vor der Thuͤr vnnd klopffe an: So jemandt meine ſtimme
hoͤren wird/ vnd die Thuͤr auffthun/ zu dem werde ich ein-
gehen/ vnd das Abendtmahl mit jhm halten/ vnd er mit mir.
Dieſes aber hat ſie gethan/ darumb ſo iſt Gott zu jhr eingan-
gen/ vnd inn jhrem Hertzen geruhet. Jtem/ dieweil ſie ein
Gottſeliges/ Gottfuͤrchtiges vnnd Erbares Leben gefuͤhret
hat/ denn Gott wohnet nicht in einer Seelen/ der Bosheit
vnterworffen.
Joh: 14.
Apoc. 3.
Zum
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools
|
URL zu diesem Werk: | https://www.deutschestextarchiv.de/542123 |
URL zu dieser Seite: | https://www.deutschestextarchiv.de/542123/48 |
Zitationshilfe: | Milichius, Daniel: Concio Threnodica. Oels, 1617, S. [48]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/542123/48>, abgerufen am 16.07.2024. |